اخبار بازی ها

کارت بازی مهدی طارمی در FIFA 23 تغییر کرد

کارت بازی مهدی طارمی در FIFA 23 تغییرات پیدا کرد.

کارت بازی مهدی طارمی در FIFA 23 تغییر کرد. مهدی طارمی که فوتبال خود را از باشگاه پرسپولیس آغاز کرده بود این روزها در تیم پورتوی پرتغال یکه تازی می کند. او حالا یکی از جدی ترین گزینه های نقل و انتقالاتی باشگاه های سطح یک فوتبال دنیا محسوب می شوند. از مقصدهای احتمالی او می توان به منچستر یونایتد اشاره کرد که رسانه های انگلیسی زیادی، بر روی این انتقال تاکید کرده اند. اما در نهایت باید صبر کرد و دید این ستاره درخشان فوتبال ایران به کدام تیم خواهد رفت.

مهدی طارمی بهترین بازیکن تاریخ ورزش ایران حداقل از منظر FIFA و EA Spotrs قلمداد می شود. او بعد از آقای گلی در لیگ پرتغال به همراه تیم پورتو، حالا اورال یا امتیازش به 93 افزایش پیدا کرده است تا جز تاپ ترین مهاجمان فوتبال جهان باشد. این مورد در حالیست که بخش زیادی از اورال های فیفا به لطف بازی های رسانه ای و خبرنگاران رقم می خورد، چه بسا انتقال طارمی به منچستریونایتد یا حداقل یک تیم دیگر در لیگ های جزیره و لالیگا قطعی شود، اورال باز هم بیشتر بشود.

در ادامه می توانید کارت بازی مهدی طارمی در FIFA 23 را مشاهده کنید. با توجه به این که بازی بعدی FIFA، دیگر تحت این نام عرضه نمی شود و EA Sports FC نام دارد، احتمالاً با عرضه این عنوان شاهد افزایش اورال نسبت به همین شکل موجود هم باشیم. باید صبر کرد و دید که تغییر کارت های بازیکنان تا چه قدر خواهد بود.

کارت بازی مهدی طارمی در FIFA 23 تغییر کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا