اخبار بازی ها

5 بازی برتر سال 2017 برای موبایل

در این مقاله به بررسی 5 عنوان برتر سال 2017 برای سیستم عامل های andriod & IOS می پردازیم

این 5 عنوان از نگاه سایت گیم اسپات؛که معتبر ترین سایت در  عرصه بازی است.

اکثر بازی های این لیست در سبک پازلی و فکری هستند منتقدان گیم موبایل بر این باور هستند برای گوشی گرافیک اهمیت ندارد و حل کردن معما جذابیت دارد فقط در یک زمان کوتاه بتونی لذت ببری با موبایلت .

گرافیک های بالابرای کنسول هاست نه گوشی ها ، البته این بازی ها با پازل های حوصله سر بری که در ذهن شماست فرق میکند!

دیگه سال جدید میلادی و کریستمس که میاد سایت ها و مجلات  به عملکرد بازی سازان در سال قبل می پردازند.

نظره شمارو به مقاله ی 5 بازی برتر در سال 2017 برای موبایل جلب میکنم…

Arkanoid Vs. Space Invaders

یک پازل بازی کلاسیک ولی دیوانه از شرکتی دیوانه به اسم square enix که برای گیمر ها اسمی آشناست شرکتی که بازی های هیتمن ، دئوز اکس ، تامب رایدر ، فاینال فانتزی و جاست کاز و… منتشر کرده است.

اینبار تصمیم به عرضه ی بازی برای اندروید به فکر افتاد و سریع هم جواب گرفت و کلی دانلود خورد . اسکور انیکس نشون داد میتونه به یک پازل بازی معمولی هم جون ببخشه.گذاشتن بیش از 50 شخصیت مختلف برای یک بازی پازلی دیوانگی به نظر میرسه.

این بازی 150 مرحله ی باحال داره برای طرفداران سبک بازی پازل که هر کدومشان با یک تکنیک جدید حل میشوند و سخت تر میشوند.

 linelight خط روشن

یک بازی پازلی دیگه در این لیست…

در طی مراحل بازی باید کوتاه ترین و بهترین  مسیر را برگزینید و به سرعت به مقصدی که بازی برای شما انتخاب کرده است بروید ولی به همین سادگی ها که گفتم نخواهد بود ؛ یکسری موانع پیش روی شماست که با انتخاب بهترین گزینه قادر به پشت سرگذاشتن آن ها خواهید بود بازی نسبتا سختی است اول برای کامپیوتر منتشر شد و بعد برای موبایل که با استقبال خوبی هم مواجه شد.

با قیمت 1.99 $ دلار به بازار عرضه شد و در شروع نمره ی 4.8 رو گرفت و امسال جوایز بسیاری گرفت.

Bury Me, My Love

بازی زیبایی که اوایل آبان ماه امسال منتشر شد.

وقایع داستانی این بازی پیرامون پناهجویی سوری به نام نور (Nour) و همسرش مجد (Majd) است. پس از رخ دادن وقایعی خاص، نور مجبور به ترک زادگاه خودش می‌شود . اسم این بازی برگرفته از جمله سوری معروف «مراقب باش، و حتی در مورد مردن پیش از اینکه من آن کار را انجام دهم، فکر نکن.» است. در طول بازی، مفهوم این جمله بیشتر به چشم خواهد آمد چراکه بازیکنان کنترل مجد را بر عهده می‌گیرند، کسی که محکوم به ماندن است و تنها با یک تلفن با همسرش، نور، در ارتباط است.

داستان بازی از طریق پیام‌های متنی و پاسخ دادن به آن‌ها روایت می‌شود.یک بازی کاملا احساسی…

Monument Valley 2 – دره یادبود 2

در این بازی به طور کلی از معماری های غیر ممکن و حساب نشده استفاد شده است یه سری معماری هایی که خیلی عجیب غریب به نظر میرسه که چون بعضی اوقات حتی از 2بعدی به 3 بعدی میاد و خطای دیده عجیبی به آدم میده.

از بناهای تاریخی و عجیب  و راه های پر از رمز و راز و مخفی بگذرانید باید مادر و فرزندی را در مجموعه ای از مناظر جغرافیایی هدایت کنید!

FRAMED 2  – قاب 2 

محیط های بازی در یک محله چینی است. شما در این بازیدر نقش یک شخصیت با ظاهری آشنا همراه با عینک و کت شلوار که از دست پلیس ها فرار می کند روبرو می باشید. این بازی زیبا توانسته امتیاز بالا و کامل 4.9 از 5 را در گوگل پلی دریافت کند و در سبک خود یکی از بهترین ها شود.تقریبا بالاترین نمره رو در بین بازی های موبایل امسال گرفته است.

این بازی دارای گرافیک فانتزی و بسیار جذاب به همراه موسیقی متن بسیار زیبا، انواع مکان ها، انواع  معما های متنوع و چالش برانگیز و گیم پلی اعتیاداور می باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا