اخبار بازی هاارتباط با ما

بهترین بازیهای XBOX ONE در سال 2017/ قسمت چهارم

بهترین بازیهای XBOX ONE در سال 2017/ قسمت چهارم

شرکت مایکروسافت در E3 2017 از کنسول میان نسلی رونمایی کرد که XBOX ONE X نام داشت. محصولی با مشخصات بزرگ و طراحی بهبودیافته و ابعاد کوچکتر از دو مدل دیگر. البته در E3 2016 معرفی اولیه ای صورت گرفت اما دقیق و آشکار نبود.

در نهایت این کمپانی ردموندی تصمیم گرفت تا در E3 2017 با معرفی کنسول میان نسلی به شایعات پایان داده و از قدرتمندترین کنسول جهان رونمایی به عمل آورد. بازیهای مختلفی در سال 2017 برای XBOX ONE منتشر شدند و تمامی آنها نیز با XBOX ONE X سازگاری دارند.

البته برای سازگاری بیشتر ابتدا سازندگان بروزرسانی را منتشر می کنند تا مخاطب آن را در کنسول خود نصب کرده تا قابلیت پشتیبانی فعال شود. به هر حال در سال 2017 شاهد معرفی و عرضه بازیهای مختلفی برای XBOX ONE بودیم.

از این رو قصد داریم در این مطلب شما را با برترین بازیهای سال 2017 کنسول جدید XBOX ONE X مایکروسافت آشنا سازیم بنابراین اگر از دسته گیمرها هستید این مطلب را دنبال کنید:

16- بازی پلتفرمر: Ori and the Blind Forest

اگر بخواهیم به یکی از عناوین لذت بخش با موسیقی متن زیبا اشاره کنیم قطعا Ori and the Blind Forest یکی از انحصاری های پلتفرمر بزرگ XBOX ONE محسوب می شود. بازی که از طراحی هنری زیبایی بهره برده و گیم پلی مهیجی را برای کاربر فراهم می آورد. با تمامی این تفاسیر اگر بخواهیم به یکی از عناوین برتر کنسول XBOX ONE اشاره کنیم قطعا Ori and the Blind Forest همان بازی موردنظر است.

اگر می خواهید آن را تهیه کنید با به پرداخت هزینه 20 دلاری روی کنسول یا ویندوز 10 بسنده کنید.

17- بازی ورزشی: Rocket League

بازی اسپرت و ورزشی Rocket League یکی از عناوین محبوب XBOX ONE و دیگر پلتفرم ها در سال های اخیر بود. عنوانی که شما را در نقش یک فوتبالیست ماشینی قرار می دهد و تجربه لذت بخشی از مسابقات قرار می دهد. شما باید با بدست گرفتن توپ آن را وارد دروازه حریف کنید و به عنوان یک اتومبیل جنگی حرفه ای عمل نمایید. این بازی تنها با قیمت 20 دلار قابل تهیه است و اگر از کنسول XBOX One برخوردار هستید می توانید آن را خریداری کنید.

18- بازی مبارزه ای: Killer Instinct

بازی Killer Instinct از عناوین مبارزه ای انحصاری XBOX ONE بوده که توانست با استقبال بسیاری رو به رو شود. گرافیکی مطلوب با وجود شخصیت های مبارزه ای قدرتمند می تواند نظر هر گیمری را به خود جلب کند. این بازی برای دو پلتفرم ویندوز 10 و XBOX ONE منتشر شده و در دسترس بازیکنان و کاربران این دو پلتفرم قرار دارد. تجربه انجام گیم پلی Killer Instinct می‌تواند ساعت ها شما را سرگرم خود سازد.

19- بازی ID@Xbox: کاپ هد

بازی Cuphead یک عنوان کوچک یا ایندی بوده که توسط استودیوهای بزرگی ساخته نشده و با تیمی کوچک با گرافیکی کارتون توسعه یافته است. عنوانی که مدتی پس از انتشار اعلام شد میلیون ها نفر آن را دانلود کردند و این نقطه عطفی برای بازی محسوب می شد. گیم پلی Cuphead به شکلی بوده که شما تصور می کنید در حال مشاهده کارتون های کلاسیک هستید و همین امر تجربه لذت بخش و خاطره انگیزی را به ارمغان می آورد. این بازی با قیمت 20 دلار برای XBOX ONE و ویندوز 10 دردسترس بوده و می توان به تهیه آن پرداخت.

20- بهترین بازی BACKWARD COMPATIBLE: رد دد Redemption

بازی رد دد Redemption شرکت راکستار ابتدا برای PS3 و XBOX 360 منتشر شد اما دیگر خبری از انتشار آن روی پلتفرم PC نبود زیرا کمپانی راکستارگیمز تصمیم گرفت تغییر نظری داشته و این بازی را برای PC منتشر نکند. در حالی که بازی پیشتر روی کنسول XBOX 360 منتشر شده بود، راکستار و مایکروسافت آن را در دسته بازیها BACKWARD COMPATIBLE قرار دادند و از این رو می توان آن را یکی از بهترین عناوین این قابلیت دانست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا