اخبار بازی ها

Eidos Montreal لارا کرافت شخصیتی کشتنی نیست

 

Shadow of the Tomb Raider
Shadow of the Tomb Raider

در حالی که گفته می شود بازی Shadow of the Tomb Raider آخرین عنوان سری بازیهای Tomb Raider خواهد بود اما به نظر می رسد سازندگان این بازی برنامه ای برای به اتمام رساندن داستان لاراکرافت شخصیت اصلی بازی ندارند.

شخصیتی که همچون سایر قهرمان برای گیمرها بوده و تاکنون نسخه های مختلفی از آن را شاهد بودیم. در هر نسخه لارا کرافت توانسته شخصیتی محبوب باشد و قهرمانی برخلاف دیگر قهرمانان بازیهای ویدئویی. در نسخه جدید یعنی Shadow of the Tomb Raider شاهد تغییراتی خواهیم بود و از جمله آن تغییر نام لاراکرافت بوده که اگرچه طراحی چهره همانند قبل است اما نامی متفاوت را شاهد خواهیم بود.

David Anfossi مدیرعامل استودیو Eidos Montreal در مصاحبه ای با مجله Official Xbox Magazine درباره به پایان رسیدن داستان این فرنچایز اظهار نظر کرده است. او بیان داشت که گیمرها نباید نگران پایان باشند زیرا تیم سازنده هیچ علاقه ای برای به پایان رساندن آن ندارد.

Anfossi در گفتگو با مجله OXM می گوید:

شما هیچ گاه نمی توانید لارا کرافت را بکشید.

این نکته اساسی بوده که استودیو آن را پذیرفته و نباید به انکار آن پرداخت. او افزود:

صادقانه بگویم ما هیچ تصمیمی برای به پایان رساندن Tomb Raider نداریم. زیرا اعضای Eidos Montreal علاقه ای ندارند این داستان ماجراجویی را به پایان برسانند و همچنان داستان ادامه دارد.

قطعا بازی بعدی این سه گانه جالب خواهد بود. Shadow of the Tomb Raider با داستانی آخرالزمانی واقعی در ارتباط است و لارا به عنوان نابودگر تبهکاران شناخته می شود. اساسا این جایست که باید لارا کرافت را بهتر شناخت.

بازی Shadow of the Tomb Raider پایانی برای داستان Tomb Raider نیست

Anfossi می گوید:

این سه گانه برای فرنچایز Tomb Raider نیست بلکه داستان برای لارا کرافت است.

اگر شما سری بازیهای Tomb Raider را تجربه کرده باشید قطعا می دانید این سری از سال 1996 تاکنون جریان داشته و باید آن فرنچایز محبوبی دانست. این سری حتی فیلمی نیز درباره آن ساخته شده و این عنوان یک بازی مبتنی بر فیلم است. این سه گانه نحوه تبدیل شدن لارا به یک زن شجاع را در سری Tomb Raider نشان می دهد و می توان دلاوریهای آن را شاهد بود.

با آن که شخصیت لارا کرافت دیگر تکراری شده اما Anfossi معتقد است که این سری همچنان برای طرفداران هیجان انگیز و غافلگیر کننده است. بنابراین ادامه داشتن آن می تواند موجب خوشحالی طرفداران سرسخت شود.

Anfossi درباره نسخه جدید Tomb Raider که به عنوان Shadow of the Tomb Raider شناخته می شود، می گوید. در نسخه جدید لارا به زنی شجاع تر تبدیل شده که در شرایط چالش برانگیزتری رو به رو می شود. شرایطی که باید آن را قابل توجه دانست و بازیکنان را با سختی های بیشتری رو به رو می سازد. دشواری هایی که نسبت به قبل افزایش یافته و شرایط بدی را به وجود خواهد آورد.

Shadow of the Tomb Raider در 14 سپتامبر سال جاری برای PS4، PC و XBOX ONE منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا