اخبار بازی ها

فروش GTA 6 در روز اول | رکوردشکنی در راه است؟

فروش GTA 6 در روز اول شگفت آور خواهد بود

فروش GTA 6 در روز اول چه قدر خواهد بود؟ راستش را بخواهید هیچ کس جواب این پرسش را نمی داند. اما بر من و شما واضح است که راکستار قرار است پرفروش ترین و رکوردشکن ترین عنوان تاریخ خود را عرضه کند. ما با یک فرانچایز ساده روبرو نیستیم. پای محبوب ترین عنوان کل تاریخ بازی های ویدئویی در میان است.

مهم ترین مولفه برای فروش GTA 6 بحث تبلیغات و انتظارات مشتریان است. خب راکستار هنوز GTA 6 را معرفی نکرده است و طبیعتاً هیچ تبلیغی را هم به نمایش نگذاشته. اما مطمئناً بعد از اولین نمایش رسمی و تبلیغات گسترده بازی می توان شوق و انتظار تجربه آن را در تمام جامعه حس کرد. فراموش نکنیم که راکستار 10 سال پیش اولین نسخه از GTA را عرضه کرد. یعنی یک دهه انتظار آن هم برای یک بازی جریان ساز و انقلابی مثل GTA. به خصوص وقتی که پای نسل نهم کنسول های گیمینگ هم وسط باشد. به خصوص وقتی که منابع خبری از موتور گرافیکی فوق العاده و انقلابی راکستار می گویند. پس طبیعتاً در چنین شرایطی باید هم برای نسخه بعدی این بازی سر و دست شکاند.

اما خب بیایید به صورت گمانه زنی های البته مستند، بررسی کنیم که GTA 6 در روز اول انتشار خود چه میزان فروش خواهد داشت. به گفته یک تحلیلگر صنعت گیم، انتظار می رود که GTA 6 در زمان عرضه 1 میلیارد دلار درآمد داشته باشد و بتواند 25 میلیون نسخه بفروشد! به گفته این تحلیلگر، همچنین پیش بینی می شود که بازی در پنجره بین تعطیلات ۲۰۲۴ و اوایل سال ۲۰۲۵ منتشر شود.

خب آمار 1 میلیارد دلاری درآمد GTA 6 دقیقاً به چه معناست. خب راستش را بخواهید یعنی ظرف یک روز پول قرارداد رونالدو و بنزما در عربستان را پرداخت کنید. یعنی چیزی معادل بودجه بسیاری از کشورهای جهان. یعنی یک چاه نفت که آن هم در روز اول اینقدر درآمد دارد. همین حالا هم GTA 5 با وجود 10 سال جز 10 بازی پرفروش هفتگی جهان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا