اخبار بازی ها

بهترین و جذاب ترین بازی های موبایل (استراتژیک آنلاین)

بهترین و جذاب ترین بازی های موبایل (استراتژیک آنلاین)

در این مقاله قصد داریم به بررسی و تحلیل بازی های جذاب مخصوص سیستم عامل های اندروید و آیفون که مشابه بازی Clash Royale هستند بپردازیم . بازی های موبایل که همیشه مورد استفاده کاربران تلفن های همراه چه اندرویدی و چه آیفونی بوده اند بازی های کارتی می باشند ، یکی از دلایلی که بازی های کارتی در بین تمامی کاربران تلفن های همراه هوشمند دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشند این است که بازی های کارتی غیر قابل پیش بینی می باشند و علاوه بر این فوق العاده رقابتی می باشند ، بازی های کارتی باعث می شدند تا لحظات فوق العاده شیرین و سرگرم کننده ای برای کاربران به ویژه در دورهمی های خانوادگی ایجاد شود .

اما این سبک از بازی ها با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تغییرات گوناگونی کردند که تغییرات اساسی آن ها از زمانی شروع شد که تلفن های همراه هوشمند اندرویدی و آیفونی روانه ی بازار تلفن های همراه شدند ، از آن پس شاهد طراحی و تولید بازی های کارتی متعددی برای تلفن های همراه هوشمند اندرویدی و آیفونی بودیم .

در زمینه ی طراحی و تولید بازی های کارتی مخصوص موبایل های هوشمند اندرویدی و آیفونی شاهد یک بازی بی نظیر بودیم که توانست صنعت بازی های کارتی را به طور کلی تغییر دهد و همه را شگفت زده کند ، این بازی ، Hearthstone نام داشت که توسط استودیوی فوق العاده خوش نام و محبوب بلیزارد طراحی شد و انتشار پیدا کرد .

استودیوی بلیزارد با طراحی و تولید بازی Hearthstone توانست کاری کند که پس از آن بازی های موبایل فوق العاده ای برای موبایل های هوشمند اندرویدی و آیفونی طراحی و تولید گردند ، چرا که استودیوی سوپرسل نیز از استودیوی بلیزارد الهام گرفت و توانست یک بازی فوق العاده جذاب و محبوب را با نام Clash Royale طراحی و منتشر کند . بازی Clash Royale بازی فوق العاده محبوبی بود که امکان ندارد حتی اگر یک گیمر هم نباشید نام آن را نشنیده باشید .

استودیوی سوپرسل که مانند استودیوی بلیزارد خیلی محبوب و مشهور بود با ترکیب کردن سبک های استراتژیک توانست بازی Clash Royale را که یک بازی کارتی و دفاعی است را طراحی و منتشر کند . حتی استودیوهای بازی سازی دیگر نیز آنچنان از موفقیت و پیشرفت این دو استودیو با طراحی و انتشار بازی های Hearthstone و Clash Royale متحیر شده بودند که همگی از نقاط قوت این دو بازی برای طراحی و تولید بازی های خود استفاده کردند تا تعداد زیادی از بازی های کارتی بی نظیر برای تلفن های همراه هوشمند اندروید و آیفون به وجود آمدند ، از این رو در ادامه ی این مقاله قصد داریم به بررسی تمامی ویژگی های این بازی های کارتی جدید که همگی مشابه بازی Clash Royale می باشند و همانطور که اشاره کردیم از نقاط قوت این بازی برای طراحی آن ها استفاده شده است می پردازیم .

بازی Blitz Brigade: Rival Tactics

بهترین و جذاب ترین بازی های موبایل (استراتژیک آنلاین)

بازی Blitz Brigade: Rival Tactics توسط کمپانی با نام گیم لافت طراحی شده و انتشار پیدا کرده است ، می توان گفت که بازی مویایل Blitz Brigade: Rival Tactics درواقع یک بازی استراتژی و تاکتیکی می باشد که به صورت چند نفره صورت می گیرد . این بازی یک بازی فوق العاده سرعتی می باشد ، نقش شما در این بازی به این شکل می باشد که باید یک دسته ی 8 نفره از نیروهای مختلفی که در این بازی وجود دارند را بسازید و به همراه تیم 8 نفره ی خود با یک بازیکن دیگر به صورت آنلاین به مبارزه بپردازید . یکی از امکاناتی که این بازی در اختیار بازیکن و یا گیمر قرار می دهد این است که کارت های زیادی را در اختیار آن قرار می دهند که هر یک از آن کارت ها شامل ویژگی های مختلف هجومی و البته دفاعی می باشند که شما در این بازی به عنوان بازیکن با توجه به استراتژی هر نوع شرایطی که در آن قرار دارید می توانید از آن ها استفاده کنید.

اگر بخواهیم در زمینه ی نحوه ی مبارزه و سیستم مبارزاتی در این بازی صحبت کنیم باید بگوییم که نحوه ی مبارزه در این بازی به این شکل می باشد که دو بازیکن نیروهای خود را در محیط بازی می چینند و به سمت سنگر بازیکن مقابل خود حمله می کنند و آن را تخریب می کنند . تخریب و حمله به سنگر و یا همان مقر اصلی بازیکن مقابل تا جایی ادامه پیدا می کند که یا شما برنده و یا بازنده شوید ، درصورتی که شما برنده شوید به شما کارت های بیشتری داده می شود که این کارت ها ، کارت های ارتقاء دهنده می باشند و با آن ها می توانید تمامی امکانات و ویژگی های بازی و سیستم مبارزاتی آن را در مرحله ی بعدی ارتقاء دهید . توجه داشته باشید که این بازی مخصوص موبایل های هوشمند با سیستم عامل آیفون طراحی و تولید شده است.

بازی Chaos Battle League

بهترین و جذاب ترین بازی های موبایل (استراتژیک آنلاین)

یکی از بازی هایی که به بازی Clash Royale شباهت زیادی دارد و درواقع هسته ی آن را تشکیل می دهد بازی Chaos Battle League می باشد ، طراح و توسعه دهنده ی این بازی استودیوی This game studio می باشد که برای ساخت بازی اش از ویژگی های مثبت بازی Clash Royale استفاده کرده است . این بازی به گونه ای طراحی شده است که کارت هایی را در چهار رده ی مختلف در اختیار گیمر قرار می دهد که این رده های مختلف شامل : Epic  ، Rare ، Common و Legendary می باشند ، هر یک از کارت هایی که در این بازی به گیمر داده می شود جزء یکی از این کلاس های مذکور می  باشد و هر کدامشان دارای نیروهای خاصی می باشند .

بازی Chaos Battle League مانند بازی قبلی که به معرفی آن پرداختیم یک بازی استراتژی سرعتی می باشد که به صورت آنلاین صورت می گیرد ، درواقع نحوه ی این بازی هم مانند بازی قبلی می باشد به گونه ای که هر یک از بازیکنان باید یک تیم هشت نفره برای خود بسازد و در مقابل بازیکن مقابلش قرار بگیرد و با او و تیمش به مبارزه بپردازد . نحوه ی مبارزه در این بازی هم به این شکل می باشد که هر بازیکن مقعر و یا سنگر اصلی بازیکن مقابلش را در نظر می گیرد و هم زمان با اینکه از حمله به سنگر و یا مقر خودش جلوگیری می کند به مقر و یا سنگر او حمله می کند .

رمز پیروزی در این بازی این است که هر بازیکن اگر استراتژی و متدهای خاص خود را برای پیروزی در مقابل حریف خود داشته باشد می تواند موفق شود و از آن جایی که این بازی ، یک بازی استراتژی آنلاین و سرعتی می باشد برای هر حرکت باید استراتژی خاصی را در نظر گرفت .

در هر مرحله از این بازی که پیروز شوید به شما کارت های ارتقا دهنده ای داده می شود که هر کدام از آن ها مختص هر یک از کلاس هایی می باشند که به آن ها اشاره کردیم ، یکی دیگر از ویژگی های این بازی ، جدول لیدربوردی است که در آن طراحی شده است . این جدول ، جدولی است که رتبه های گیمر در آن نوشته می شود و هر بار که به مرحله ی بالاتری در این بازی صعود می کند این جدول به همراه رتبه های او که در آن ثبت شده است به آن نمایش داده می شود .

توجه داشته باشید که بازی Chaos Battle League هم برای سیستم عامل اندروید و هم آی او اس طراحی و تولید شده است .

بازی Castle Creeps Battle

بهترین و جذاب ترین بازی های موبایل (استراتژیک آنلاین)

می خواهیم باز هم شما را با یک بازی استراتژیک دیگر آشنا کنیم ، بازی Castle Creeps Battle یک بازی استراتژیک و آنلاین می باشد ، درواقع نحوه ی این بازی به این شکل می باشد که در آن گیمر این امکان را دارد که دسته کارت خود را بسازد و با بازیکنان دیگر دوئل کند . اگر بخواهیم نحوه ی این بازی را بهتر توضیح دهیم باید بگوییم که بازیکنان در این بازی به قلعه ها و یا بهتر است بگوییم سنگرهای یکدیگر حمله می کنند و با درست چیدن کارت های خود به پیروزی در این بازی می رسند از این رو این بازی یک دوئل بسیار جذاب را برای گیمرها ایجاد می کند ، این بازی جذاب و هیجان انگیز توسط استودیوی Outplay Entertainment طراحی و توسعه داده شده است .

مهم ترین معیاری که در این بازی بسیار حائز اهمیت است و باعث پیروزی گیمر می باشد تمرکز و دقت بسیار بالا است چرا که این بازی یک بازی سرعتی و استراتژیک می باشد ، گیمر با داشتن تمرکز و دقت لازم به راحتی می تواند بر حریف خود در این بازی غلبه کند و پیروز شود .

یکی از ویژگی های فنی این بازی ، گرافیک منحصر به فرد و فوق العاده ای است که در آن پیاده سازی شده است ، گرافیکی که در این بازی مورد استفاده قرار گرفته می تواند تجربه ی به یاد ماندنی را برای کاربر ایجاد کند . و به عنوان نکته ی آخر در زمینه ی این بازی باید اشاره کنیم که خوشبختانه این بازی هم برای موبایل های اندرویدی و هم آی او اسی طراحی و منتشر شده است .

بازی Mighty Battles

بهترین و جذاب ترین بازی های موبایل (استراتژیک آنلاین)

استودیوی Hothead Games توانسته است بازی فوق العاده هیجان انگیز و جذابی را برای کاربران و طرفدارانش طراحی کند که نام این بازی جذاب و شگفت انگیز بازی Mighty Battles می باشد ، استودیوی Hothead Games این بازی را به گونه ای استراتژیک و چند نفره طراحی کرده است ، هدف و درواقع نحوه ی این بازی دفاع از پایگاه می باشد که مبارازت و نبردهای فوق العاده جذاب و هیجان انگیز را برای کاربر به وجود می آورد .

تمامی مبارزات و نبردها در این بازی به صورت آنلاین صورت می گیرد ، در این بازی دوربین حالت اول شخص را دارد که بازیکن با ساختن دسته کارت خود به سمت مبارزه و حمله به دشمنان و حریفان خود می رود .

همانطور که اشاره کردیم نحوه ی این بازی به این شکل می باشد که هر بازیکنی باید از پایگاه خودش محافظت کند ، اما در این بازی هر بازیکن به صورت پیش فرض دارای یک پایگاه و یا مقر نمی باشد و باید خودش پایگاهش را بسازد ، نکته ی حائز اهمیت در ساخت پایگاه این است که بازیکن باید میزان امنیت پایگاهش را افزایش دهد تا بتواند در برابر حملات حریفان و دشمنانش مقاومتش را حفظ کند و شکست نخورد .

سلاح اصلی بازیکن در این بازی توپ خانه ی پایگاه می باشد ، به گونه ای که گیمر با استفاده از سلاح های موجود در توپ خانه ی پایگاه و البته مهم تر از همه چینش درست کارت ها به راحتی می تواندد حملات متعددی به پایگاه دشمن بکند و آن را شکست دهد ، از این رو یکی دیگر از معیارهای پیروزی در این بازی چینش صحیح کارت ها می باشد .

این بازی هم برای موبایل های اندرویدی و هم آی او اس موجود می باشد .

بازی Hero Academy 2

بهترین و جذاب ترین بازی های موبایل (استراتژیک آنلاین)

یکی دیگر از بازی های این لیست که شباهت زیادی به بازی Clash Royale دارد به گونه ای که هسته ی اصلی آن را بازی Clash Royale تشکیل می دهد ، بازی Hero Academy 2 می باشد . بازی Hero Academy 2 توسط استودیویی با نام Robot Entertainment  طراحی و توسعه پیدا کرده است .

در ابتدا که این بازی را شروع می کنید باید بخش آموزش و تمرینات آن را پشت سر بگذارید که این دو بخش از این بازی ، بخش های خیلی ساده ای به نظر می آیند به گونه ای که کاربر فکر می کند که این بازی خیلی راحت و ساده است و چیزی برای به چالش کشیده شدن ندارد ، اما به محض اینکه گیمر وارد این بازی می شود به خوبی می تواند پیچیدگی و عمق این بازی را احساس کند .

این بازی به گونه ای طراحی شده است که شامل 3 بخش تک نفره می باشد که گیمر پس از گذراندن این سه بخش می تواند به صورت آنلاین با یک بازیکن دیگر بازی کند ، این سه بخشی که بازیکن مجبور است آن را  به صورت تک نفره پشت سر بگذارد دقیقا همان بخش های تمرین و آموزش می باشند که گیمر با خود فکر می کند که این بازی چقدر ساده و آسان می باشد ، پس از اتمام این سه بخش گیمر وارد بخش بازی آنلاین با یک بازیکن دیگر می شود ، در این بخش تازه پیچیدگی بازی نشان داده می شود چرا که گیمر باید با درست چیدن کارت های خود و استفاده از متد ها و استراتژی های صحیح کاری کند تا در این بازی پیروز شود و حریفش را شکست دهد .

این بازی در حال حاضر برای تمامی موبایل ها با سیستم عامل های اندروید و آی او اس یه صورت رایگان در دسترس می باشد که البته قابلیت پرداخت درون برنامه ای نیز دارد .

بازی Whimsical War

بهترین و جذاب ترین بازی های موبایل (استراتژیک آنلاین)بازی Whimsical War با تمامی بازی هایی که تاکنون آن ها را معرفی کردیم متفاوت می باشد چرا که در این بازی حیوانات خارق العاده ای قرار دارند که هر کدام از آن ها دارای قابلیت منحصر به فردی می باشند ، از این رو می توان گفت که این بازی یک بازی اکشن و استراتژیک می باشد . گیمر در این بازی مانند سایر بازی هایی که به معرفی آن ها در این مقاه پرداختیم با رعایت تکنیک چینش درست کارت های خود می تواند برنده ی بازی باشد و حریف خود را به راحتی شکست دهد .

یکی دیگر از استراتژی هایی که گیمر با رعایت آن می تواند برنده ی این بازی باشد این است که در لحظه یک تصمیم درست بگیرد ، پس از اینکه گیمر توانست در یک مرحله برنده شود و بالا برود به او تعدادی Orb داده می شود که گیمر می تواند در مرحله ی بعدی با استفاده از آن ها میزان قدرتش را افزایش دهد .

این بازی توسط استودیوی Gamepot طراحی و توسعه داده شده است ، یکی از تکنیک هایی که این استودیو برای طراحی و توسعه ی بازی Whimsical War به کار برده است و باعث شده است این بازی به یکی از محبوب ترین بازی های کارتی برای کاربران موبایل تبدیل شود ایجاد تعادل در قدرت های تدافعی و تهاجمی می باشد . چنین تکنیکی در طراحی و توسعه ی این بازی باعث شده است تا این بازی ، یکی از جذاب ترین بازی های کارتی برای کاربران باشد .

یکی از قابلیت های این بازی که می توان به آن اشاره کرد قابلیت Co-Battle آن می باشد ، این قابلیت در این بازی به کاربر این اجازه را می دهد تا به صورت دو به دو با دوستش این بازی را اجرا کند که ویژگی جالب و منحصر به فردی می باشد ، علاوه بر تمامی این ها بخش داستانی این بازی یکی دیگر از نقاط جذابیت آن می باشد .

این بازی نیز برای تلفن های همراه هوشمند اندروید و آیفون در دسترس طراحی و تولید شده است و تمامی کاربران می توانند آن را دانلود و نصب کنند .

بازی Goon Squad

بهترین و جذاب ترین بازی های موبایل (استراتژیک آنلاین)

مطمعنا نام استودیوی قدیمی آتاری را شنیده اید ، آتاری یک استودیوی بسیار قدیمی است که از گذشته تاکنون در طراحی و توسعه ی بازی ها جالب و جذاب فعالیت داشته است و دارد ، بازی Goon Squad نیز محصول بی نظیری از این استودیو می باشد . استودیوی آتاری این بار بازی را طراحی کرده است که کاملا تاکتیکال و استراتژیک می باشد و با سایر بازی هایی که طراحی و منتشر کرده است کاملا متفاوت است .

داستان این بازی نیز جذابیت خاص خودش را دارد به گونه ای که در این بازی گانگسترها به مبارزه با یکدیگر می پردازند و هر یک از آنها که به پیروزی برسد می تواند لقب پدرخواندگی را در شهر بدست آورد . اما کاری که گیمر در این بازی باید بکند این است که باید از میان تمام شخصیت های گانگستری دسته کارتی خودش را بسازد و با دیگر گانگسترها به دوئل برود . برنده ی این بازی مطمعنا کسی خواهد بود که بتواند در این مبارزه پایگاه های رقیبش را به طور کامل تخریب کند و از بین ببرد .

یکی از قابلیت های بی نظیر بازی Goon Squad ، قابلیت رنکینگ آن می باشد به گونه ای که هر بار گیمر مرحله ای از این بازی را با موفقیت پشت سر می گذارد رتبه ی او ارتقا پیدا می کند ، علاوه بر این ، بازی Goon Squad دارای ویژگی جالبی نیز است که با این ویژگی می توان ساعت ها بدون اینکه متوجه ی گذر زمان شد سرگرم شد ، این قابلیت مبارزه ی 4 به 4 می باشد .

با برد گیمر در هر یک از مراحل و بالا رفتن ، او می تواند صندوق های مختلفی را برای خود جمع آوری کند و با صندوق هایی که جمع آوری کرده است در مراحل بعدی بازی میزان قدرت گانگسترها و رتبه ی خود را افزایش دهد .

بازی Goon Squad برای موبایل های اندرویدی و آی او اسی طراحی و منتشر شده است و در دسترس می باشد .

بازی Cards and Castles

بهترین و جذاب ترین بازی های موبایل (استراتژیک آنلاین)

اگر بخواهیم در این فهرست یکی از بهترین بازی های کارتی را از نظر دفاعی معرفی کنیم می توانیم به بازی Cards and Castles اشاره داشته باشیم ، بازی Cards and Castles بازی است که ساعت ها شما را سرگرم می کند . استودیوی طراحی کننده ی این بازی جذاب و فوق العاده سرگرم کننده Red Teams Games می باشد که استودیوی محبوب و مشهوری در بین گیمرها می باشد .

این بازی به گونه ای طراحی شده است که پنج کلاس مختلف برای کارت ها تعیین شده است که این پنج کلاس شامل کلاس های Vikings و Crusaders و Pirates و Warlocks و  Ninjasمی باشند ، گیمر می تواند دسته ی کارت خود را از بین این پنج کلاس انتخاب کند و به مبارزه با حریفش بپردازد .

این بازی به گونه ای طراحی شده است که اصلا کسل کننده نیست چرا که گیمر هر هفته رویدادهای جدیدی را در این بازی مشاهده می کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا