اخبار بازی ها

بازیهای رایگان ماه آگوست کاربران گلد XBL مشخص شد

 

 

شرکت مایکروسافت با قابلیت Backward Compatibility که برای کاربران XBOX ONE و کاربران گلد XBL فراهم آورده این اجازه را می دهد تا بازیکنان در کنسول نسل هشتمی این شرکت عناوین نوستالوژیک و قدیمی را اجرا کنند.

گذشته از این قابلیت هر ماه بازیهای رایگانی برای کاربران گلد XBL یا همان طلایی XBL در نظر گرفته می شود که می تواند تجربه لذت بخشی باشد. به شکلی که این بازیکنان قادرند در یک ماه عناوین اعلامی را به رایگان دریافت کنند.

به تازگی شرکت مایکروسافت تصمیم گرفت بازیهای رایگان کاربران گلد XBL را در ماه آگوست اعلام کرد. عناوینی که باید آنها را قابل توجه دانست و تجربه لذت بخشی را فراهم می آورد. اولین بازی Forza Horizon 2 نسخه 10th Anniversary Edition بوده که برای کاربران XBOX ONE دردسترس قرار می گیرد. این بازی از 1 آگوست تا 30 آگوست به رایگان دردسترس بوده و کاربران فرصت دارند آن را دریافت کنند.

در نسخه موردبحث خودروهای مختلفی وجود داشته و افراد یا بازیکنان می توانند در محیط های مختلفی با اتومبیل های عجیب و غریب به انجام مسابقات بپردازند. سری بازیهای Forza Horizon تاکنون توانستند طرفداران بیشتری داشته باشند و این نسخه نیز چنین است.

بازیهای رایگان برای مشترکین طلایی

گفتنیست در این نسخه 200 اتومبیل جدید وجود داشته و بخش چند نفره نیز فعال است. بازی دیگر مورد اشاره For Honor بوده که اخیرا شرکت یوبیسافت آن را برای کنسول های بازی و PC منتشر کرد. این بازی حماسی از 16 آگوست تا 15 سپتامبر به رایگان دردسترس کاربران گلد XBL قرار می گیرد تا بتوانند تجربه رایگان و شیرینی داشته باشند. این عنوان در سال 2017 منتشر شد و توانست با استقبال بالایی مواجه شود. بسیاری از رسانه ها امتیاز قابل توجهی دادند و آن را عنوانی موفق دانستند.

مشترکین Xbox Live قادر خواهند بود  Dead Space 3 از 1 تا 31 آگوست برای کنسول XBOX 360 و XBOX ONE دریافت کنند. Dead Space 3 عنوان تخیلی و علمی از شرکت EA بوده که توانسته با استقبال بزرگی رو به رو شود.

مایکروسافت هر ماه عناوین رایگانی را برای مشترکین گلد یا طلایی XBL منتشر می کند و برای ماه آگوست نیز عناوین مشخص شده است. گذشته از بازیهای فوق، Disney Epic Mickey 2: The Power of Two برای هر دو کنسول XBOX ONE و XBOX 360 به رایگان دردسترس قرار می گیرد. این بازی از 16 آگوست تا 15 سپتامبر در دسترس قرار می گیرد تا بازیکنان بتوانند در طول مدت زمان یک ماهه فرصت دریافت بازی را به رایگان داشته باشند.

اگر شما از کنسول XBOX ONE یا XBOX 360 برخوردار هستید می توانید از اول آگوست بازیهای رایگان مورد اشاره را دریافت کنید. همانطور که گفته شد برخی عناوین را باید از اواسط آگوست دریافت کرد از این رو تنها تعدادی از اول آگوست در دسترس قرار می گیرند. این برنامه مایکروسافت برای کاربران گلد XBL موجب خواهد شد تا بازیکنان بیشتری به این شبکه علاقمند شده و تجربه بهتری را داشته باشند.

مایکروسافت پیش از اتمام ماه بازیهای رایگان کاربران گلد XBL را مشخص می کند تا کاربران در ماه بعدی از عناوین رایگان مطلع باشند و در صورت تمایل آنها را برای تجربه خود دریافت کنند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا