اخبار بازی ها

انتشار اطلاعات جدید از Rage 2 در QuakeCon 2018

Mad MAXشرکت بتسدا در E3 2018 از بازی جدیدی رونمایی کرد که سالهاست طرفداران انتظار آن را می کشیدند. عنوانی که Rage 2 نام داشته و یک بازی آخرالزمانی وحشیانه بوده که با سبک شوتر اول شخص شما را در برابر دیوانگان قرار می دهد.

این بازی با همکاری دو استودیو Id Software و Avalanche Studios تحت توسعه قرار داشته و به عنوان یک بازی جهان آزاد نیز شناخته می شود که افراد در آن می توانند با وسیله نقلیه از یک مکان به مکان دیگری منتقل شوند.

البته سابقه استودیو Avalanche Studios در ساخت بازیهای جهان باز کم نیست و تاکنون توانسته بازیهای بزرگی چون سری Just Cuase را به طرفداران عناوین اوپن ورد ارائه دهد. هر دو استودیو سازنده در جریان رویداد QuakeCon 2018 اطلاعات جدیدی پیرامون Rage 2 ارائه دادند تا طرفداران جزئیات بیشتری درباره عنوان مورد علاقه خود کسب کنند.

اطلاعات کلیدی

تاریخ انتشار Rage 2 : بهار 2019

ناشر: بتسدا

توسعه دهندگان: Avalanche Studios / Id Software

پلتفرم مقصد: PC، XBOX ONE و PS4

تاریخ انتشار همچنان بهار 2019 است

در جریان رویداد QuakeCon 2018 عوامل دو استودیو Avalanche Studios / Id Software درباره زمان انتشار Rage 2 اظهار داشتند که این بازی با تاخیری در انتشار رو به رو نخواهد شد و تیم هدف داشته آن را در بهار 2019 به طرفداران ارائه دهد. با این حساب بعید است شاهد تاخیری در انتشار عنوان بزرگ و هیجان انگیزی چون Rage 2 باشیم.

گیم پلی مشابه Mad MAX

استودیو Avalanche Studios در کارنامه خود توسعه بازی دیوانه واری چون Mad MAX را داشته که توسط شرکت وارنربرادرز منتشر شد. این بازی همزمان با اکران فیلم آن منتشر شد و با استقبال خوبی رو به رو شد. بازی Mad MAX از گرافیک مطلوبی برخوردار بود و گیم پلی هیجان انگیزی داشت. در این بین استودیو Avalanche Studios تصمیم گرفت گیم پلی نزدیک به مد مکس را در Rage 2 نیز پیاده کند تا گیمرها بیش از نسخه پیشین Rage لذت تجربه گیم پلی داشته باشند.

 

 

داستانی در آینده دور آن هم سال 2185

توسعه دهندگان بازیهای ویدئویی سعی می کنند داستانی در آینده یا گذشته را در بازیهای خود ارائه دهند. داستان هایی گیرا و جالب توجه که به خوبی می توانند نظر گیمر را جلب کنند. در نسخه جدید Rage شما در نقش Walker هستید و به عنوان آخرین رنجر در Wasteland سال 2185 محسوب می شوید. داستان بازی 50 سال پس از نسخه اول بوده این بدان معناست دشمنان وسیعتری داشته و نقشه بزرگی دارید. Id درباره دشمنان Rage 2 می گوید که در همه جا هستند و نباید انتظار داشت شاهد حضور آنها در هر جایی نبود.

همچنین Rage 2 با فناوری هایی مدرنی در کنار محیط آخرالزمانی همراست و نباید تنها به وحشیانه بودن دشمنان اشاره کرد. بنابراین می توان درک یک بازی علمی تخیلی را نیز در Rage 2 داشته باشید.

گیم پلی پر جنب و جوش

آنچه از تریلرهای Rage 2 مشاهده کردیم وجود گیم پلی سریع، پرجنب و جوش، دیوانه وار و بلندپروازانه بوده که سخت گیمر را درگیر خود می کند و سرگرم کننده است. سبک بازی شباهتی به عناوینی چون Overdrive ، Doom  و چندی دیگر داشته و شما را با بازی رو به رو می سازد که ترکیبی از ساختار این عناوین محسوب می شود.

Rage 2 با قتل عام کامل

در Rage 2  از آنجایی که می توان سوار بر وسیله نقلیه شد، افراد می توانند با این گونه وسایل نیز دشمنان را قتل عام سازند و تنها سلاح نیست که می تواند کاربردی باشد. با تمام این تفاسیر بازی را پیش رو داریم که مناسب افرادیست که می خواهند یک بازی سراسر هیجان و سرگرم کننده را تجربه کنند. موضوعی که در کمتر عناوین امروزی شرکتی های مختلف شاهد آن هستیم اما به طور کلی مورد انتظار است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا