اخبار بازی هاارتباط با ما

بررسی لپتاپ ریزر Blade Pro

بررسی لپتاپ ریزر Blade Pro

شرکت ریزر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپتاپ و لوازم جانبی گیمینگ بوده که حتی پیشتر از گوشی هوشمند گیمینگی به نام ریزر فون نیز رونمایی کرد. این کمپانی در تلاش است همیشه برترین باشد و بهترین محصولات گیمینگ را به مخاطب ارائه دهد. پیشتر این کمپانی تصمیم گرفت لپتاپ گیمینگ Blade Pro را بروزرسانی کند و آن را با سخت افزار قدرتمندتری همراه سازد. سخت افزاری که می تواند شایسته محصول شرکت ریزر باشد و در کنا طراحی جذاب گذران اوقات فراغتی خواهد بود.

گذشته از آن می تواند در کاربری های دیگری نیز آن را مورد استفاده قرار دهد، صرف نظر از اینکه به انجام بازی پرداخت. در این مطلب قصد داریم به بررسی Blade Pro ریزر بپردازیم و قطعا خواهد توانست جالب باشد:

شرکت ریزر اخیرا Blade Pro را با صفحه نمایش 17 اینچی مجهز کرده که از نوع  4K Sharp IGZO بوده و با هزینه 4000 دلاری می تواند در کنار تراشه گرافیکی GTX 1080 انویدیا تجربه گیمینگ فوق العاده ای را رقم زند.

البته ریزر نسخه های دیگر و مقرون به صرفه ای از  Blade Pro را در نظر گرفته که با هزینه 2300 دلاری اما با تراشه گرافیکی GTX 1070 قابل تهیه است. نسخه دیگر 1600 دلاری بوده که نمایشگر 14 اینچی 1080 پیکسلی با تراشه گرافیکی GTX 1060 را در اختیار کاربر خود قرار می دهد که قطعا نمی توان برای نمایش 4K روی آن حساب ویژه ای باز کرد.

به طور کلی ریزر سعی کرده تجربه لذت بخشی از بازی را در اختیار گیمرهای PC قرار دهد. هنگامی که پیش روی این لپتاپ قرار می گیرید می توانید کیفیت کامل صفحه نمایش و عملکرد دقیق Blade Pro را مشاهده کنید که انکارناپذیر است.

اگرچه نسخه FHD آن نیز کیفیت تصویر مطلوبی داشته و رضایت بخش است اما نسخه 4K شما را در بازی غرق می سازد زیرا وضوح دوبرابری تصویر قطعا قابل انکار نبوده و می توان به وضوح این کیفیت را شاهد بود و احساس کرد.

البته نسخه 17 اینچی از نوع 4K بوده اما نسخه 18 اینچی این لپتاپ 1080 پیکسلی بوده که در کنار رزولوشن خاص خود سایز بزرگتر یا کوچکتری دارند. از آنجایی که 4K را باید در سایز بزرگ شاهد بود، در این میان نسخه بزرگتر کیفیت بهرتی دارد.

اگرچه تراشه گرافیکی و صفحه نمایش در پیکربندی های مختلف می تواند متفاوت باشد اما همه مدل ها به یک پردازنده چهار هسته ای Core i7-7700HQ اینتل قدرتمند مجهز هستند که با قرار گرفتن در کنار تراشه گرافیکی GTX 1060 یا 1080 می تواند عملکرد چشمگیری از خود نشان دهد و به لپتاپ گیمینگ بزرگ تبدیل شود. با نمایشگر ایگزو شارپ می توان بازیهای شوتراول شخص را به شکل روان و لذت بخشی اجرا کرد زیرا هیچ کشش تصویری در کار نیست و محتوا به شکل دقیق و شفافی به اجرا درمی آید.

البته مدل 4K از پنل ایگزو شارپ بهره می برد و با نرخ تجدید 120 هرتزی بسیار سریع و فوق العاده خواهد بود. در دیگر مشخصات باید به حافظه رم 16 یا 32 گیگابایتی DDR4 و حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگابایت و هارد درایو 2 ترابایتی اشاره کرد. با چنین پیکربندی قدرتمندی قطعا می توان محصول ریزر را در دسته نوت بوک های گیمینگ قدرتمند جای داد.

با باتری 70 وات ساعتی یا 90 وات ساعتی می توان ساعت ها لپتاپ گیمینگ Blade Pro ریزر را مورد استفاده قرار داد و استفاده از این محصول شرکت موردبحث پرداخت. در بررسی صورت گرفته نوت بوک Blade Pro ریزر توانست نسبت به برخی رقبا چون ZenBook Pro ایسوس، ایسوس  GR8 II و ایسوس ROG Zephyrus عملکرد بالاتری داشته و در مقابل لنوو Legion Y720، سرفیس بوک 2 و چندی دیگر عملکرد کمتری از خود نشان دهد.

به طور کلی پردازنده ای که شرکت ریزر برای نوت بوک Blade Pro خود در نظر گرفته توان اجرا بازیها با کیفیت 4K را به سادگی داراست. این شرکت مطرح هر سال مدل جدیدی از نوت بوک گیمینگ سری Blade خود را معرفی می کند اما با معرفی Blade Pro محصولی را معرفی کرد که در کنار طراحی جذاب و مجذوب کننده، سخت افزار قدرتمندی داشته و می تواند رضایت مخاطب خود را بدست آورد. به هر حال باید نتیجه گرفت ریزر بهترین را به ارمغان آورده است.

مزایا: صفحه نمایشی با نرخ تجدید 120 هرتزی/عملکرد فوق العاده/صفحه کلید ارتقایافته/صدا باکیفیت

معایب: نسخه Full HD نامطلوب/ترک پد نامطلوب/ گران قیمت

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا