آموزش کنسول

معرفی و بررسی جدیدترین روش هک کنسول PS4 در سایت عصر بازی

معرفی و بررسی جدیدترین روش هک کنسول PS4 در سایت عصر بازی

The Playstation 4 Hack Confirmed, Console Shown Running Pokemon

اگر از طرفداران پروپاقرص بازی های کامپیوتری مخصوصاً بازی های کنسول پلی استیشن باشید حتماً می دانید که با وجود گذشت بیش از 5 سال از عرضه کنسول نسل هشت سونی یعنی PS4 هنوز هک این کنسول به صورت کامل انجام نشده است. اگر به یاد داشته باشید کنسول های پیشین این شرکت در دو نسل گذشته، یعنی پلی استیشن 3 و 2 تقریباً به طور کامل هک شدند و کنسول های هک شده مختلفی هم اکنون بین علاقه مندان به این کنسول ها خرید و فروش می شود. شاید شما هم به مانند من منتظر هک جدیدترین کنسول این شرکت افسانه ای یعنی PS4 هستید تا حداقل به این بهانه هم که شده بتوانید بازی های نسل جدید را تقریباً با قیمت رایگان تجربه کنید. طی این دو سه سال گذشته خبرهای زیادی در مورد هک این کنسول از سوی خبرگزاری های مختلف به بیرون درز پیدا می کرد اما با این وجود هیچ کدام از این روش ها نتوانستند به موفقیتی که هک کنسول پلی استینش 3 رسید دست پیدا کنند.

اما جای نگرانی نیست چرا همانطور که از عنوان مشخص است با توجه به جدیدترین روشی که در سایت های اینترنتی معرفی شده است علاقه مندان به بازی های این کنسول مخصوصاً ما گیمرهای ایرانی که با توجه به قیمت دلار، باید هزینه های سنگینی را برای تجربه این عناوین انحصاری و ناب متقبل شویم می توانیم با داشتن یک سری شرط اولیه نسبت به اعمال این روش هک اقدام کرده و بازی ها را با قیمت ناچیزی روی کنسول خود تجربه کنیم. پس اگر شما هم به مانند من از علاقه مندان به عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن 4 بوده و دوست دارید با قیمتی معقول بازی های آنرا تجربه کنید ادامه این مقاله را از دست ندهید با عصر بازی همراه باشید.

اگر متن بالا را خوب مطالعه کرده باشید عنوان کردیم که یک سری پیش شرط برای این کار لازم است. شرط اولیه حداقل برای این نوع هک این است که ورژن نرم افزار سیستمی کنسول شما نباید بیشتر از 4.55 باشد چیزی که ما در کنسول قبلی سونی یعنی پلی استیشن 3 نیز با آن سروکار داشتیم. و در آن کنسول نباید ورژن نرم افزاری کنسول بیشتر از 3.55 می بود. پس به عنوان اولین شرط نسخه نرم افزاری کنسول پلی استیشن شما نباید از 4,55 تجاوز کند. نکته دومی که در این روش هک باید مد نظر قرار بگیرد این است که شما باید نسبت به تهیه یک مادچیپ به صورت سخت افزاری نیز اقدام کنید. قیمت این ماد چیپ تقریباً 5 الی 6 دلار است که در بازار ایران می توانید با 30 هزار تومن نسبت به خرید آن اقدام کنید. نام این قطعه سخت افزاری ESP8266 بوده که به راحتی می توانید نمونه ای از آنرا در بازار الکترونیکی شهر محل زندگی خود تهیه و خریداری کنید.

اقدام بعدی در فرایند این روش هک این است که شما باید نسبت به دانلود یک سری فایلها که توسط خالقان این روش هک ایجاد شده اقدام کنید. سپس با اتصال قطعه سخت افزاری مذکور از طریق یک کابل USB به کامپیوتر، این قطعه را به نوعی فلش کنید با انجام این کار قطعه مذکور برای ارتباط با کنسول شما و دادن امکان انجام بازی بدون نیاز به خرید را فراهم می کند. در واقع انجام این کار از این جهت است که این قطعه، مخصوص این کار ساخته نشده و شما مجبورید این مرحله را روی آن پیاده سازی بکنید.

بعد از اینکه فرایند فلش این قطعه با فایلهای دانلود شده انجام شد وقت آن می رسد تا نسبت به اتصال آن با کابل USB به کنسول خود اقدام کرده و سایر تنظیمات مورد نیاز را روی کنسول خود انجام دهید.

نکته: دقت داشته باشید که شما حداقل در این روش هک تنها می توانید بازی هایی را اجرا کنید که نسخه نرم افزاری مورد نیاز آنها کمتر یا مساوی 4,55 است بنابراین در حال حاضر و تا رسیدن روش جدیدتر هک شما نمی توانید بازی های روزی همچون خدای جنگ را که چند روزیست در بازار عرضه شده را با این روش به صورت رایگان تجربه کنید.

مراحل کلی کار به این صورت است. اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید می توانید با جست و جویی در اینترنت افرادی را پیدا کنید که این کار را برای شما در ازای دریافت مبلغی انجام می دهند. یا اگر هم خود دستی بر آتش دارید می توانید مراحل کلی آن را به جست و جویی در اینترنت پیدا کنید. درست است که بازی های جدید در این روش هک جایی ندارند اما به هر حال اگر به تازگی قصد دارید نسبت به تهیه  کنسول اقدام کنید و همچنین اگر شما هم به مانند اغلب گیمرهای ایرانی توانایی پرداخت هزینه های سنگین برای بازی ها را ندارید خوب است کنسولی تهیه کنید که ورژن نرم افزاری آن بیشتر از 4,55 نبوده تا بتوانید از مزیت اجرای بازی ها به صورت رایگان بهره مند شوید.

اگر شما هم به مانند برخی از گیمرها دوست ندارید از روش های هکی استفاده کنید و همچنین از طرفی توانایی پرداخت هزینه سنگین بازی ها را ندارید پیشنهاد میکنم مقاله بعدی که در آن به روش هایی برای صرفه جویی خرید و تجربه بازی های کنسول پلی استیشن 4 می پردازیم را از دست ندهید. همچنین اگر سوال یا مشکلی داشتید می توانید آنرا با ما و سایر کاربران در بخش نظرات در میان بگذارید. منتظر مقالات داغ عصر بازی در روزهای آینده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا