اخبار بازی ها

حالت Grand Operations در زمان انتشار بازی Battlefield 5 دردسترس نیست

بازی Battlefield 5 پس از 16 سال در سری بازیهای Battlefield تغییر بزرگی حاصل کرده و آن حالت جدید Grand Operations است. متاسفانه این حالت قرار نیست در زمان انتشار بازی در دسترس باشد و مدتی بعد منتشر می شود.

به تازگی شرکت Electronic Arts و استودیو DICE آشکار کردند که حالت قابل توجه Grand Operations قرار نیز در زمان لانچ یا همان انتشار بازی Battlefield 5 فعال باشد. شرکت EA و استودیو دایس اخیرا حالت موردبحث را معرفی کردند و حتی تریلری نیز در رابطه با آن منتشر شد.

اگر با این حالت آشنا نیستید باید بیان کرد حالت جدید Grand Operations در بخش چند نفره Battlefield 5 است و یک حالت جدید و کلاسیک محسوب می شود. در این حالت افراد برای نابودی دشمنان در یک عملیات بزرگ برنامه ریزی کرده و باید به قلمرو دشمن نفوذ کرده تا باعث نابودی دشمنان شوند. اگر دشمنان به هدف دست پیدا کنند از مزایایی برخوردار خواهند بود و در صورت پیروزی شما آیتم هایی در اختیار قرار می گیرد و نقشه جدید باز می شود.

Grand Operations تا مدت ها پس از انتشار در دسترس نیست

بنابراین پیروزی در این حالت پاداش هایی را نیز به دنبال خواهد داشت. به عبارتی حالت Grand Operations در بازی Battlefield 5 مشابه Operations در بازی Battlefield 1 است. اما در این حالت اهداف متنوع، زمینه ها بیشتر، پتانسیل مبارزه بیشتر و گرانتر می باشد. این بسیار بد است که نمی توان همزمان با انتشار Battlefield 5 این حالت بزرگ را با ویژگی های مختلف تجربه کرد.

بازی Battlefield 5 در 19 اکتبر برای PS4، PC و XBOX ONE منتشر می شود. کاربران EA Access که تنها روی XBOX ONE فعال است می توانند زودتر از موعد بازی Battlefield 5 را تجربه کنند. گفتنیست Battlefield 5 Tides of War یک بسته الحاقی بازی Battlefield 5 است که پیش خریدکنندگان بازی آن را پاداش می گیرند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا