اخبار بازی ها

سریال The Last of Us | دومین افتتاحیه پربازدید HBO در دهه گذشته

سریال The Last of Us قصد رکوردشکنی دارد.

اولین قسمت از سریال The Last of Us روز گذشته توسط شبکه HBO به نمایش درآمد. اقتباسی چشمگیر که برخلاف سایر همتایانش چه از دید منتقدین و چه از دید مخاطبین یک اثر ستایش شده محسوب می شود. این در حالی است که سریال The Last of Us یکی از پرخرج ترین سریال های تاریخ تلویزیون به شمار می رفت و همین مورد باعث شده بود انتظارات جامعه از سطح کیفی این سریال بالاتر از هر زمانی باشد. خصوصاً آن که نیل دراکمن، کارگردان خوش ساخت سری بازی های The Last of Us نیست در پروسه این بازی به صورت مستقیم دخالت داشت.

و اما حالا به طور رسمی شبکه HBO تایید کرد که سریال The Last of Us توانسته است عنوان دومین افتتاحیه پربازدید تاریخ شبکه HBO را در طول یک دهه اخیر به نام خود بزند.

قسمت اول سریال The Last Of Us با ۴.۷ میلیون بیننده دومین افتتاحيه پر بیننده HBO (پس از خاندان اژدها با 10 میلیون) از 2010 تا به امروز شدین آمار مربوط به مجموع بیننده های HBO MAX و شبکه کابلی HBO میباشد.

نکته جالب قضیه وعده های سازندگان درباره اوج گرفتن سریال است. به گفته آن ها در قسمت های بعدی، خصوصاً در قسمت سوم شاهد یک جهش عظیم و بزرگ در سطح کیفی سریال خواهیم بود که ارزش های آن را دوچندان می کند.

نظر شما چیست؟ آیا سریال The Last of Us می تواند رکوردهای بیشتری را از خود به جای بگذارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا