اخبار بازی ها

معرفی 10 بازی برتر ماه نوامبر 2018

 

 

نوامبر در هرسال، ماه بازی بوده. اما امروز من می خوام از این فراتر برم و بگم که نوامبر امسال یه کم خاص تره. سلام به همه.. امروز در عصربازی 10 بازی برتر ماه نوامبر 2018 که نمی تونین ازشون چشم بپوشونین رو معرفی می کنم.

 

شماره ی ده: رد دد آنلاین بتاست. واضحه که Red Dead Redemption 2 بازی بسیار شیرینیه و خود کمپانی بازی جی تی‌اِی آنلاین این دغدغه رو داره اما رد دد، نسخه‌ی فوق‌العاده‌ی جی‌تی‌ای‌ه. حالا می‌دونین خیلی از ماها فکر می کنیم که رد دد قراره آنلاین بشه و به خاطر علاقه‌ی وافرمون خیلیامون دوست داریم بدونیم که نسخه‌ی آنلاین هم قراره به این خوبی باشه. اما سازنده‌هاشم گفتن که واقعاً انتظار ندارن که این نسخه خیلی تجربه‌ی معرکه‌ای از آب دربیاد و این که خود بازی هم با مشکلات زیادی در طول زمان باید دست و پنجه نرم کنه اما این نسخه‌ی آنلاین رد دد ریدمپشن۲ئه و من فکر می‌کنم همه‌ی ما دوست داریم اقلاً امتحانش کنیم. از تاریخ دقیق رونمایی ازش خبر نداریم اما می‌دونیم که هم نسخه‌ی اکس‌باکس و هم پی‌اس۴ اون باید توی نوامبر باشه.

 

شماره‌ی‌۹: بازی فوتبال منیجر ۲۰۱۹ئه که البته بهترین نسخه‌ی فوتبال منیجره : برای کسانی که این بازی رو پیش‌خرید کردن، نسخه‌ی بتا بازی رو توی استیم میشه بازی کرد. این افراد از یه سری مزایای دیگه هم برخوردار خواهند بود. چیزی‌که جالبه اینه که امسال نسخه‌ی تاچ‌ورژن که مخصوص بازی توی تبلت‌ه نشون می‌ده که قراره امسال شاهد چه چیزایی توی این بازی باشیم . این دومین ساله که این اتفاق میفته و من فکر می کنم خیلیم خوبه مثل این که در آینده قراره نسخه‌ی ویندوز و مک‌او‌اس اون رو هم داشته باشیم اما نمی دونیم دقیقاً کی. بنابراین بهتره فعلاً از خود بازی مون لذت ببریم چون ممکنه خیلی طول بکشه تا این اتفاق بیفته.

 

شماره‌ی ۸: اسپایرال رجینیتد تریلوژی‌ نسخه‌ی بازسازی شده و با کیفیت اچ‌دی‌ه سه بازی اسپایروئه. من می‌گم بازسازی چون این بازی از یه نسخه‌ی جدید فراتر رفته. این مورچه‌خوار جزء معدود بازی‌هایی که یقیناً پر از ایده‌ی نو در پلتفرم ۳بعدیه‌ه که از بعضی جهات نمونه‌ش رو در دهه‌ی ۹۰ داشتیم. این بازی ارزش بازی کردن داره اگه بازی‌های ۳ بعدی رو دوست دارین و قبلاً بازی نکردین یا این که فقط می خواین بدونین بازی‌های تریلوژی اسپایرو چطوی‌ان این بازی سیزدهم نوامبر قراره هم در نسخه‌ی اکس‌باکس‌‌وان‌اکس و هم نسخه‌ی پی‌اس‌۴ به بازار ارائه بشه.

 

شماره‌ی ۷: دیابلو ۳ بازی جاودانه‌ای برای نینتندو سوئیچ که به نظر من یونیک و عالیه گرچه ما این بازی رو می‌شناسیم اما نینتندو سوئیچ اومده یه سری آپشن تازه معرفی کرده که بنظرمن جالب‌ترش کرده. مثلاً این که می‌تونی تکی بازیش کنی می‌تونی دسته‌جمعی با چندتا سوئیچ دیگه بازیش کنی. که بنظر من راحتترین راه برای بازیشه. سوئیچ واقعاً نوع جدیدی از کوآپ رو معرفی کرده و این منو خیلی خوشحال می‌کنه.حالا هم خیلی هیجان دارم برای انجام این بازی به این سبک.

 

شماره‌ی ۶: سری جدید پوکمان با نام‌های لتس‌گو پیاکاچو و لتس گو ایوی نسخه‌های پیشرفته‌ی پوکمان یلو که با پوکمان گو تطبیق داده شدع. اما مهم‌تر از همه این که کلی ویژگی پوکمان اکس‌اندوای، امگا روبی و آلفا سفایر رو داره و خیلی وقتا یه چیزی بین یه بازی جدیدو یه بازی قدیمی و آشناست. خیلی وقته که من پوکمان یلو بازی می‌کنم اما بازگشت به این بازی یه جورایی محدودکننده‌. منظورم اینه که بی‌شک اگرم دوباره یه بازی تکراری باشه. من هم‌چنان دلایل زیادی دارم که بازیش کنم اما در حقیقت حتی اگه این نسخه‌ی محدودی باشه اما پیشرفت‌هایی از بعد زیباشناختی و مکانیکش داشته. و این دلایل من برای بازی سری پوکمانه حالا هم خیلی هیجان دارم که قراره نسخه‌های لتس‌گو‌پیکاچو و لتس‌گو‌ایوی در ۱۶ نوامبر معرفی بشن.

 

شماره‌ی ۵: دارک‌سایدر۳ که توسط تی‌اچ‌کیو نوردیک منتشر شده و استودیوی گانفایر گیمز توسعه‌ش داده . بیش‌تر اعضای تیم گانفایر گیمز در ساخت این ورژن، همون اعضای قبلی بودن که توی ساخت دارک‌سایدر ۱ و ۲ نقش داشته‌ن. این داستان هم در موازات داستان دو بازی قبلی پیش میره . در این ورژن ما در نقش فیوری، خواهر یکی از ۴ قهرمان آخرالزمان هستیم که باید از هفت گناه کبیره جون سالم به در ببره.

ما فکرشو نمی‌کردیم که تی‌اچ‌کیو بعد از ورشکستگی ۲۰۱۲ این بازی رو ارتقاء بده اما نوردیک گیمز کل تی‌اچ کیوز رو خرید و اسمش شد تی‌اچ‌کیو نوردیک و توانایی اینو پیدا کرد که یه تیم جدیدی برای گانفایر گیمز تشکیل بده هو به این دلیله که دارک‌سایدر برای تی‌اچ‌کیوئه اما اگه بخوام دلیل جدی تر خودم برای انجام این بازی رو بگم اون اینه که این بازی برای من فراتر از یه بازی معمولیه چرا که یه عده آدم مدت های زیادی تلاش کردن تا بسازنش و بعد از سال‌ها موفق شدن. من اساساً همون‌طور که عاشق بازیم عاشق اینجور تلاش هام هستم. بالاخره این که این بازی از 10 بازی برتر ماه نوامبر 2018، ۲۷نوامبر تو نسخه‌ی پی‌سی، اکس‌باکس‌وان و پی‌اس۴ رونمایی میشه.

 

شماره‌ی ۴: بازی اوور کیلز واکینگ دد، بازی‌ای که بنظر من سعی داره کم و کاستی لفت فور دد رو برطرف کنه شاید …مسلماً توسط کمپانی اوورکیل، ساخته شده. سازندگان لفت فور دد. اما این اتفاق برای واکینگ دد یونیورس هم افتاده که یه کم ما رو با ابعاد ساخت و ساز دنیا آشنا می‌کنه و اینکه باعث میشه با پی‌دی د هایست و ریدز این دستینی مقایسه بشه و باعث میشه یه کم حدس بزنیم که در آینده قراره توی بازی چه اتفاقاتی بیفته. .. اینکه ما چهار ساله راجع به این بازی میشنویم زمان زیادیه و در نهایت داره بالاخره عملی میشه و من واقعاً هیجان‌زده‌م برای این بازی پرسرعت در ژانر تیراندازی. د واکینگ دد در ۶نوامبر برای پی‌اس۴ و اکس‌باکس عرضه میشه.

 

شماره‌ی ۳: هیتمن ۲ که پایان هیتمن۱ کاملاً غیر سنتی‌ه. هیتمن ۱ یا ریبوت ی بود که به صورت اپیزودیک ارائه میشد و در نهایت پکیج کاملش اومد. این پکیج شگفت انگیزه.و به شکلی کاملاً جدی تحقق کامل اینه که هیتمن چی میتونست باشه و این حقیقت که قراره هم‌چنان این نسخه هم اپیزودیک باشه من رو خیلی خوشحال کرده.در این نسخه هم شان بین رو داریم و واضحه که خواهد مرد و سازندگان راجع به این قضیه نسبتاً زیاد صحبت کردن، به همین خاطر منم نمی‌خوام باز راجبش حرف بزنم و لوس بشه قضیه. فقط می‌خوام بگم همون شان‌بین‌یه که می‌شناختین و در اینجا خوهد مرد..این سری از بازی مولتی‌پلیره این سری از بازی گرچه اپیزودیک نیست اما می‌تونین برای گسترشش پول بدین.و بنظر میرسه یه بازی محشر باشه. من واقعاً منتظرم که این بازی بیاد چون واقعاً عاشق هیتمن‌ام ریبوت این بازی از 10 بازی برتر ماه نوامبر 2018 برای پلی‌استیشن۴ و اکس‌باکس‌وان در ۱۳ نوامبر به بازار میاد.

 

شماره‌ی ۲: بازی بتل‌فیلد ۵ ئه. این بازی مثل بتلفیلد ۱ با تمرکز بر جنگ جهانی دوم شروع میشه و روی ایده‌ی ادامه‌ی داستان تأکید داره که این به معنای فدا کردن منابع است. سازندگان تلاش کردن تا مکانیسم بازی رو واقع گرایانه تر کنن اما بحث بر سر دقت وصحت بعُد تاریخی اون زیاده. اما این مسئله ایه که حقیقتاً دوست ندارم بهش بپردازم.برام چندان مهم نیست. من همیشه می‌گم که اگه این بازی خوبه. و بتلفیلد ۱ هم با سر گرفتنش از اونجایی که تموم شده بود خوب بود. پس همین کافیه. خوبه دیگه…بتلفیلد ۵ برای ویندوز، پی‌اس۴ و اکس‌باکس وان در ۲۰ نوامبر ارائه می‌شه و در نهایت …

 

شماره‌ی ۱: بازی فال‌اوت ۷۶ئه. یه بازی نسبتاً مدرن و غیرسنتی با رویکردی نسبت به فال اوت یا باران رادیواکتیوه.گرچه ممکنه تموم شده باشه اما احساس کاملش رو القاءمی‌کنه. و اون چیزی که برامون جالبه اینه که ممکنه هیچ کاراکتری نداشته باشیم که نتونه پلیر باشه. جهانیه که پر از آدمه.مردمی که وجود دارن و از طرفی پایان اینترنته. حقیقتاً این بازی بیش‌ترین ستینگ غیرسنتی رو داره . صحنه‌ای که می‌بینیم بیابونیه و بایر.اما اینکه مشکلات واقعی یه بمباران هسته‌ای رو درش نداریم، خوبه. من منتظر ویرجینیای جنوبی که در ژانری علمی تخلیلی و ویرانیش بعد از فروپاشی جهان مدرن و تکنولوژی به تصویر کشیده شده، هستم. و چشم به راه اینم که در ۱۴ نوامبر در این بازی در نسخه‌های اکس‌باکس‌وان و پی‌اس‌۴ و همین‌طور کامپیوتر ارائه بشه. شما در این نوامبر.

منتظر کدوم بازی هستین؟ کامنت بذارین و بهمون بگین از این 10 بازی برتر ماه نوامبر 2018. اگه دوست دارین ویدئوهای بیش تری از ما ببینین لطفاً ما رو دنبال کنید.

ممنون برای این که مارو تماشا کردین. حتما به وبسایت ما، عصربازی سر بزنید. و بمنظور خرید عناوین معرفی شده به فروشگاه ما مراجعه کنید به ناشنی shop.asrebazi.com.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا