اخبار سایر

نسل بعدی کارت‌های گرافیکی انویدیا در ماه جاری معرفی می‌شوند

رویداد بین المللی بزرگ گیمی گیمزکام در اواخر ماه آگوست کار خود را آغاز می‌کند. رویدادی که شرکت‌های بزرگ در آن حضور یافته و از جمله باید به شرکت انویدیا اشاره کرد. براساس گزارش‌ها انویدیا می‌خواهد طی کنفرانس گیمزکام 2018 از نسل بعدی کارت‌های گرافیکی خود رونمایی به عمل آورد.

علاوه بر رونمایی کارت‌های گرافیکی نسل جدید به اسم رمز تورینگ، شاهد رونمایی کارت‌های کاستوم از سوی شرکت‌های همکار انویدیا چون ایسوس، گیگابیت، ام اس آی و چندی دیگر خواهیم بود.

البته پیش بینی می‌شود انویدیا تراشه گرافیکی لپتاپی خود را نیز در این رویداد رونمایی کند. از جمله کارت‌های گرافیکی انویدیا در گیمزکام GeForce GTX 1180 خواهد بود که از حافظه ویدئویی GDDR6 برخوردار است.

کارت گرافیک های قدرتمند در راهند

گفته می‌شود GeForce GTX 1180 به 3584 هسته کودا، فرکانس حافظه 1.6 تا 1.8 گیگاهرتزی، حافظه ویدئویی 16 گیگابایتی GDDR6 و برخی دیگر مجهز است. برنامه‌ریزی شده کارت‌های گرافیکی نسل جدید GeForce انویدیا 20 آگوست رونمایی شوند و احتمالا در اواخر سال نیز به فروش می‌رسند.

پیش بینی می شود انویدیاها برنامه های بزرگی برای نسل جدید کارت گرافیک خود داشته باشد. کارت گرافیکی که مشخصات قابل توجهی برای هر یک از مدل های آن در نظر گرفته شده و انتظار می رود بتواند رضایت مخاطب خود را برآورده سازد.

گفته شده این سری به عنوان GTX 11 شناخته می شوند و از عملکرد بهتر و مشخصات رده بالا برخوردارند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا