اخبار بازی هاارتباط با ما

نحوه برگرداندن پول بازی های خریداری شده از شرکت EA

نحوه برگرداندن پول بازی های خریداری شده از شرکت EA

http://oyungezer.com.tr/images/haberler/2016/11/24/origin-big.jpg

همانطور که احتمالاً می دانید شرکت بزرگ EA علاوه بر عرضه بازی های خود بر روی سرویس هایی همچون استیم، از یک سرویس فروشگاهی اختصاصی با نام Origin برخوردار بوده که یکی از مزیت های قابل توجه این سرویس تضمین بازگشت مبلغ بازی های خریداری شده در صورت عدم رضایت مشتریست. این سرویس که تحت برچسب Great Game Gurantee توسط این شرکت نام گذاری شده، خدمتیست که مشتریان می توانند به واسطه آن، در صورت عدم رضایت از خرید بازی های این شرکت و یک سری بازی های محدود عرضه شده توسط سایر شرکت ها، پول خود را پس بگیرند. ساختار این سرویس درست به مانند سیستم بازگشت شبکه استیم عمل می کند. البته این سرویس پیش از عرضه در استیم به کار گرفته شده اما سیاست بازگشت وجه شبکه استیم، انتخاب ها و گزینه های بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. با ما همراه باشید.

قابلیت Great Game Gurantee چگونه کار می کند؟

اگر بخواهیم یک تعریف ابتدایی از این سرویس شرکت EA داشته باشیم باید عرضم کنیم که در واقع شما می توانید با کمک این سرویس مبلغ کامل بازی خریداری شده را به صورت تمام و کمل به حساب خود برگردانید. این عدم رضایت، محدودیت نداشته و هر دلیلی می تواند داشته باشد. شعار این شرکت در برپایی این سرویس این است که اگر عاشق بازی ما نیستید آنرا برگردانید و پول خود را پس بگیرید. البته ناگفته نماند که تمامی بازی های عرضه شده در این سیستم فروشگاهی از چنین قابلیت و امکانی برخوردار نیستند.

تمامی بازی های تولیدی این شرکت، در صورتی که به صورت دیجیتالی از روی Origin خریداری شوند، از این قابلیت بهره مند هستند. البته یک سری بازی های غیراختصاصی این شرکت هم از این قابلیت برخوردار بوده و به طور کلی اغلب بازی های غیراختصاصی این شرکت چنین قابلیتی را ندارند. اینکه بازی مد نظر شما از چنین قابلیتی برخوردار است یا خیر، در بخش فرایند خرید بازی در این شبکه به اطلاع شما رسانده می شود.

این قابلیت تنها در مورد خریدهای دیجیتالی بازی، یعنی همان بازی های دانلودی کاربرد دارند. این بدین معناست که یعنی اگر شما بسته فیزیکی بازی که از یک کد اختصاصی برخوردار هست را خریداری کنید، حداقل در حال حاضر روشی برای بازگردانی مبلغ بازی خریداری شده در صورت عدم رضایت وجود ندارد.

نکته دیگری که باید به آن دقت داشت این است که تنهای بازی های کامل قابلیت بازگشت مبلغ را دارند و در واقع شما قادر به بازپسگیری خریدهای DLCی بازی های خود نیستید.

حتی اگر بازی مد نظر شما دارای شرایط این سرویس برای بازگشت مبلغ باشند، محدودیت هایی توسط این شرکت برای بازگشت پول در نظر گرفته شده است. به این صورت که بعد از خرید و دانلود و در نهایت اجرای بازی، شما تنها 24 ساعت زمان برای درخواست بازگشت وجه و بازی خود دارید. در واقع این سیاستی است که از طرف خود EA تعیین شده و به شما این امکان را داده تا بتوانید چند ساعتی به تجربه بازی مد نظر خود پرداخته تا ببینید بازی مورد نظر ارزش خرید داشته و یا باید بی خیال آن و بازپس گیری پول خود شوید. همانطور که احتمالاً می دانید این سیاست در شبکه استیم متفاوت است. در شبکه استیم مدت زمان تصمیم شما بعد از خرید بازی، 14 روز تعیین شده، با این تفاوت که مدت زمان اجرای مفید بازی تنها 2 ساعت تعیین شده است. همانطور که مشخص است هر دو سرویس مزیت های و معایبی دارند و شما باید با توجه به شرایط خود، انتخابی شایسته متناسب با نیاز خود داشته باشید.

اگر در سرویس استیم، بازی را اجرا نکرده باشید می توانید تا قبل از هفت روز از زمان خرید بازی، درخواست خود را نسبت به بازگشت پول منتقل کنید. از طرف دیگر، اگر شما بازی را پیش خرید کرده اید اما هنوز اجرا نکرده اید، می توانید درخواست خود را تا 7 روز بعد از تاریخ انتشار باز به این سرویس منتقل کنید.

در مورد بازی های جدید شرکت EA استثنایی تعریف شده است. به این صورت که اگر شما بازی اختصاصی این شرکت را تا حداکثر بعد از 30 روز از زمان انتشار آن خریداری کنید، و بعد بنا به دلایلی همچون مشکلات فنی سرویس، باگهای بازی یا مسائل دیگری که مربوط به خود شرکت EA شده، نتوانید به تجربه مناسب بازی بپردازید، مدت زمان درخواست از 24 ساعت به 72 ساعت بعد از اینکه بازی را اجرا کردید افزایش خواهد یافت.

بنابراین پیشنهاد ما این است که زمانی که شما یک بازی را در شبکه Origin شرکت EA خریداری می کنید، مطمئن شوید که می توانید آنرا در طول مدت زمان یک هفته امتحان کرده و تجربه کنید تا بتوانید در عرض 24 ساعت بعد از اولین مرتبه اجرای بازی تصمیم خود را مبنی بر بازگردادن بازی و مبلغ بازی بگیرید.

نحوه بازگردادن بازی و مبلغ آن:

برای این منظور ابتدا وارد صفحه به آدرس زیر شده و با حساب کاربری Origin خود وارد شوید.

Request a refund page

با انجام این کار صفحه ای برای شما نمایان می شود که در آن لیست بازی های متعقل به شما که قابلیت برگشت پول را دارند نمایش داده می شود. بعد از یافتن بازی مد نظر خود روی گزینه Next بعد از بازی کلیک کرده تا وارد مرحله بعد شوید.

حال دلیل خود را مبنی بر برگرداندن بازی و مبلغ ان انتخاب کرده و روی گزینه Confirm کلیک کنید. از جمله دلایل قابل انتخاب می توان به کوتاه بودن بازی، باگ های پرشمار، جذاب نبودن، عدم قابلیت اتصال به سرور و .. اشاره کرد. در هر صورت دلیل شما هر چه که باشد تاثیری در اختیار شما مبنی بر استفاده از این سرویس ندارد. یک گزینه دیگر نیز با نام Other وجود دارد که مربوط به دلایلی غیر از دلایل ذکر شده، می باشد.

ذکر دلیل، به این شبکه و توسعه دهندگان بازی کمک می کند تا از نقص موجود آگاهی یافته و در صورت امکان نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنند.

بعد از انتخاب بازی مورد نظر و انتخاب دلیل و زدن گزینه Confirm، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن درخواست به شما اعلام می شود. جواب درخواست نهایی شما در طور حداکثر مدت زمان 48 ساعت از طریق کارمندان این شرکت به شما اعلام خواهد شد.

شما همچنین می توانید نسبت به مشاهده درخواسته های فعلی و گذشته در صفحه زیر اقدام کنید:

the My cases page

اگر تمامی کارها خوب پیش رفته و مشکل خاصی پیش نیاد، ایمیلی دریافت خواهید که که به شما موفقیت آمیز بودن درخواست را اعلام کرده و همچنین در آن قید شده که پول شما به حسابی که از آن برای خرید بازی اقدام کرده بودید برگشت داده می شود. البته بعد از این پیام، مدت زمانی لازم است تا پول شما به حسابتان به صورت واقعی برگشت داده شود. طبق اعلام خود وبسایت EA، این مدت زمان از 7 تا 10 روز به طول می انجامد.

اگر با وجود گذشت مدت زمان اعلام شده یعنی 7 تا 10 روز، هیچ پیغام و برگشت مبلغی از طرف این سیستم فروشگاهی اتفاق نیفتاد، وبسایت EA توصیه می کند تا برای اطلاعات بیشتر از طریق صفحه زیر با آنها ارتباط برقرار کنید:

contact EA support

این مقاله هم به پایان رسید. امیداوریم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. منتظر مقالات اختصاصی عصربازی در روزهای آینده باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا