اخبار بازی ها

پشت پرده پرفروش ترین عنوان صنعت بازی های ویدئویی یعنی GTA V (بخش اول)

پشت پرده پرفروش ترین عنوان صنعت بازی های ویدئویی یعنی GTA V (بخش اول)

 

بازی GTA V
بازی GTA V

اگر اخبار این عنوان محبوب و پرفروش را دنبال کرده باشید مطمئناً باید بدانید که این بازی از زمان عرضه خود در سال 2013 رکوردهای زیادی را جابه جا کرده تا جایی که این عنوان در حال حاضر به عنوان محبوبترین و پرفروش ترین بازی در تاریخ بازی های ویدئویی به شما می رود. شاید با توجه به این همه رکورد و محبوبیت از خود پرسیده باشید که راز این همه موفقیت پی در پی برای این بازی خاص چیست.

اگر دوست دارید به پاسخ سوال های خود پیرامون ساخت این بازی محبوب پی ببرید جای درستی آمده اید چرا که در ادامه این مطلب و همانطور که از عنوان مشخص است قصد دارید اطلاعات ارزشمندی از پشت پرده ساخت این عنوان را با شما خوانندگان عزیز عصر آیتی در میان بگذاریم. پس اگر شما هم از علاقه مندان به این بازی محبوب و کشف رازهای ساخت این بازی هستید پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید. با عصربازی همراه باشید.

در همین ابتدای کار اجازه دهید یک حقیقت مهم را در مورد این بازی با شما در میان بگذاریم. جالب است بدانید تعداد افرادی که در روند ساخت این بازی مشارکت داشته اند چیزی حول و حوش 1000 نفر بوده است که طی 7 سال به ساخت این عنوان مشغول بوده اند. همانطور که احتمالاً می دانید این عنوان ابتدا در سال 2013 بر روی دو کنسول نسل قبل یعنی Xbox 360 و PS3 عرضه شد و در 2014 نیز برای دو کنسول نسل هشتمی سونی و مایکروسافت عرضه و در آوریل 2015 نیز این بازی به عنوان 15همین سری توسط شرکت محبوب راک استار عرضه شد.

در آن زمان تبلیغات و شوهای زیادی برای این عنوان صورت گرفت و همچنین تاخیرهای زیادی برای عنوان عنوان صورت گرفت. محیط بازی از روی مدل واقعی محیط شهر لوس آنجلس و دیگر نواحی کالیفرنیای جنوبی الهام گرفته شده است. برای ساخت هر چه دقیقتر محیطها، راک استار افرادی را مسئول تهیه عکس و نقشه از محیطهای واقعی کرد تا کار ظرافت خاصی دنبال شود برای اولین بار بود که راک استار تصمیم گرفت در این سری از سه قهرمان به صورت همزمان استفاده کند. فرایند ساخت این بازی به محض انتشار و عرضه نسخه قبلی این سری یعنی GTA IV در سال 2008 آغاز شد.

بخش اول این مطلب به پایان رسید امیدواریم مورد توجه شما علاقه مندان به عصربازی قرار گرفته باشید منتظر نظرات گرم شما در ذیل این مطلب هستیم. در روزهای آتی بخش دوم این مطلب خدمت شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا