اخبار سایر

بررسی سیستم گیمینگ Predator G1

بررسی سیستم گیمینگ Predator G1

شرکت ایسر در تلاش است تا در زمینه محصولات گیمینگ عملکرد بزرگی از خود نشان دهد و به برندی مطرح در این زمینه تبدیل شود. تاکنون شاهد معرفی لپتاپ و سیستم های دسکتاپی گیمینگ مختلفی از این برند تایوانی بودیم و اخیرا این شرکت سیستم گیمینگ جدید Predator G1 را معرفی کرد.

دستگاهی که همانند کیسی طراحی گیمینگ داشته و به مشخصات قدرتمندی مجهز است که می توان انتظار عملکرد بزرگی از آن داشت. این محصول شرکت ایسر با طراحی قابلی که داشته می تواند نظر هر گیمری را به خود جلب کند  و از این رو باید به بررسی آن بپردازیم تا بیشتر با Predator G1 آشنا شوید.

کمپانی تایوانی با طراحی مجذوب کننده ای که برای Predator G1 در نظر گرفته می توان آن را بسیار قابل توجه دانست. گذشته از آن سیستم سخت افزاری آن نیز چشمگیر است و نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

ایسر در توسعه سیستم های گیمینگ تبحر بالایی داشته و می توان انتظارات بسیاری از این برند تایوانی داشت. کمپان با توسعه Predator G1 نشان داد که محصولات بی نظیر و قدرتمندی در بازار عرضه می دهد و از جمله آن باید به همین سیستم اشاره کرد.

در بررسی صورت گرفته Predator G1 می توان انتقادهای مثبت فراوانی داشت زیرا جای جای آن به شکلی توسعه پیدا کرده تا موردتوجه قرار گیرد و به نظر رسیده که ایسر توانست به موفقیتی دست پیدا کند و محصولی را به مشتریان ارائه دهد تا تجربه گیمینگ تمام عیاری ارائه دهند.

Predator G1 بیشتر شبیه به یک کیس کامپیوتری بوده تا سیستم گیمینگ مستقل. برخلاف کیس های کامپیوتری که مستقل نیستند و باید سخت افزار آن را جداگانه تهیه کرد، اما  Predator G1 ایسر سخت افزار قدرتمندی با خود به همراه داشته و دیگر نیازی به تهیه جداگانه نیست.

طراحی جذاب  Predator G1 آن را به سیستم خاصی تبدیل کرده که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. البته ایسر در طراحی فوق العاده محصول بسیار مطرح بوده و توانسته با توسعه دستگاه های گیمینگ قابل فروش بالایی را برای خود به دنبال داشته باشد. پیشتر ایسر از سیستم گیمینگ جدیدی رونمایی کرد و پیشتر تصمیم گرفت سیستم  Predator G1 را معرفی و عرضه کند.

طراحی مدرن و فضایی که ایسر برای این در نظر گرفته جذابیت آن را دوچندان کرده است و در کنار آن سخت افزاری که شرکت ایسر در نظر گرفته خود نشان از عملکرد بالای این دستگاه گیمینگ قدرتمند دارد.

سیستم نوری که در پنل جلو مشاهده می شود زیبایی آن را بیشتر کرده و این دستگاه گیمینگ را مخوف و جالب توجه نشان می دهد. در بخش جلو این دستگاه جایگاه پورت های مختلفی چون USB 3.0، HDMI و برخی دیگر جای گرفته تا بتوان دستگاه های دیگری چون نمایشگر، هدست VR و سایر ملحقیات را به آن متصل کرد.

از مشخصات سخت افزاری این محصول ایسر باید به پردازنده Core i7-6700 اینتل با فرکانس 3.4 گیگاهرتزی، حافظه رم 32 گیگابایتی SDRAM ، کارت گرافیک GeForce GTX 1080 انویدیا، حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی، هارد درایو 2 ترابایتی، دی وی دی رایتر و سیستم عامل ویندوز 10 هوم 64 بیتی اشاره داشت.

قیمت پایه محصول ایسر به 2299 دلار می رسد که با توجه به مشخصات گفته شده یک سیستم گیمینگ قدرتمند از برند تایوانی به شمار می رود که باید انتظار عملکرد بالایی داشت. اگر بخواهیم به یکی از سریعترین سیستم های دسکتاپی گیمینگ سازگار با VR یا همان واقعیت مجازی اشاره داشته باشیم، قطعا باید به Predator G1 شرکت ایسر پرداخت.

شرکت تایوانی معتقد است رقبا مناسبی برای Predator G1 توسعه داده نشدند و این محصول خود را از برترین ها دانسته که تجربه کاملی را به ارمغان می آورد. این دستگاه در سال جاری طی نمایشگاه کامپیوتکس 2017 تایوان معرفی شد و حال شرکت تایوانی تصمیم به عرضه آن گرفته و با بررسی مورد بحث می توانید ویژگی های آن را ارزیابی کنید.

رقبا بسیاری برای در کار نیست اما اگر بخواهیم به برخی از آنها بپردازیم بایستی به ایسوس ROG  و MSI اشاره کرد. این سه برند از رقبا دیرینه هستند و حال ایسر با Predator G1 توانست به توسعه مدلی بپردازد که عملکرد بالایی می تواند از خود نشان دهد و در کنار طراحی مدرن سیستم گیمینگ کم نظیری در بازار دستگاه های دسکتاپی محسوب می شود.

Predator G1 یک مدل از سری پریدیتور بوده که ویژه محصولات گیمینگ ایسر است و می تواند لذت کاملی به عنوان یک سیستم بازی به ارمغان آورد. این دستگاه طراحی داشته که نظر گیمر را به سمت خود جلب می کند و می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. ایسر در توسعه سیستم های بازی بسیار توانمند است و دستگاه Predator G1 را باید برتر از هر سیستمی دانست.

با مشخصات سخت افزاری که شرکت ایسر در نظر گرفته Predator G1 بی نظیر است و تجربه لذت بخشی را در اجرای بازیها به ارمغان می آورد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا