اخبار بازی ها

شگفت انگیزترین بازی هایی که تا به امروز منتشر شده اند ( بخش اول )

شگفت انگیزترین بازی هایی که تا به امروز منتشر شده اند ( بخش اول )

در دنیای مجازی بازی بسیار جذابی طراحی و عرضه شده اند که توجه کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کرده اند ، برای مثال بازی هایی مانند اول شخص شوتر و بازی های پلتفرمر بازی هایی هستند که تمامی طرفداران بازی های کامپیوتری به خوبی با آنها آشنایی دارند . در کنار این بازی هایی که طرفداران بسیار زیادی دارند بازی هایی هم وجود دارند که واقعا عجیب و شگفت انگیز هستند اما شاید کاربران بازی های کامپیوتری هنوز با این بازی های عجیب آشنایی نداشته باشند . در این مقاله قصد داریم شما را با این بازی های عجیب و شگفت انگیز که برای خود اسم و رسمی پیدا کرده اند آشنا کنیم .

  • Goat Simulator

شاید زمانی که نام این بازی را بشنوید که به فارسی به معنای شبیه ساز بز است با خودتان فکر کنید چنین چیزی نمی تواند یک بازی باشد ، این بازی شبیه یک شوخیه بی نمک است چرا که تیم سازنده ی این بازی نیز اعلام کرده بود بازی Goat Simulator نوعی بازی کوچک و درواقع احمقانه است چرا که ساخت آن تنها دو هفته زمان برده است بنابراین کاربران نباید انتظار زیادی از این بازی داشته باشند . قیمت این بازی 10 دلار است که ما به شما پیشنهاد می دهیم به جای خرید این بازی پولتان را صرف خرید چیز دیگری بکنید و کلا بر روی ای بازی هیچ گونه حسابی باز نکنید .

 بازی

می توان گفت که این بازی ، یک بازی سرکاری می باشد چرا که وقتی در جلسه ی پرسش و پاسخ از سازندگان این بازی در زمینه ی واقعی بودن آن پرسیده شد آنها در کمال ناباوری جواب منفی دادند و این بازی را نوعی بازی کوچک و سرکاری معرفی کردند ، نحوه ی این بازی به گونه ای می باشد که شما در این بازی در نقش بزی قرار می گیرید که در شهر رها شده اید و با شاخ های خود می توانید مردم شهر را از این طرف به آن طرف پرتاب کنید ، این بز قدرت فوق العاده ای در پرش دارد و می تواند هر چیزی را به زبانش بچسباند و به دنبال مردم شهر بدود و آن چیز را به مردم بچسباند .

  • Farming Simulator

اگر جز کاربران بازی های کامپیوتری باشید مطمعنا تا به حال با بازی های شبیه ساز ماشین و هواپیما را دیده اید و آنها را اجرا کرده اید و از آنها لذت برده اید ، اما آیا تاکنون بازی را دیده اید که شبیه ساز یک ماشین کشاورزی باشد؟ مطمعنا تاکنون چنین بازی را ندیده اید حتی تاکنون ایده ی چنین بازی به ذهن کاربران بازی های کامپیوتری نیز خطور نکرده است چرا که ایده ای عجیب است اما سازندگان بازی Farming Simulator توانسته اند این ایده را عملی کنند .

 بازی

شاید برایتان جالب باشد که این بازی برای چندین پلتفرم مختلف ساخته و منتشر شده است و حتی استقبال خوبی نیز از آن به عمل آمده است . درصورتی که قصد دارید رقم بازدید این بازی را مشاهده کنید تا شگفت زده شوید تنها کافی است ویدیو های مربوط به گیم پلی این بازی را سرچ کنید . شاید بنظرتان این بازی خیلی ساده و کسل کننده باشد اما اینطور نیست و انجام چنین بازی کسب یک تجربه ی جدید در زمینه ی بازی ها می باشد .

  • Tokyo Jungle

 بازی

می توان گفت که بازی Tokyo Jungle تقریبا مشابه بازی Goat Simulator می باشد چرا که این بازی دقیقا برعکس دنیای واقعی ترسیم شده است به گونه ای که در دنیای واقعی مدیریت کره ی زمین برعهده ی انسان ها است اما در این بازی نسل انسان ها منقرض شده است و مدیریت کره ی زمین برعهده ی حیوانات درنده می باشد که بر زمین سلطه دارند ، نحوه ی عملکرد این بازی به گونه ای می باشد که شما در این بازی نقش یک سگ و یا یک گوزن را دارید کارهایی که شما در این بازی باید انجام دهید جست و جو ، اکتشاف ، پیدا کردن غذا ، ساختن محل زندگی و تولید مثل می باشد ، با پیشرفت شما در بازی به مرور می توانید حیوانات دیگری را آزاد کنید ، جالب ترین بخش این بازی این است که شما می توانید به گشت و گذار در محله های پایین شهر توکیو نیز بپردازید .

  • Mister Mosquito

در این بازی نیز شما کنترل یک جانور را در دست دارید و همین ویژگی است که این بازی را در دسته ی بازی های عجیب قرار داده است چرا که نحوه ی عملکرد این بازی به شکلی می باشد که نقش شما در این بازی یک پشه می باشد ، نقشی که کاربر در این بازی در قالب یک پشه دارد خیلی خنده دار است اما شما باید در نقش یک پشه یک خانواده ی ژاپنی را عاصی کنید ، به گونه ای که باید منتظر بمانید تا لحظه ی مناسب فرا برسد سپس به سمت افراد خانواده حمله کنید و خون آن ها را بمکید . جالب ترین و خنده دار ترین بخش در این بازی این است که شما اگر فرصت مناسبی برای حمله به سمت افراد خانواده را گیر نیاوردید و چنین موقعیتی برای شما فراهم نشد باید خودتان چنین موقعیتی را ایجاد کنید اما چگونه ؟ برای مثال می توانید به سمت کلید بروید و چراغ برق را خاموش کنید .

 بازی

در عین حال که این بازی هم عجیب و هم خنده دار است هیجان انگیز نیز است چرا که شما در این بازی مجبور می شوید با اعضای خانواده مبارزه کنید چرا که درصورتی که آنها از وجود شما خبر دار شوند سعی می کنند شما را بکشند و شما باید با آنها مبارزه کنید و از آنها فرار کنید در این صورت می تواند تجربه ای جدید و هیجان انگیزی را برای شما ایجاد کند .

  • Japan World Cup

 بازی

نام این بازی به گونه ای انتخاب شده است که شما نام کشور ژاپن را در کنار کلمه ی ” عجیب ” می بینید . این بازی در زمینه ی مسابقه ی اسب دوانی در ژاپن است . شاید فکر کنید این بازی ، بازی عجیبی نیست و یا اینکه چرا نام آن در این لیست بازی های عجیب قرار گرفته است ، اما ویژگی ها عجیب و شگفت انگیز این بازی از زمانی شروع می شود که شما بازی را آغاز می کنید و مدل موهای برخی از اسب ها و یا بدن عجیب برخی از آنها را مشاهده می کنید حتی برخی از آنها نیز اسب هم نیستند و چهره ای متفاوت و خنده دار دارند . علاوه بر اینکه شما در این بازی اسب های عجیب و غریب را مشاهده می کنید چیز های عجیب دیگر مانند : فیل ، اسب تروجان و حتی بشکه ای که پاهای انسانی دارد را نیز مشاهده می کنید .

  • Katamari Damacy

بازی Katamari Damacy داستان یک شاهزاده می باشد که اندازه ی آن برابر با یک لیوان است که هدف آن ساخت اشیای مقدس آسمانی است به گونه ای که این شاهزاده با گرفتن توپی در دست که همه چیز را به خود جذب می کند و  با استفاده از خرابی هایی که پدرش به بار آورده است قصد دارد چنین کاری را انجام دهد . جالب است بدانید که بودجه ای که برای ساخت چنین بازی مورد استفاده قرار گرفته است بسیار کم بوده است و توانسته است موفقیت زیادی را کسب کند .

بازی

می توان گفت که ژاپن تاکنون بازی های عجیب و شگفت انگیزی را طراحی و عرضه کرده است که البته به موفقیت های بسیاری نیز دست یافته اند و توانسته اند کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کنند . ژاپن در طراحی و تولید چنین بازی هایی آنقدر موفق بوده است که استودیو های ژاپنی تمایل داشته باشند تا به ساخت چنین بازی هایی ادامه دهند و کاربران خود را شگفت زده کنند .

  • Icarus Proudbottom in The Curse of the Chocolate Fountain

این بازی نیز ویژگی ها و کاراکتر های عجیب و شگفت انگیز خود را دارد و بازی عجیب دیگری می باشد که در این لیست قرار داده شده است به گونه ای که حتی باراک اوباما را نیز می توانید در این بازی مشاهده کنید چرا که نحوه ی عملکرد این بازی به گونه ای می باشد که مردی جوان نفرین شده است و دائما به واسطه ی این نفرین به فضا و آسمان پرتاب می شود و در میان راه جغدی را می بیند که این جغد به سلاح او تبدیل می شود و از همه جالب تر این که این مرد جوان نفرین شده در مبارزه با دشمنان بسیاری مانند باراک اوباما می رود .

 بازی

از آنجایی که این بازی طوری طراحی شده است که هر کسی می تواند آن را تجربه کند در نتیجه مراحل و گرافیک ساده ای دارد ، مزیتی که این بازی دارد این است که می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید .

پیشنهاد ما به شما این است که اگر این بازی عجیب و شگفت انگیز را به طور رایگان دانلود کردید و از آن لذت بردید به  Icarus Proudbottom Teaches Typing و یا Icarus Proudbottom: Starship Captain هم سری بزنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا