ارتباط با ما

استودیو Super Massive دیگر با سونی همکاری نخواهد کرد

بازی آنتیل داون را بخاطر دارید؛ استودیو سازنده‌اش را چطور؟ باید بگوییم دیگر این استودیو را با چشم استودیو ترد پارتی(Third Party) برای سونی نگاه نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با عصربازی همراه شوید.

امروز این استودیو رسماً اعلام کرد تا دیگر میخواهند به صورت مستقل اداره شود و به همین جهت انحصاری دیگری را برای کنسول پلی استیشن 4 نخواهند ساخت و بازی آنتیل داون آخرین بازی‌ایی بوده است که برای سونی ساخته‌اند، قطعاً طرفداران برند سونی از این موضوع خوشحال نخواهند شد زیرا این استودیو با بازی آنتیل داون استعدادهای خود را به نمایش گذاشته بود و تحسین ها را بر انگیخته بود. مدیر عامل کل این استودیو در طی مصاحبه‌ایی گفت:

ما (استودیو Super Massive) واقعاً از همکاری با سونی خوشحال شدیم و قطع همکاری ما به تصمیم خودمان صورت گرفت تا این استودیو آینده‌ی بهتری داشته باشد. ما در حال آینده‌نگری برای فردای این سیستم هستیم و می خواهیم مستقل بشویم. به نظر ما این باعث می‌شود تا بازی‌هایی را بسازیم تا طرفداران شگفت زده کند.

همانطور که می دانید سونی درحال کنار گذاشتن استودیوهای ترد پارتی(Third Party) خود است که پس از Ready At Dawn این بار نوبت این استودیو بوده است. نظر شما چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا