اخبار بازی هاارتباط با ما

بررسی نمایشگر گیمینگ XF270HUA ایسر

بررسی نمایشگر گیمینگ XF270HUA ایسر

با پشتیبانی از IPS، فناوری فری سینک AMD، نرخ تجدید 144 هرتزی و طراحی بدون حاشیه، می توان XF270HUA ایسر را یکی از بهترین نمایشگرهای گیمینگ بازار دانست که می تواند نیاز مخاطب خود را برطرف سازد.

مزایا:

  • صفحه نمایش 1440 پیکسلی با نرخ تجدید 144 هرتزی
  • نمایشگر پاسخگو
  • رنگ های غنی

معایب:

  • ندارد

شرکت ایسر در سال 2017 تصمیم گرفت نمایشگر گیمینگ قابل توجهی را به نام XB270HU عرضه دارد. این مانیتور را باید فراتر از یک نمایشگر دانست زیرا طراحی چشمگیری برای آن در نظر گرفته شده که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. با پنل 27 اینچی 1440 پیکسلی که نرخ تجدید 144 هرتزی داشته و قابلیت IPS را شامل می شود، بدون شک محصول شرکت تایوانی بی رقیب است.

به هر حال در این مطلب قصد داریم به بررسی نمایشگر XF270HUA بپردازیم تا از مزایا و معایب آن آگاهی پیدا کنیم.

یکی از نقطه های عطف طراحی نمایشگر XF270HUA ایسر طراحی بدون حاشیه آن بوده که جلوه زیبایی را به مخاطب ارائه می دهد. بسیاری تصور می کنند هر نمایشگر گیمینگی را باید قابل توجه دانست اما توجه به برند موضوعی بوده که برخی به آن توجه نداشته و از آن ساده عبور می کنند.

این نمایشگر با فناوری فری سینک AMD سازگاری داشته و اجازه می دهد تا افراد در کنار کارت گرافیک این شرکت نمایشگر بی نقصی را شاهد باشند. اگرچه در ظاهر نمی توان به سادگی از ظاهر این مانیتور پی برد با محصولی گیمینگ رو به رو هستید، خوشبختانه ایسر پایه ای را به کار گرفته که به خوبی این نکته مشخص است.

با قیمت 500 پوندی نمی توان هزینه این نمایشگر را بسیار دانست زیرا رقبا سرسخت تری در کنار XF270HUA هستند که می تواند کار را برای آنها دشوار سازد. بسیاری تصور می کنند این نمایشگر مطلوب نیست اما باید آن را قابل توجه دانست.

این نمایشگر با طراحی ZeroFrame بدون حاشیه بوده و تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم می آورد. البته با ماهیت گیمینگ XF270HUA ایسر محصولی چشمگیر بوده و می تواند بدون هیچ نقصی عملکرد بالایی از خود نشان دهد. رقبایی چون بنکیو، AOC و برخی دیگر تجربه کاربری را به مخاطب ارائه می دهد که نسبت به محصول ایسر کمی متفاوت بوده و نمی توان آن را یکسان دانست.

طراحی مدرن این نمایشگر موجب شده تا بتوان آن را یک نمایشگر مدرن و حرفه ای مشاهده کرد و البته این موضوع اشتباه نیست و حقیقتی برای خود محسوب می شود. یکی از ویژگی های بارز محصول ایسر قابلیت تغییر زاویه و حالت صفحه نمایش بوده که ویژگی بارز و اصلی آن محسوب می شود.

اگرچه حاشیه XF270HUA  بسیار نیست اما ضخامت قابل توجهی داشته که می توان طراحی نامطلوبی را فراهم آورد. بسیاری تنها به حاشیه نمایشگر توجه می کنند اما ضخامت یکی دیگر از نکات زیبایی طراحی بوده که برخی کمپانی توجهی به آن نداشته و صرفا روی طراحی پنل جلو تمرکز می کنند و کمی هم به پایه توجه کرده تا طراحی نهایی مطلوب و مورد رضایت مخاطب قرار گیرد. اما نمی توان به طور کلی XF270HUA را برترین نمایشگر دانست اگرچه ایسر تمام سعی خود را کرده تا بتواند محصولی کامل ارائه دهد.

از پورت های این نمایشگر باید به DVI, DisplayPort 1.2, HDMI 2, HDMI 1.4 و برخی دیگر اشاره داشت. چهار پورت USB 3 و برخی دیگر اتصال دستگاه های مختلف را به این مانیتور آسان می سازد. دو جک 3.5 میلیمتری هدفون اجازه می دهد تا بتوان هدفونی را متصل کرد.

ایسر فناوری فری سینک AMD را برای XF270HUA در نظر گرفته تا بتواند در سازگاری با کارت های گرافیک AMD عملکرد بهتری در اجرا بازیها داشته باشد. گذشته از آن طراحی نمایشگر ایسر می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند زیرا همانند دیگر مانیتورهای گیمینگ مطلوب است.

با کیفیت 1440 پیکسلی یا همان رزولوشن 2560*1440 پیکسلی می تواند کیفیت بالایی را به مخاطب ارائه دهد. نرخ تجدید 144 هرتزی دیگر ویژگی بارز محصول ایسر بوده که می توان گیم پلی شفاف و روانی را روی نمایشگر شاهد بود. پنل 27 اینچی بزرگ بوده و تجربه لذت بخشی را به مخاطب ارائه می دهد. چنین کیفیتی بین مانیتورهای گیمینگ مرسوم است و XF270HUA نیز یکی از آنها محسوب شده و تجربه کافی و کاملی را رقم می زند.

با پوشش 97 درصدی استاندارد sRGB می توان پوشش رنگی غنی را روی نمایشگر XF270HUA شاهد بود. عمده مانیتورها کیفیت مطلوبی ارائه نمی دهند اما XF270HUA محصولی  قابل توجه از برند ایسر بوده که تجربه کاربری لذت بخشی را برای کاربر فراهم می آورد.

با پشتیبانی از فناوری فری سینک AMD کیفیت گرافیکی با کارت گرافیک AMD بسیار باکیفیت و بهتر از کارت های گرافیکی انویدیا بوده و توصیه می شود، این مانیتور را با سیستمی که شامل تراشه گرافیکی AMD می شود مورد استفاده قرار داد.

با تمام این تفاسیر اگر به دنبال مانیتوری هستید که قیمت مطلوبی داشته و در کنار آن طراحی زیبا و عملکرد خوبی دارد، قطعا XF270HUA همان گزینه مورد نظر است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا