اخبار بازی ها

Red Dead Redemption را برروی گوشی اندرویدی تجربه کنید

Red Dead Redemption بر روی اندروید قابل بازی شد.

Red Dead Redemption یکی از بهترین و جریان سازترین بازی های جهان باز تاریخ است. در شرایطی که خیلی ها اعتقاد داشتند که دنیای بازی های وسترن به آخر رسیده است، راکستار با رد دد توانست بار دیگر ثابت کند که چقدر این جهان برای مخاطب داستان های جذابی برای تعریف کردن دارد. با این حال Red Dead Redemption یکی از پرحاشیه ترین بازی ها هم بود. نخست این که هرگز برای پلتفرم رایانه شخصی یا PC عرضه نشد. چیزی که خیلی از کاربران این پلتفرم آرزویش را داشتند. البته این رویه با Red Dead Redemption 2 کاملاً متحول شد.

Red Dead Redemption اما در شروع نسل نهم هم شایعات زیادی را به خود دید. خیلی ها اعتقاد داشتند که راکستار بالاخره ریمیک این بازی را عرضه می کند. ریمیک یعنی ساخت مجدد یک بازی از پایه و اساس! اما عده ای دیگر اعتقاد داشتند که به صورت ریمستر و با بهبود گرافیکی برای پلتفرم های نسل نهمی عرضه می شود. اما راکستار باز هم همه را غافلگیر کرد. آن ها این بازی را بدون بهبود گرافیکی برای PS4 و Nintendo Switch عرضه کردند. اما یک راه وجود دارد تا این بازی جذاب هم بر روی گوشی های اندرویدی و هم PC قابل بازی باشد.

این عنوان با شبیه‌سازهای Yuzu و Skyline در گوشی های اندرویدی اجرا می‌شود، بسته به مدل گوشی این عنوان بین 15 تا 20 فریم در ثانیه قابل‌بازی است. با گذشت زمان و بروزرسانی شبیه ساز های Nintendo در اندروید می‌تواند تجربه بهینه تری داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا