ارتباط با ما

بازی Gears Of War 4 گلد شد

بازی Gears Of War 4 بی‌شک یکی از مورد انتظارترین عنوان 2016 است که استودیو کوالیشن سازنده این بازی امروز رسماً گلد شدن این عنوان را به همگان اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با وبسایت تحلیلی، خبری عصربازی همراه باشید.

در صنعت بازی‌های ویدیویی، زمانی که مراحل ساخت اصلی یک بازی به اتمام می‌رسد به اصطلاح به آن بازی می‌گویند که گلد شده است! جشن گلد شدن بازی Gears Of War 4 هم در شهر ونکوور کانادا در مقر استودیو کوالیشن برگزار شد و شخصیت‌های مهمی از شرکت مایکروسافت و ایکس باکس هم در این مراسم حضور داشتند. رییس استودیو کوالیشن یعنی آقای راد فرگوسن در این رابطه گفت:

تمامی کسانی که در ساخت بازی‌های ویدیویی توانایی‌های خاصی داشته‌اند، در شهر ونکوور کانادا و در مقر استودیو کوالیشن گرد هم آمده‌اند و نتیجه‌ی این گردهمایی هم اکنون گلد شدن بازی Gears Of War 4 می‌باشد. برای بنده به شخصه ساخت یک بازی در شهر ونکوور کانادا که یکی از شهرهای بزرگ دنیا در علم و صنعت است بسیار شگفت انگیز بود.

در آخر هم خالی از لطف نیست که بدانید بازی Gears Of War 4 قرار است تا در تاریخ 11 اکتبر 2016(میلادی) مصادف با 20 آبان 1395 (شمسی) برای پلتفرم‌های کامپیوتر شخصی و ایکس باکس وان منتشر شود. نظر شما در این مورد چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا