اخبار بازی ها

بازیهای ریمیک بیشتری از سوی کپکام در راه است

شرکت کپکام پیشتر با اعلام آمار مالی سه ماهه نخست سال مالی 2019 خود جزئیات جدیدی را به اشتراک گذاشت. جزئیاتی که نشان می دهد شرکت موردبحث برنامه بزرگی برای عناوین آینده دارد.

باتوجه به اعلام این شرکت ژاپنی پس از انتشار بازی Resident Evil 2 Remake، در نظر داشته عناوین ریمیک یا همان بازسازی شده بیشتری را ارائه دهد. ریمیک Resident Evil 2 Remake در نمایشگاه E3 2018 توانست نمایش فوق العاده ای داشته باشد و یکی از جوایز این نمایشگاه را نیز به خود اختصاص دهد.

کپکام با معرفی Resident Evil 2 Remake نشان داد برنامه بزرگی برای عناوین بازسازی شده آینده دارد. عنوان Resident Evil 2 Remake زاویه دوربین آن متفاوت از قبل بوده تا تجربه جدیدی را برای کنسول های نسل جدید داشته باشد. اگرچه کیفیت گرافیکی پیشرفت چندانی نداشته اما با تغییر دید دوربین و افزودن برخی ویژگی های جدید باید Resident Evil 2 Remake را بازی کاملی اشاره کرد.

عناوین بازسازی شده بیشتر برای طرفداران کپکام

عنوانی که می تواند تجربه لذت بخش یک بازی را به مخاطب ارائه دهد و در نوع خود قابل توجه است. آنچه این بازی را نسبت به رقبا برتر می سازد تغییر زاویه دید بوده و در این بین باید بازی موردبحث را عنوانی جالب توجه در مقایسه با نسل پیشین دانست.

این شرکت در گزارش مالی خود اعلام کرده بزودی طرفداران شاهد عناوین ریمیک بیشتری خواهند بود که هر یک در نوع خود قابل توجه هستند. کپکام در بخشی می گوید:

یکی از اهدافمان استفاده از آی پی های موجود است از این رو در آینده ریمیک ها و عناوین بازانتشار شده متعددی خواهیم داشت تا از یک سو بازیکنان با عناوین کلاسیک رو به رو شوند و در سوی دیگر بر فروش این عناوین افزوده شود.

این شرکت درباره ریمیک Resident Evil 2 اظهار داشت که هیچ تغییر ماهیت و جزئیاتی در بازی بازسازی شده به وجود نیامده و تنها روی گرافیک آن تغییراتی به وجود آمده تا طرفداران بتوانند تجربه جدیدی داشته باشد. نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 با ویژگی های قابل توجهی همراه است و باید آن را نسخه ای لذت بخش نسبت به نسخه اصلی دانست.

انتظار می رود کپکام فروش موفقی با Resident Evil 2 بازسازی شده باشد. نسخه ای که علاوه بر تمامی بسته های الحاقی و نسخه اصلی، بهبود گرافیکی نیز حاصل شده است. در نتیجه کپکام بازیهای مختلفی داشته که می تواند به معرفی نسخه بازسازی شده آن بپردازد و بدون شک بازیکنان می توانند تجربه خوبی را بدست آورند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا