بررسی کنسول و لوازم جانبی

معرفی جدیدترین تجهیزات گیمینگ 2018 که شما رو حرفه ای تر میکنه

 

این‌که کنسول دارین خیلی خوبه. اما در مرحله‌ی بعد باید بدونین دیگه چه چیزایی کنار کنسول‌تون می‌خواین تا با جدیدترین تجهیزات گیمینگ 2018 حرفه ای تر باشین. سلام به همه. امروز در عصر بازی در خدمت شمت هستیم تا اون‌چیزایی که کنار یه کنسول در سال ۲۰۱۸ نیاز دارین رو بررسی کنیم. ویدیو های بیشتر رو در وبسایت ما میتونید مشاهده کنید .

 

 

شماره ۱۰: این تلویزیون بزرگ باحال‌ه. خوبه که قیمت تلویزیون‌های بزرگ طی ده‌های اخیر خیلی کم شده. اما نکته‌ی باحال‌ترش اینه که احساس کنیتوی سفینه‌ی فضایی هستی. پس بدک نیست اگه یه ریسه‌ی ال‌ای‌دی بخرین و پشت تلویزیون‌تون نصبش کنین و ببینین چه باحال می‌شه. چون من قبلاً دیدمش. این ریسه‌ها از ریسه‌های رنگی هوشمند برند فیلیپس سری هیو که با رگ‌های خاصش به محیط نور جذابی می‌ده، ابتدایی‌ترن.

 

 

شماره‌ی ۹: از جدیدترین تجهیزات گیمینگ 2018 کنترلرها هستن یا کنترل دستی‌های بازی که بخصوص برای کسایی که بازی می‌کنن این امکان رو میده تا بتونن انگشت شست‌شون رو به راحتی تکون بدن مثلاً تو بازی های تیراندازی اول‌شخص یا یه چیزای مثل حرکات ظریف. ایده‌ی خوبی که وجود داره کنترل‌فریک‌های آلترا هستن که که تعبیه شدن.که به نظر خیلی‌ها همون شاسی‌های قبلی‌ان. خب بذارین نگیم که تفاوت چندانی وجود نداره. برای مثال پوششی که این دکمه‌ها دارن مثل قبل نیست بلکه کوچک‌تر از قبلی‌هاس. کم‌تر این ور اونور می‌رن. بالای همین دسته‌ها مثل کنترلر اکس‌باکس‌وان، بایونیک کوئیک‌شاتس رو داریم. که عموماً سوئیچ‌هایی هستن که توانایی‌تون توی حرکت تریگرها رو کاهش می‌ده زمانیکه باید صرف فشار دادن تریگرها کنین رو کم می‌کنه و بی‌شک موجب به وجود اومدن یه سری تغییرات می‌شه و هم‌چنین ظرافتی رو نسبت به فرمت معمولیش شکل می‌ده. این قدرت همین شاسی‌های دسته‌تونه‌ه که باعث می‌شه احساس بهتری از این کنترلر داشته باشین.

 

 

شماره‌ی ۸‌: مسلماً کنترلر برای اکس‌باکس و اکس‌باکس وان اهمیت ویژه‌ای دارن. کنترلرهایی که به شما آپشن‌های زیادی رو نسبت به کنترلرهای معمول تر ارائه می‌دن. آپشن هایی مثل تعویض اجزای زیادی از دسته و همین‌طور پدال‌هایی که در پشت دسته کنترل کامل رو به دست‌تون می‌ده بخصوص وقتی دارین از اپ استفاده می‌کنین. کنترلرهای ریزر به عنوان رقیب کنترلرهایی هستن که اکس‌باکس ازشون استفاده کرده. این کنترلرها با ویژگی نورپردازی کروما که گذشتن ازشون رو سخت می‌کنه، کنترلرهای خوبی هستنن . از طرف دیگه کنترلرهای پلی‌استیشن ۴ هستن که . پورت یو‌اس‌بی‌شون کمک می‌کنه تا تموم ویریوس ها و لگ‌هایی که ممکنه از طریق بلوتوث به دستگاه‌تون وارد شده باشه، رو پاک کنین. ویژگی‌ای که کنترلر اکس‌باکس رو احتمالاً . یادتون میاره.برای بعضي‌ها تنها همین‌ه که مهم‌ه. همه‌ی این‌ها بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ دلارن. کیفیت‌شون خیلی بالاست و من تصور می‌کنم برای اونایی که . این موضوع مهمه این مسئله می تونه قابل توجه باشه.

 

 

شماره‌ی ۷: از دیگر جدیدترین تجهیزات گیمینگ 2018 برای یه کنسول فوق العاده چیزی که مهمه داشتن یه هدست باحاله. آسترو گیمینگ اِی۵۰ . یه هدست بی‌سیمه که بدون این‌که کیفیت صدا رو قربانی کنه، احساس خیلی خوبی از راحتی و انعطاف پذیری رو براتون به ارمغان میاره. اگر شما دنبال همچین چیزی اما یه جورایی تو ابعاد پلی‌استیشنیش، استیل‌سیریز آرسد۷، کم وبیش دارای این ویژگی‌هاست. و این که تعدادی از بهترین جایزه ها رو به عنوان بهترین هدست از جاهای مختلفی برده. حالا اگر برای پلی‌استیشن و یه چیزی کمی ارزون‌تر می‌خواین، که همین‌قدر هم خوب باشه، به هدست گولد بی‌سیم پلی‌استیشن‌ 4 یه نگاه بندازین که واقعاً خوب جواب داده. هم بی‌صداست هم در میکروفونش یه نوع نویزگیر داره که جلوی صداهای بیرون رو می‌گیره. بنابراین کیفیت خیلی خوب صدا رو تجربه خواهید کرد.

 

شماره‌ی ۶: از سایر جدیدترین تجهیزات گیمینگ 2018 پایه‌های شارژه. اگر شما کنترلر دارین پس پایه‌ی شارژهم می‌خواین. گرچه مهم‌ترین چیز جهان نیست اما بذارین من راجع به خودم بهتون بگم. من از روی عادت، کنترلرهامو بعد بازی توی پایه‌ی شارژشون می‌ذارم ‌و کنترلرهای من هرگز باتری‌شون خالی نمی‌شه. این چیزیه که برای اکس‌باکس‌وان توصیه می‌کنیم، داخل پایه‌ش شارژش کنین کاری که خیلی ساده‌س و چیزی که برای پلی استیشن ۴ توصیه می‌کنیم اینه که از شارژرهای کنترلر بی‌بان استفاده کنین که با نمایشگری که جلوشون دارن بهتون نشون می‌دن که چقدر دیگه باید شارژ کنین. بی‌شک شارژرهای خوب دیگه‌ای هم هستن اما ما از این دو نام بردیم چرا که بدون ایجاد اصحکاک یا برخورد بین کنترلر و شارژر شما به راحتی می‌تونین کنترلرتون رو شارژ کنین. و بنظر من این دلیل خوبی ه تا ثابت کنه خرید خوبی داشتین فقط باید جایی رو داشته باشین که کنترلر رو قرار بدین و دیگه هیچ خیالی نداشته باشین.

 

 

شماره‌ی ۵: اگر که دارین هدفون می خرین، یه جا هدفونی هم نیاز دارین و ما این‌جا از تعدادی از اون‌ها نام می‌بریم که ساده و در عین حال بسیار به درد بخورن. اولی جا هدفونی چوبی کدیراست که بسیار ساده به نظر میاد و من نمی‌خوام چیز زیادی درباره‌ش بگم غیر این‌که یه تیکه چوبه که به نحوی فرم داده شده که ازش یه وسیله‌ی فوق العاده برای قراردادن هدفون می‌سازه. این وسیله گرچه خیلی خوب،و کارامد و زیباست اما بستگی داره که شما دنبال چی باشین اگر به دنبال جا هدفونی سایبرپانک و تکنیکی‌تر هستین، به جا هدستی پریمیم کورسر گیمینگ ۱۰۰ آرجی‌بی نگاهی بندازین. جا هدستی که ۹ جای پخش نور داره. جا هدستی که .

زیر هدست‌تون قرار می‌گیره و خیلی باحال به نظر میاد. حالا اگه دارین فک می‌نین که حتماً من جا هدفونی نیاز ندارم باید بگم که من با پولش چیزای دیگه‌ای نیاز دارم. بنظرم خریدن چیزی که هدفونم رو نگه داره، دور ریختن پوله. شاید خیلی ها هم این فکر رو کردن که اومدن جا هدفون نیوبی رو ساختن که علاوه بر جا هدفونی، یک شارژر بی‌سیم هم هست که به همه‌ی گوشی های نسل جدید مثل آیفون ۸ و ۸ پلاس و تمام گوشی های نسل جدید اندروید می خوره که در نوع خودش به درد بخوره.

 

 

شماره‌ی ۴: شما ممکنه به هارد دیسک‌هایی که الان غیر ضروری می‌دونیمشون نیاز پیدا کنین. اما به نظر من ما این رو به خاطر بزرگی این هاردها می گیم. یه درایو جیبی‌ه چهار ترابایتی وسترن دیجیتالبه نسبت قیمتش که حدود ۹۸یا ۹۹ دلاره، اون‌قدرها هم بدنیس. این هم در نظر داشته باشین که یو‌‌اس‌بی درایو ۳.۰ داره که به معنای اینه که دیتا خیلی خوب و سریع ازش منتقل میشه. تو این عرصه سیگیت هم توی همین رینج قیمت، یه هارد ۴ ترابایتی با یواس‌بی پورت ۳/۰ داره. بنابراین گرچه ممکنه چیزی بیش از این رو بخوایم ۹۹دلار برای یه هارد ۴ ترابایتی قیمت عالی‌ایه.

 

 

شماره‌ی ۳: کنسول‌های ارتقاءیافته یعنی کنسول‌های پی‌اس‌۴ پرو و اکس‌باکس‌ وان‌ اکس، که وضوح 4k و همین‌طور قدرت پردازش بیش تر رو به خونه تون میارن و با حافظه‌رامی که یه خورده تقویت شده، باعث می‌شن تجربه‌ی بهتری از بازی تون داشته باشین. به نظر من این برای هر دو کمپانی، این تغییرات جزئی حرکت زیرکانه ای بود من فکر نمی‌کنم که هیچ‌کسی در سال ۲۰۱۹ واقعاً دلش کنسول جدیدتری بخواد . به نظر من، قبل از این که این تعداد پلتفرم داشته باشیم، دلمون می‌خواست یه کم پیش‌تر بریم. اما بعضی‌ها فکر می‌کنن که اگر ما با وضوح 4k بازی نکنیم ، عمرمون به باد رفته. من اینو می‌فهمم. واقعاً وضوح 4k معرکه‌س.

 

 

شماره‌ی۲: یه صندلی بالا و پایین رونده‌ با اسپیکر داخلی‌ از مورد های مهم جدیدترین تجهیزات گیمینگ 2018. و همه‌ی این چیزایی که فکر می‌کنین من نیاز ندارم و شما دارین اما منم در حقیقت بهش نیاز دارم. خیلی سریع نگاهی میندازیم به سری دی‌اکس ریسر فورمیولا. یه جورایی شبیه صندلی های کار معمولی به نظر میان اما اگر روش بشینین می‌فهمین که اینا اون صندلیا نیستن. بلکه با بالا و پایین رفتن‌شون بیش‌تر شما رو یاد صندلی ماشین میندازن. در عین حال، صندلی ارگانیک گیمینگ فیک‌مکس همون احساس مسابقه‌ای بودن رو بهتون میده اما در عین حال، می‌تونه بهترین صندلی کامپیوتر هم باشه، . چرا که کل جاهایی از کمرتون رو که باید در بربگیره، می‌گیره. و در حقیقت یک ماساژور داخلی داره که می تونه از طریق یو اس‌بی وصل بشه. و در نهایت …

 

 

شماره‌ی 1: یک تلویزیون اچ‌دی‌آر با وضوح ۴کی‌ه. یه اچ‌دی آر خوب بودن مهم‌تر از وضوح ۴کی‌ه. توی این لیست اول تلویزیون اولد ال جی با سایز ۵۵ اینچ و وضوح ۴کی الترا اچ دی ه که شامل سیستم هوش مصنوعی میشه. من فراتر از این میرم و میگم این به معنای اینه که در این تکنولوژی هم‌پای گوگل شده و برای یه تلویزیون چنین چیزی بسیار هوشمندانه‌س. بعدی سامسونگ پریمیم ۵۵ اینچی با وضوح ۴کی‌ه که بسیار ارزون‌تره اما ما داریم از تلویزیون استاندارد برای گیمینگ حرف می‌زنیم بدون هیچ‌یک از این ویژگی‌های اضافه.

و در نهایت یه تلویزیون اچ‌دی‌آر با وضوح ۴ کی که ۱۴۹ دلار قیمت و ۶۱۷ تی‌سی‌ال ۵۵، یه مدل ۵۵ اینچی دیگه‌س گرچه شما می تونین سایزهای بزرگ‌تری رو هم انتخاب کنین اما مدل ۶۴۹ ۵۵ اینچی، و وضوح ۴کی اچ‌دی آر فوق العاده‌س.و کیفیت تصویرش عالیه. آیا شما هیچ‌کودوم از این محصولات رو استفاده کردین؟ بخصوص ریسه‌های ال‌ای دی فیلیپس رو؟ همین الان برامون کامنت بذارین . اگر هم این ویدئو رو پسندیدین لایک کنین اگر هم دوست دارین ویدئوهای به روز ما رو که هر روز آپلود میشه ببینین، به وبسایت عصربازی سر بزنید

همین طور ازتون ممنونم که این ویدئو جدیدترین تجهیزات گیمینگ 2018 رو نگاه کردین. ما رو برای ویدیو های بیشتر در عصربازی دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا