نقد و بررسی بازی ها

معرفی و بررسی 10 بازی جدید و برتر ماه فوریه 2019

معرفی و بررسی 10 بازی جدید و برتر ماه فوریه 2019

 

 

 

یه ماه دیگه یه سری بازی دیگه که بیرون میان و چندتاشون واقعا خوبن. سلام رفقا من فالکون هستم و شما امروز به برنامه عصر بازی بازیهای جدید فوریه 2019 نگاهی میندازین.

 

 

شماره 10: بازی جدید God Eater 3 هست. یه بازی شکار هیولای آخرالزمانیه که در اون یک تیم از گاد ایتر ها با گزینه های جدید به دنبال از پا درآوردن هیولاهای بزرگ هستن کار هایی که در بازیهای قدیمی گاد ایتر ممکن نبود. این یه بازیه که از گاد ایتر دو فراتر میره اما هنوزم مشخصا یه بازی اکشن هک اند اسلش آر پی جی هست به همین خاطر من فکر میکنم خیلی زیاد هم فراتر نمیره. این یه بازی واقعا شیک و باحاله و راستشو بخواید منو خیلی هیجان زده کرده. خوب به نظر میرسه. از هشت فوریه نسخه های پلی استشن 4 و مایکروسافت ویندوزش بیرون میان.

 

 

شماره 9: بازی جدید Anno 1800 هست، یه نسخه از شبیه سازی ساخت شهر/امپراطوری/ جامعه هست که البته در اولین دهه از قرن 19 اتفاق میفته مضمون بازی همونطور که میتونید حدس بزنید صنعتی شدن هست، که مهمترین چیز تو اون دوره بوده چیزی که به نظر من خیلی خوبه حالت طرح ریزی بازی هست که در موردش صحبت میکردن، تو این حالت شما میتونید از اساس نقشه شهر رو کمابیش همونطور که در واقعیت میسازیدش بریزید اما قبل از اینکه منابع رو برای ساختش در اختیار داشته باشید و بعد ساختمونها رو میشه با کلیک کردن ساخت بعد از اینکه منابع و تمام چیزهای مورد نیاز رو جمع آوری کردید تا پروژه رو کامل کنید راستش این یه ایده خیلی خوبه.

همچنین شما باید روی تعادل توریسم هم کار کنید به این معنی که باید یه شهر صنعتی رو علاوه بر سروکله زدن با چیزهایی مثه آشوبها به خاطر انقلاب صنعتی، زیبا هم نگه دارید که به طور سیستماتیک از میلیونها انسان بهره کشی کرد و با اونها مثل چرخ دنده های یه ماشین رفتار کرد، به شکلی واقعی تر از اون چیزی که الان در موردش حرف میزنیم آدمهای زیادی در انقلاب صنعتی جون خودشون رو به خاطر سوانح صنعتی و بی توجهی از دست دادند و این چیزیه که شما باید باهاش دست و پنجه نرم کنید. آنو 1800 در 26 فوریه برای کامپیوتر عرضه میشه.

 

شماره 8: بازی جدید Trials Rising بعدی در سری خودش هست که مدتیه ادامه داره و نسخه ورزشی پرقدرت تر اگزایت بایک هست که مدتها پیش در دوران ان ای اس بازی میشد. این یه بازی مسابقه بدلکاریهای خارق العاده با موتور هست که حقیقتش بخش زیادیش کاملا غیرممکنه و خیلی لذتبخش و جذابه و بازی درجه یکی هست.

 

 

شماره 7: بازی جدید Left Alive هست که یه بازی شوتر/متِ که در دنیای فرانت میشن اتفاق میفته. اگه آشنا نیستید دنیاییه که مدتهای زیاده ادامه داره و صاحبش اسکوئر اینکس هست اما چیزی که این بازی رو متمایز میکنه اینه که هنرش رو از کسی داره که کار هنری متال گیر سالید رو انجام داده اکثر هنر مفهومی از اونا میاد و خود بازی شبیه یه بازی پی اس دو خیلی جالب هست که تا حدی هم نوستالژیکه اما به نظر میرسه بودجه خیلی بالاتری داره که راستش احتمالا باید چیز خوبی باشه. بازیهای 2019 این روزا متفاوت هستن اما اینکه ببینم بازی تک نفره اکشن در عمل داره تبدیل به یه چیز باحال میشه منو واقعا خوشحال میکنه. لفت الایو 28 فوریه برای پی اس 4 و کامپیوتر عرضه میشه.

 

 

شماره 6: بازی جدید Dirt Rally 2.0 هست. دنباله بازی ای که بخوایم روراست باشیم اصلی ترین بازی رالی زمان ماست اولین بازی درت رالی رو یادتونه که سال 2015 بیرون اومد؟ هنوزم یه نمونه درخشان از یه بازی عالی رالی ماشین هست. یه بازیه که واقعیت رو خیلی خوب مدل سازی کرده بود و درت رالی دو به نظر میرسه که تلاش داره فراتر بره در هر دو جنبه مدل سازی آب و هوا و همچنین اینکه هرچی ماشین بیشتر از مراحل مختلف عبور میکنه به خاطر آب و هوا و چیزهای دیگه زمین هم پست میشه این یه ظریفکاری جزئیه که من فکر میکنم قراره یه لایه دیگه به بازی عرضه کنه چون مثلا روی طرز کار گریپ تاثیر میزاره وقتی یه سری ماشین از روی گل رد شن تاثیر میزاره. به نظرم این بازی تو توجهش به جزئیات خیلی جذاب از آب دراومده و همون بازی رالی ماشینه که یه عده دنبالش بودن که در عمل بهتر از درت رالی باشه. درت رالی دو 26 فوریه برای پی اس فور و ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه میشه

 

 

شماره 5: بازی جدید Far Cry New Dawn هست. اولین بازی دنباله دار مستقیم در دنیای فار کرای هست. به نظرم خیلی آینده داره. پالت رنگ رو میگیره و در یه دنیای پساآخرالزمانی دیوانه وار پیش میره، دنیایی که توسط زمین بازپس گرفته شده داستان هفده سال بعد از فار کرای پنج اتفاق میفته و در مورد اتفاقاتی هست که برای این فرقه و برای دنیا میفته و احتمالا اینکه دنیا در فاصله بسیار اندکی بعد از یه فاجعه هسته ای آخرالزمانی چه شکلی میشه و چطور دوباره ساخته میشه چون اینطور به نظر میرسه.

در مورد بازیهایی مثل فال اوت که صحبت میکردیم، در مورد این بودن که صدها سال بعد از فاجعه هسته ای آخرالزمانی دنیا چه شکلی میشه، البته منظورم فال اوت 76 نیست اون بازی هیچ داستانی نداره. که اهمیتی هم نداره. همچنین من امیدوارم که این بازی فال اوت 76 رو بشوره ببره چون من بازیهایی که یه کم محتوای آخرالزمانی داشته باشن رو دوست دارم اما از فال اوت 76 خوشم نمیاد. من به چیزی احتیاج دارم که بهم یادآوری کنه که خوبه و راستشو بخواید در این مورد به بازی Far Cry New Dawn امید دارم این بازی قراره 15 فوریه برای پی اس فور، ایکس باکس وان، و کامپیوتر عرضه بشه.

 

 

شماره 4: بازی جدید Jump Force. یه بازی مبارزه ای که چند برابر کل سریهای شونن جامپ مانگا رو میگیره و کنار هم میزاره و به شکل یه بازی مبارزه ای پر از ستاره بیرون میده با این حال پس زمینه ها خیلی واقعی به نظر میرسن و گنجوندن دث نوت هم جالبه. مبارزه زیادی تو دث نوت انجام نمیشه اما مشکلی نیست به هر حال باید جذاب باشه. راستشو بخواید بازی Jump Force احتمالا قراره یه بازی خوب باشه. نمیشه تصور دیگه ای ازش داشت. یه انتظار خاص میشه ازش داشت، چیزی که خیلی از بازیها ندارن حتی خارج از انیمیشن. یه روندی رو پی گرفته که معمولا جای دیگه شاهدش نیستیم خصوصا با یه دسته از مانگاها و انیمه های دوستداشتنی جامپ فورس 15 فوریه برای پی اس فور، ایکس باکس وان و کامپیوتر بیرون میاد.

 

 

شماره 3: بازی جدید Metro Exodus هست. سومین بازی در سری خودش. یه زاویه دید متفاوت به این بازی، البته نه خیلی متفاوت اما یه سری چیزها هست که دلم میخواد معرفیشون کنم که فکر میکنم خیلی جالب هستن. این یه بازیه که مکانهای سرباز رو با سطوح خطی ترکیب میکنه و از هر کدوم یه بخشی رو به شما میده و این چیزیه که به نظر من میتونه یه فکر بکر باشه چون یه فضاهایی تو بازی هست که افراد دوست دارن بیشتر از بقیه فضاها ببینن و راستش یه تجربه خطی تو خیلی موارد بهتره، که بدونید به یه شکلی که چندان مشابه روش بقیه آدمها نیست اونا سعی دارن هر دو در بر بگیرن.

معمولا وقتی یه کدوم رو انجام میدید دوست ندارید اون یکی دیگه رو انجام بدید. این مسئله در واقع برای من جذابترین نکته در مورد این بازی هست نه اینکه مترو یه سری عالی نباشه که هست و روند بازی، هیولاها، داستان و همه چی به نظر میرسه که جذاب باشه اما اگه بخوام صادقانه بگم احتمالا به سرعت این بازی بیش از هر چیز دیگه توجه میکنم چون این میتونه یه پیشرفت خوب باشه شاید برای یه استاندارد جدید. بیاین امیدوار باشیم چون باحال به نظر میاد. بازی Metro Exodus پانزده فوریه برای پی اس فور، ایکس باکس وان و کامپیوتر وارد بازار میشه

 

 

شماره 2: بازی جدید Anthem هست. یه بازی که امیدهای زیادی واسش داریم و من حدس میزنم خودشون هم همینطور باشن چون بازی با یه بودجه خیلی کلان ساخته شده. خیلی چیزا میشه در مورد انتم گفت باحال به نظر میرسه، مفهومش عالیه، لباسها عالین، جهانش عالیه، این مسئله که شما یه جت پک دارید عالیه، اینکه میتونید با دوستاتون همکاری کنید عالیه، یه عالمه چیز عالی داره اما اگه بد باشه چی، منظورمون از بد این نیست که سرگرم کننده نباشه، بد به این معنا که به خاطر تراکنشهای خیلی کوچیک از بین بره چون به یه شکل بدی میزون شده، استودیو ای اِی تو انجام این کار تبحر داره بازیهای استاروار بتل فرانت رو که بازی کردید نه؟

بازیهایی که پتانسیل خوبی داشتن یه جورایی نابود شدن، به نظرم اصلی ترین تعلل من در مورد انتم همینه اما اون یکی دیگه مس افکت اندرومدا هست، اصلا چطور گذاشتن یه همچین اتفاق بیفته. میدونم که یه تیم دیگه ست و اینا اما بازم یه بایووره، با وجود تمام چیزهایی که گفتیم هنوزم قابل ذکره که انتم واقعا فوق العاده به نظر میرسه و میتونه خیلی باحال باشه، اینکه یه سری چیزها مشکل دارن آیا به این معنی نیست که آدمها نمیتونن یاد بگیرن و من میخوام انتم رو بازی کنم، میخوام که خوب باشه خوب هم به نظر میرسه و من از 22 فوریه روی پی اس فور، ایکس باکس وان و کامپیوتر بازی میکنمش و

 

 

شماره 1: بزارید بگم این نزدیکترین فاصله تا واقعی بودنه که تا حالا داشتیم. بازی جدید Crackdown 3 این یه بازیه که من واقعا در موردش حرف زدم از زمانی که به گیم رنکس ملحق شدم و اون زمانی نبود که این افسانه شروع شده بود. هر سال ما در مورد این بازی صحبت کردیم که قراره به ما محیطهای نابود شدنی بده و راستشو بخواید این بازی یکی از باحالترینها برای یه محیط کاملا نابودپذیره. همه چیز این بازی جدید عالی به نظر میرسه، اونا تری کروز رو اضافه کردن که اینو عالی میکنه من عاشق تری کروزم، بی نهایت بامزه ست و اونا دور از دسترس ما قرارش دادن اما من فکر میکنم ما از نظر زمانی خیلی نزدیک شدیم و اونا دیگه نمیتونن این کار رو بکنن به همین خاطر من فکر میکنم واقعا قراره اتفاق بیفته و این منو هیجان زده میکنه. کرک داون سه بهتره که اینطوری باشه و یه چیزی اضافه کنه. اگه خوب نباشه حسابی به مشکل میخوریم.

اینکه بگیم داره بیرون میاد شبیه یه جوکه اما فکر کنم واقعا داره بیرون میاد کرک داون سه رو مطمئنم از 15 فوریه برای ایکس باکس وان و کامپیوتر بیرون میاد، چند تا بازی جدید برای جایزه به شما از جمله بلیزبلو سنترال فیکشن یه بازی مبارزه ای دو بعدی که چند سال پیش که برای پی اس تری و پی اس فور و کامپیوتر بیرون اومد خیلی طرفدار پیدا کرد، هفت فوریه از نینتندو سوییچ عرضه میشه. بازی کامپیوتری لگو مووی دو که یه دنباله مستقیم برای بازیهای کامپیوتری قبلیه. این یه بازی بر اساس فیلمه البته از اون دسته بازیهای بر اساس فیلم که شما دوسش داشته باشید. این بازی جدید میتونه یه عالمه چیزهای مختلف رو با هم تو یه چیز ترکیب کنه و 26 فوریه برای پی اس فور، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه میشه

و بالاخره لایر پرینسس و بلایند پرینس که یه بازی اکشن-ماجراجویی هست و واقعا خاص به نظر میرسه، یه بازی با نما از بغل هست و شما در نقش یه هیولای گرگی هستید و باید از یه شاهزاده محافظت کنید. بازی متفاوتیه و سبک هنریش بی نظیره امکان نداره که دوسش نداشته باشید. این بازی جدید 12 فوریه برای پی اس فور و سوییچ به بازار میاد. برامون کامنت بزارید و بگید دقیقا منتظر چه بازیهایی هستید. بهمون بگید نظرتون چیه و اگر از این ویدئو خوشتون اومد لطفا لایک کنید. اگر ما رو دنبال نکردید الان وقت خوبیه که این کار رو انجام بدید. ما ویدئوهای دسته اول بیشتری آپلود میکنیم و بهترین روش برای زودتر دیدنشون اینه که ما رو دنیال کرده باشید مثل همیشه ازتون ممنونیم که این ویدئو رو تماشا کردید.

دفعه بعدی همینجا در عصربازی میبینمتون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا