اخبار بازی ها

Starfield در ابتدا قرار بود بازی انحصاری PS5 باشد

Starfield احتمالا قرار بود بصورت انحصاری برای کنسول PS5 منتشر شود.

Starfield در ابتدا قرار بود بازی انحصاری PS5 باشد. جمله ای که شاید باور کردنش سخت به نظر برسد. اما کاملاً حقیقت دارد. همانطور که می دانید بازی Starfield به صورت انحصاری برای پلتفرم های ایکس باکس عرضه خواهد شد. این اتفاق در حالی رقم خورد که مایکروسافت در حال حاضر بعد از هزینه های کلان، مالک شرکت بازی سازی بتسدا محسوب می شود.

مایکروسافت با خرید بتسدا یک شوک بزرگ به صنعت گیم داد. آن ها البته بعد از این خرید به سراغ اکتیویژن رفتند. کار به جایی رسید که سونی هم به این وضعیت اعتراض داشت و تاکید کرد که همان خرید بتسدا هم می توانست بازار رقابتی کنسول های گیمینگ را زیر و رو کند حالا چه برسد به خرید اکتیویژن. به هر حال مایکروسافت خرید بتسدا را قطعی کرد و در مهم ترین گام پروژه ساخت یکی از جاه طلبانه ترین بازی های تاریخ را استارت زد.

اما بشنوید از خبر عجیب امروز. یعنی جایی که به صورت واضح تایید شده است که استارفیلد در حقیقت اوایل قرار بود به صورت انحصاری برای PS5 عرضه شود. طبق گفته های رییس بخش گیمینگ ماکروسافت فیل اسپنسر و براساس شنیده ها، کمپانی Bethesda قبل از خریده شدنش توسط ماکروسافت، قصد داشته تا عنوان Starfield را بصورت انحصاری برای کنسول های پلی استیشن منتشر کند

با توجه به آخرین قرارداد های شکل گرفته بین دو شرکت سونی و بتزدا و در نتیجه انحصار زمانی دو بازی Deathloop و Ghostwire: Tokyo، انحصار زمانی استارفیلد برای پلتفرم پلی استیشن، چندان دور از ذهن به نظر نمی رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا