اخبار بازی ها

ریمیک Assassin’s Creed Black Flag در دست ساخت است

ریمیک عنوان Assassin's Creed Black Flag در دستور کار یوبیسافت قرار دارد.

ریمیک Assassin’s Creed Black Flag ظاهراً به یکی از برنامه های اصلی یوبیسافت مبدل شده است.

راستش را بخواهید یوبیسافت روزهای خوبی را سپری نمی کند. آن ها هرگز آن وجه خوب و مثبت چند سال پیش خود را ندارند. افت کیفیت واضح بازی ها در مقایسه با نمایش های پیش از عرضه، روند یکنواخت عناوین آن ها و از همه مهم تر مشکلات فنی بی شمار مثل باگ و افت فریم باعث شده است تا یوبیسافت روز به روز محبوبیت خودش را از دست بدهد.

در چنین شرایطی این شرکت تنها راه نجات خود را در گرو موفقیت بزرگترین فرانچایز خود یعنی Assassin’s Creed می بیند. برای این کار هم برنامه های دور و درازی حداقل برای 5 سال آینده دارد. آن ها سه عنوان بزرگ از این فرانچایز را عرضه خواهند کرد. حتی قرار است نسخه Mirage بر اساس ریشه های این سری ساخته و پرداخته شود تا طرفداران کلاسیک این فرانچایز هم از روند یوبیسافت رضایت داشته باشند.

یوبیسافت باهوش ترین بازیساز از نظر مارکتینگ و بازاریابی است. آن ها خوب می دانند که عرضه عناوینی بر اساس ریشه های قدیمی این سری می تواند یک سود کلان برای آن ها به ارمغان داشته باشد. به خاطر همین هم علاوه بر Mirage یک بازی دیگر کلاسیک هم در دست ساخت است که در ادامه متن توضیحاتش را می بینید.

طبق آخرین اخبار، ریمیک عنوان Assassin’s Creed Black Flag توسط شعبه سنگاپور یوبیسافت در دست ساخت است اما تا انتشار سال ها فاصله دارد. یک بازی بسیار خوش ساخت که در حقیقت چهارمین نسخه اصلی این فرانچایز محسوب می شد و در زمان خود توانست به یکی از جذاب ترین و لذت بخش ترین عناوین اکشن ادونچر آن هم در دنیای دزدان دریایی مبدل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا