اخبار بازی هاارتباط با ما

شباهت اپو آر 13 به آیفون ایکس! مشخصات + تصاویر

کمپانی اپو قصد دارد تا گوشی جدید خود را با نام اپو آر 13 در هفته‌های آینده معرفی نماید. پیش‌تر تصاویری از این گوشی منتشر شده بود، امروز نیز برخی از مشخصات این گوشی به بیرون درز کرد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

اپو ار 13

نکته مهم در مورد این گوشی شباهت عجیب آن به پرچمدار امسال اپل یعنی آیفون ایکس است. همانطور که در تصاویر مشخص است قاب پشتی این گوشی کاملا مشابه با آیفون ایکس و قاب جلویی نیز شباهت زیادی به پرچمدار اپل دارد. صفحه نمایش در قاب جلویی حاشیه‌های بسیار نازکی دارد و احتمالا نمایشگر این گوشی از نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد. در قاب پشتی نیز دوربین دوگانه عمودی گوشی همراه با فلش LED به چشم می‌خورند.

بر اساس جدیدترین خبرها این گوشی به نسخه 8.1 سیستم عامل اندروید همراه با رابط کاربری ColorOS 4.0 مجهز خواهد بود. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم اشاره کرد. احتمالا از چیپست‌های مدیاتک در این گوشی استفاده خواهد شد. البته انتظار می‌رفت تا در پرچمدار جدید چینی‌ها شاهد سخت افزار قدرتمندتری باشیم.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت احتمالی اپو آر 13 در دست نیست ولی احتمالا اپو از این گوشی در سه ماهه اول سال 2018 رونمایی خواهد کرد. شباهت آر 13 به آیفون ایکس ممکن است توجه علاقه‌مندان را به خود جلب نماید و موجب موفقیت این گوشی در بازار شود.

منبع: gizbot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا