اخبار بازی ها

ایکس باکس سری ایکس گران تر می شود

مایکروسافت قصد دارد پلتفرم نسل نهمی خودش را گران تر کند.

ایکس باکس سری ایکس گران تر می شود. شاید این خبر برای خیلی ها عجیب و غیرقابل باور به نظر برسد اما در ادامه متن به شما خواهیم گفت که چرا و چگونه این قیمت افزایش پیدا خواهد کرد.

همانطور که می دانید کنسول نسل نهمی مایکروسافت زودتر از PS5 معرفی شد. مایکروسافت برای آن که برگ برنده را در بازار داشته باشد با 50 دلار کمتر کنسول خود را روانه بازار کرد تا بلکه فروش خوبی داشته باشد. همه می دانیم که مایکروسافت یک غول تکنولوژی است اما سونی در ابعاد کلی تکنولوژی حرفی برای گفتن ندارد. یعنی منبع درآمد خاصی جز PS5 ندارد. اما مایکروسافت علاوه بر کنسول ها در بسیاری از زمینه های دیگر و به خصوص ویندوز پادشاهی می کند و قیمت 50 دلار کمتر ضرر خاصی به آن نمی زند اما در عوض در بازار برگ برنده را خواهد داشت

اما حالا ظاهراً مایکروسافت از مواضع خودش کوتاه آمده است. طبق این خبر از ماه آینده قیمت کنسول Xbox Series X در برخی کشورها برای برابری با قیمت PS5 تا 550 دلار افزایش خواهد داشت.  همچنین قیمت اشتراک ماهانه سرویس Game Pass از 9.99 به 10.99 دلار افزایش خواهد داشت همچنین قیمت Game Pass Ultimate از 14.99 به 16.99 دلار افزایش خواهد یافت.

چندی پیش آقای Phil Spencer گفته بود که نمی توانند برای همیشه قیمت ها را ثابت نگه دارند اما فعلا قیمت افزایش پیدا نخواهند کرد تا زمانی که وضعیت اقتصادی بهتر شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا