اخبار بازی هاارتباط با ما

نقد و بررسی بازی NBA 2K18

نقد و بررسی بازی NBA 2K18

بازی جدید ان بی ای 2 کی 18 “NBA 2K18” یکی بازی های جدید منتشر شده برای کنسول های بازی محبوب و پرطرفدار Xbox One و PS4 می باشد که دارای نسخه مخصوص کامپیوتر های شخصی نیز است. اولین نسخه از این بازی در تاریخ 14 سپتامبر 2017 به کاربران عرضه شده است. اگر بخواهیم پنج موضوع برتر در بازی های رایانه ای را بشماریم، بسکتبال حتما جزو فهرست جمع آوری شده ما خواهد بود. در اختیار گرفتن بازیکنان قدرتمند و ارائه یک بازی زیبا و دلنشین می تواند یک تفریح سرگرم کننده هیجان آور باشد. استودیوی بازی سازی توکی گیمز نیز هر ساله با ارائه نسخه ای جدید، تجربه بازی کردن این ورزش را بر روی کنسول ها بهبود می بخشد. با توجه به اینکه این بازی از دو کنسول پرطرفدار ایکس باکس وان و پی اس 4 شرکت سونی و همچنین کامپیوتر های شخصی های پشتیبانی می کند موفق شده است که طیف گسترده ای از کاربران را در زیر چتر خود جای بدهد. پس کاربران زیادی در سطح جهان موفق به تجربه کردن آن خواهند شد.

موفقیت NBA 2K18 همیشه به میزان ضریب هوشی “IQ” بازیکنان بستگی داشته و شما باید نه تنها قادر به مشخص کردن هم تیمی های خودتان باشید، بلکه باید بدانید در چه زمانی چه پاس ها و شوت هایی موثر است. اگر از بازکنان قدیمی بازی NBA هستید مشکلی در هنگام بازی نخواهید داشت. اما اگر برای اولین بار قصد دارید که این بازی را تجربه کنید مسئله کمی با حالت قبلی فرق دارد. ولی جای هیچگونه نگرانی نیست! زیرا توسعه دهنده بازی با قرار دادن بخش 2KU هر آنچه را که لازم است شما یاد بگیرید را به صورت حرفه ای آموزش می دهد. با انتخاب گزینه های FreeStyle و Scrimmage می توانید به میزان قابل توجهی در بازی خودتان پیشرفت را مشاهده کنید بدون اینکه ضرر و زیانی را متحمل شوید.

راه های متعددی برای بازی کردن در این بازی طراحی شده است که انتخاب هر یک از آن ها یک دنیای جدید در مقابل شما قرار خواهد داد. شما به راحتی می توانید با انتخاب AI با دوستانتان بازی های دو نفره انجام دهید. اگر به اینترنت پایداری متصل باشید حالت Online به شما این امکان را خواهد داد که با دیگر بازیکنان در سطح جهان رقابت کنید که این قسمت می توانید یک محک جدید برای قابلیت های شما در این بازی باشد. Blacktop نام حالتی از این بازی است که به بسکتیال خیابانی مشهور بوده و در آن شما از سالن های بزرگ و شیک خارج شده و در خیابان ها شروع به هنر نماییی خواهید کرد. Mycareer نیز قسمتی مشهور از بازی های 2K گیمز است. شما در این بخش می توانید یک شخصیت یا تیم جدید خلق کرده و او را وارد رقابت ها کنید. با انجام بازی های بیشتر پیشرفت کرده و پله های ترقی را برای تبدیل شده به اسطوره ای تکرار نشدنی در تاریخ NBA یکی یکی طی کنید.

MyCareer در این نسخه از این بازی حالت متقاعد کننده ای را در داستان به خودش می بیند که کمک به جذاب شدن آن خواهد کرد. شما پس از انتخاب تیم مورد علاقه خودتان وارد رقابت ها خواهید شد. شروع کار شما از خیابان خواهد بود! این جایی است که شما باید سعی کنید ارزش خود را به تیم های بزرگ ثابت کنید. این قسمت بخشی از سیستم رتبه بندی بازی بوده و عملکرد شما در آن علت رتبه بندی انجام شده خواهد بود. اگر بخواهیم همه آنچه را که به صورت مفصل تر در مقاله ای طولانی به شما ارائه دادیم را خلاصه وار و به صورت چکیده بگوییم، نتیجه اش می شود اینکه NBA 2K18 با تغییراتی که روی داستان بازی اعمال کرده، فصل جدیدی از این بازی را برای مخاطبان خود به ارمغان آورده است. اتمسفر جاری در استادیوم های محل برگزاری بازی های فوق العاده بوده و محتویات زیادی را در خود جای داده است. اگر کمی زبان انگلیسی بدانید و یا اینکه بازی های بسکتبال را از تلویزیون دنیال کرده باشید متوجه خواهید شد گزارش های بازی در سطحی عالی انجام می شود. حرکات روان و متنوع بازیکنان در صحنه های گوناگون بسیار دلنشین بوده و شما را شگفت زده خواهند کرد. ساخت و انتخاب موسیقی های ناب و شینیدنی در کنار صدا گذاری بی نقص سبب بهبود کیفیت و انتقال هیجان به گیمر ها شده است.

هوش مصنوعی چالش برانگیز طراحی شده برای نسخه سال 2018 بازی بسکتبال استودیوی بازی های توکی گیمز به میزان قدرتمند است که ما را در برخی از لحظات مبهوت خود کرد. اما در کنار این ها برنامه تلویزیونی بازی بسیار خسته کنننده بوده و به مذاق گیمر ها خوشایند نخواهد بود. شخصی سازی سطحی شخصیت اصلی در ابتدای کار به همراه وابسته بودن بیش از حد بخش My Career به پرداخت های درون برنامه ‌ای سبب ایجاد محدودیت های زیادی در این قسمت برای کاربران شده و جزو نکات منفی در این بازی هستند. فارق از همه ماجرا ها NBA 2K18 با ارئه گیم پلی غمی در کنار بخش داستانی جذاب باعث شده است که با یکی از بهترین بازی ‌های بسکتبال روبه رو شویم. بازی NBA 2K18 شاید یک اثر کامل و بی ‌نقص نباشد ولی آن قدر محتویات گوناگون و سرگرم کننده دارد که تمامی سلیقه‌ ها را راضی نگه می ‌دارد.

با افزایش درجه سختی ‌های بازی، شاهد چالشی ‌تر شدن مسابقات هستیم. به نحوی که اگر درجه سختی بازی را روی آخرین حالت خود بگذارید، دیگر حرکات ساده میان بازیکن ‌های حریف و رسیدن به حلقه کافی نخواهد بود و باید مدام حرکات تکنیکی بازی را انجام دهید. از بحث ساختار بازی که خارج شویم، محتویات یک اثر می ‌تواند برگ برنده آن باشد. اگر علاقه خاصی به مدیریت باشگاه دارید، می ‌توانید وارد بخش MyGM شوید که در NBA 2K18  فصل جدیدی از این بخش را آغاز خواهیم کرد. بخش MyGM آن چنان محتویات غنی ‌ای دارد که شاید مابقی قسمت‌ ها را رها کرده و به آن بچسبید. در طول مصاحبه ‌ها و کارهایی که انجام می‌دهید، حسابی حواس‌ تان باشد که چه روندی را پیش گرفته ‌اید زیرا، کارهای شما آینده تیم را رقم خواهد زد. به عبارتی بخش MyGM شخصیت شما در دنیای بسکتبال و مدیریت تیم ‌های NBA را نشان می ‌دهد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا