اخبار بازی هاارتباط با ما

نقد و بررسی بازی Football Manager 2018

نقد و بررسی بازی Football Manager 2018

بازی جدید مدیریت فوتبال 2018 “Football Manager 2018” یکی بازی های جدید منتشر شده برای کامپیوتر های شخصی است که متاسفانه کاربران استفاده کننده از کنسول های بازی ایکس باکس وان و Ps4 امکان تجربه کردن آن را بر روی دستگاه خود ندارند. اولین نسخه از این بازی در تاریخ 10 نوامبر 2017 به کاربران عرضه شده است. فوتبال را می توان به جزئت محبوب ترین بازی ویدیویی در جهان دانست که طرافداران زیادی دارد. برای تجربه کردن این بازی هیجان انگیز در دنیای دیجیتالی شما باید از میان 2 بخش تخصصی یکی را انتخاب کنید. قسمت اول و رایج در میان کاربران بازی کردن فوتبال در نقش بازیکنان بوده که در این صورت مجموعه های Pes و Fifa را می توانید امتحان کنید. گروه دیگر گیمر هایی هستند که بیش ‌تر از هیجان بازی کردن خود فوتبال، به هیجانی دیگر از نوع مربیگری و هدایت یک تیم فوتبال با تمام جزییات ریز و درشتش علاقه دارند. برای این دسته از افراد استودیوی بازی سازی Sports Interactive هر ساله اقدام به عرضه نسخه ای جدید از بازی فوتبال منیجر می کند.

فوتبال منیجر یک تجربه ای تکرار نشدنی از مربیگری در فوتبال را به شما ارائه می دهد. شما دقیقا می توانید هرآنچه را یک مربی واقعی در دنیای واقعی به خود می بیند را به صورت کامل تجربه کرده و توانایی هایتان را در این زمنیه محک بزنید. هماهنگی در این بازی یک فاکتور مهم برای موفقیت محسوب می شود. شما باید دائما وضعیت جسمانی و روانی بازیکنان تحت اختیارتان را بررسی کنید تا در هنگام ایجاد مشکلاتی برای آنان سریعا آن را برطرف کرده یا چاره ای جدید بیاندیدشید. به صورت روزانه اطلاعاتی غنی از وضعیت باشگاه و شرایط حاکم بر تیم به شما ارسال خواهد شد. باید با قرار دادن آن ها در کنار هم تصمیم های درستی را اتخاذ کنید تا بتوانید به سمت موفقیت حرکت کنید. کاپیتان تیم یک عنصر تعیین کنده در مواجه با بازیکنان تیم دارد. او به نوعی یک چاقوی دو لبه محسوب شده و چرخش به سمت بازیکنان یا سرمربی تیم می تواند بسیاری از معادلات را برهم بزند. پس در رفتار کردن با کاپیتان همیشه هوشمندانه عمل کرده و سعی کنید که مشکلی از این بابت نداشته باشید.

از آن جایی که فوتبال از ورزش های پر تحرک و پر برخورد است، وجود یک مرکز پزشکی در هر باشگاه یک امر حیاتی و مهم به حساب می آید. این مرکز همیشه در حال آماده باش بوده و اخبار مهمی درباره اینکه بازیکنان از چگونه جراحاتی در حال رنج بردن هستند را به شما اطلاع می دهد. کشیده شدن همسترینگ و پیچ خوردن مچ پا از مصدومیت های متداول در میان فوتبالیست ها است. به کمک این مرکز شما می توانید نوع مصدومیت و میزان زمان لازم درمان شدن را بفهمید. به صورت منظم لیستی شامل بازیکنانی که بیشتر از بقیه در معرض مصدومیت قرار دارند به شما ارسال می شود تا با در نظر گرفتن شرایط، از آن ها در ترکیب استفاده کنید.

داینامیک سیستمی جدید برای پیشرفت کردن تیم می باشد که در این ورژن به بازی اضافه شده است. به کمک آن شما می توانید اقدام به کشف و شناسایی بازیکنان جدید کرده و در صورت نیاز آن ها را به تیم خودتان اضافه کنید. این سیستم به شما این امکان را می دهد که در زمان کمتری به اهداف خودتان دست یابید. پس از جستجو، بازیکنان با توجه به قابلیت هایشان امتیازی را از 100 دریافت خواهند کرد تا شما بتوانید ارزیابی بهتری از توانایی هایشان داشته باشید. هوش مصنوعی بازی نیز تا حدی اصلاح شده است تا رقابتی عادلانه را در میان بازیکنان شاهد باشیم.

در زمان شروع بازی در میان دو تیم شما می توانید مسابقه را تماشا کنید. اما نباید انتظار نمایش بازی در حد کیفیت ارائه شده در مجموعه های Pes و Fifa را از این بازی داشته باشید. زیرا اساسا فوتبال منیجر بر پایه مدیریت طراحی شده است. اما با این حال وجود یک موتور سه بعدی در بازی به شما این امکان را می دهد که بازی ها را به خوبی تماشا کرده و استراتژی خودتان را تعیین کنید. پس از یک افت محسوسی که در نسخه 2016 از بازی در زمینه موتور سه بعدی به خودش دید. پس از آن این سیستم با یک شیب مناسب در حال پیشرفت است. اعمال تغییرات در بازی برای شما فراهم بوده و شما در صورت احساس به تغییری در ترکیب و تاکتیک می توانید، تغییرات مد نظرتان را بر روی تیم اعمال کنید. منوی بازی دارای گزینه های بسیار زیاد سفارشی و تنظیمات بوده که تغییر هر یک از آن ها می توانید برای تیم شما یه نتیجه مثبت یا منفی را بدست آورد. پس با در نظر گرفتن تمامی شرایط حاکم بر تیم باید اقدام به مدیریت کرده و تیم هدایت خودتان را به مراحل بالاتری از مسابقات برسانید.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه وار به نکات مثبت و منفی این بازی اشاراتی داشته باشیم، می توان گفت که فوتبال منیجر نسخه 2018 روش های ارتباط با تیم خود به صورت داینامیک گسترش یافته است. در صورت مصدوم شدن بازیکنان اطلاعات بیشتری درباره این بازیکنان دریافت خواهید کرد به شما اجازه می دهد تا برنامه ریزی مناسب تری برای تیم خودتان انجام دهید. انیمیشن های جدید برای بازیکنان طراحی شده و هوش مصنوعی بازی نیز پیشرفت هایی را به خود دیده است و همچنین موتور سه بعدی بازی نیز به این نسخه افزوده شده است. اما همچنان می توان گفت که رابط کاربری تاکتیکی محدوده بوده و مسائل مربوط به موتور سه بعدی در تایم تو تایم همچنان باقی است. با تمام این حرف ها Football Manager 2018 یک بازی خوب و بی رقیب در زمین شبیه سازی مربی گری فوتبال برای کامپیوتر های شخصی بوده و با در نظر گرفتن همه شرایط موفق به دریافت امتیاز فوق العاده 9 از 10 از سمت تیم نقد و بررسی ما شد. به احتمال زیاد اگر کمی با آن بازی کنید از قرار دادن وقت خودتان بر روی آن پشیمان نخواهید و شد و حتما در طول زمان بازی از آن لذت خواهید برد. البته اگر از انجام دادن بازی های پیچیده لذت ببرید!

منبع

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا