اخبار بازی ها

معرفی بازیه‍ای Xbox One و PC که پیشنهاد می کنیم تجربه کنید (بخش دوم)

معرفی بازیه‍ای Xbox One و PC که پیشنهاد می کنیم تجربه کنید (بخش دوم)

 

معرفی بازیه‍ای Xbox One و PC که پیشنهاد می کنیم تجربه کنید (بخش اول)
معرفی بازیه‍ای Xbox One و PC که پیشنهاد می کنیم تجربه کنید (بخش دوم)

 

اگر مطالب اخیر وبسایت عصربازی را دنبال کرده باید مطمئناً به یاد دارید که چندی بخش اول مقاله ای تحت عنوان بالا خدمت شما عزیزان به صورت اختصاصی قرار گرفت. حال بنا به قولی که داده بودیم قصد داریم بخش دوم این سری را نیز کلید زده و به معرفی سری بازی های بعدی دو پلتفرم Xbox One و کامپیوترهای شخصی بپردازیم البته همانطور که پیشتر هم گفتیم این سری صرفاً مربوط به بازی های جدید نبوده و سعی داریم تمامی بازی ها در سبک ها مختلف را حداقل معرفی مختصری از آنها داشته باشیم.

پس اگر شما هم به مانند من از طرفداران حداقل یکی از این دو پلتفرم محبوب کمپانی مایکروسافت هستید پیشنهاد می کنیم ادامه بخش دوم این مطلب را نیز از دست ندهید با عصربازی همراه باشید.

Rise Of The Tomb Raider:

بازی اکشن ماجراجویی Rise Of The Tomb Raider برای کنسول Xbox One
بازی اکشن ماجراجویی Rise Of The Tomb Raider برای کنسول Xbox One

اگر طرفداران قدیمی کنسول ها باشید مطمئناً حتی اگر این عنوان را تجربه نکرده باشید چندین بار نام آنرا در جاهای مختلف شنیده اید. داستان کلی هر بازی از این سری مربوط به دختریست که با داستان های خاصی روبرو شده و شما باید مسیر پیش روی او را برای رسیدن به اهدافش هموار کرده و تا انتها او را همراه کنید. آخرین نسخه این سری نیز که ابتدا برای کنسول Xbox One به صورت انحصاری زمانی منتشر شد.

روایتگر داستان دختری با لارا کرافت است که این بار در محیطی نسبتاً جدید پای گذاشته تا تمامی دشمنان پیش روی خود را از میان بردارد. شاید در نگاه اول داستان این بازی خیلی چالش برانگیز نباشد اما همین که کمی جلوتر می روید ترکیبی از گیم پلی خاص بازی همراه با حل معماها و پازل های ریز و درشت و درگیری ها مختلف به صورت رودرو و Stealth آن انتظاری که همه ما از این سری داریم را به خوبی هر چه تمام برآورده می کند.

البته بازی صرفاً در حوضه یک داستان به نسبت واقعی تمام نمی شود چرا که سازندگان علاوه بر بخش داستانی که جزء لاینفک این سری محسوب می شود بخش های جانبی دیگری را باDLCهای مختلف به بازی گنجانده اند به عنوان مثال از این بخش های فرعی می توان به DLC مربوط به بخش زامبی اشاره کرد که شما باید در میان فوجی از زامبی های مختلف طی یک زمان به خصوص تاب بیاورید. از نظر گرافیکی نیز این بازی به خوبی انتظارات را برآورده کرده به گونه ای که دوست دارید گاهی اوقات در نقطه ای متوقف شده و صرفاً نظاره گر محیط و چشم اندازهای فک برانداز بازی شوید.

البته این بازی سه سالی هست که عرضه شده، و ما کم کم باید منتظر عرضه نسخه جدید این بازی از سوی Square Enix پای ثابت این سری باشیم البته خبر خوب این است که در نمایشگاه E3 امسال که پیشبینی می کنیم بر خلاف سال گذشته، سورپرایزهای مختلفی را شاهد باشیم اولین گیم پلی از نسخه جدید را نیز شاهد باشیم چرا که اولین تیزر تبلیغاتی نسخه جدید چندی پیش از طرف شرکت سازنده منتشر شد.

Cuphead:

بازی ماجراجویی Cuphead برای کنسول Xbox One
بازی ماجراجویی Cuphead برای کنسول Xbox One

اگر اهل بازی ها با سبک های کارتونی ده 30 و 40 میلادی هستید و دوست دارید با چالش های جدی ای روبرو شوید که باس های مختلف بازی برایتان به ارمغان می آورند پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این بازی Xbox one را از دست ندهید. تمامی مخلوقات این بازی اعم از گرافیک، ساختار بازی، گیم پلی، سبک هنری و موزیک های بازی خاطرات کارتون های ده 30 میلادی را برای شما زنده خواهد کرد.

شاید در نگاه اول فکر کنید که این عنوان Xbox one برای نوجوانان ساخته شده اما حقیقت این است که با توجه به ساختار نوستالژیک آن این عنوان حتی می تواند برای بزرگترها و عاشقان این سبک از بازی ها خاطره انگیزتر و لذت بخش تر باشید. شما در این بازی با هدایت یک کاراکتر کله فنجونی باید با باس های خاص که برای از میان بردن هر کدام اعمال ترفندی مناسب نیاز است را کشف کرده تا بتوانید باسهای پیشروی خود را شکست دهید این بازی را می توان یک بازی باس محور در سبک خود دانست.

Hitman:

بازی اکشن Hitman برای کنسول Xbox One
بازی اکشن Hitman برای کنسول Xbox One

در نسخه جدید این سری نیز انجام ماموریت های اصلی و فرعی مختلف محور اصلی این بازی خواهد بود همانطور که از نام بازی مشخص است در این سری از بازی Xbox one شما باید نقش یک آدم کش را بازی کنید که با گرفتن پول، باید افرادی را در نواحی مختلف از میان بردارید. این نسخه نیز به مانند نسخه های قبلی همان روند همیشگی یعنی کشتن افراد را با قلق های خاص پیش روی شما قرار می دهد.

از نظر گرافیک نیز شاید به نسبت گذشت زمان چندان پیشرفت خاصی نداشته اما با این حال با توجه به محتوا و ماموریت های ریز و درشت این نسخه می توان از آن چشم پوشی کرد به طور کلی این نسخه یک سرو گردن از نسخه های قبلی حداقل از نظر مدت زمان گیم پلی مفید بازی بالاتر بوده و لذت انجام ماموریت ها به طرز قابل توجهی بالاتر رفته است این نسخه علاوه عرضه بر روی Xbox One و کامپیوترهای شخصی بر روی کنسول سونی یعنی PlayStation 4 نیز منتشر شده است.

بخش دوم این سری هم به پایان رسید امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد همچنین ما را از نظرات ارزشمند خود ذیل این مطلب محروم نفرمایید منتظر بخش سوم و مطالب اختصاصی عصربازی در روزهای آتی باشید.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا