ارتباط با ما

مقاله:مقرون به صرفه‌ترین ماوس های گیمینگ بازار(مرداد 1395)

بدون شک پی سی گیمر ها در بازی‌ های خود همواره به دنبال یک ماوس خوش قیمت، قدرتمند و با کارایی بالا هستند که طول عمر زیادی هم داشته باشد و کارایی ماوس های گران قیمت‌ تر از خود را هم در اختیار داشته باشد. برای پی سی گیمرهایی که به دنبال کارایی‌ های بالا و قیمت مناسب هستند قطعاً گزینه‌ های محدودی در بازار وجود دارد اما با نگاه دقیق تر می‌شود به راحتی انتخاب های عاقلانه تری داشت. در انتخاب ماوس بیشتر از هر موضوع دیگری باید به میزان ارگونومی ماوس با دست خود و  میزان تشخیص نقطه در هر اینچ آن ماوس دقت کرد که این دو موضوع بسیار مهم است. برای مثال یک گیمر به دنبال یک ماوس خوش دستی می باشد که در دراز مدت دست درد برای وی به ارمغان نیارد که خوب باید قبل از خرید، کاربران ماوس را تست و از میزان ارگونومی آن با دست خود با خبر شود. مورد دیگری که در خرید ماوس گیمینگ باید توجه کرد این است که DPI ماوس یا همان میزان تشخیص و حساسیت تعداد نقطه در هر اینچ ماوس بالا باشد، زیرا ماوس های با دقت بالا در بازی ها، دقت بالایی را به ارمغان می آورد و در بازی های شوتر و دیگر بازی ها این موضوع بسیار مهم است. حالا که دو اصل خرید ماوس را فرا گرفته‌ اید سری می زنیم به تعدادی از ماوس‌ های مقرون به صرفه و با کارایی بالا در بازی‌ها. با وبسایت تحلیلی، خبری عصربازی همراه باشید تا نگاهی به ماوس های مقرون به صرفه در بازار بیاندازیم. با ما همراه باشید.

A4 Bloody Tech TL80  Gaming Mouse

A4-TL8A_hi_res_photo_9603A758-13CD-40EB-A6F1-6D88CE131FB0

شرکت ای فور تک، یکی از شرکت های خوشنام و با کیفیت در زمینه ساخت انواع وسایل جانبی کامپیوترهای گیمینگ می‌باشد که در هر بخش با سری Bloody (خونی) خود خوش درخشیده است و این بار هم در بخش ماوس های گیمینگ؛ با ماوس A4 Bloody Tech TL80  Gaming Mouse باری دیگر نشان داد که می‌توان با هزینه کم هم یک ماوس قدرتمند و در عین حال با کیفیت داشت. این ماوس دارای ویژگی های بی نظیری همچون سرعت پاسخگویی 0.2  ثانیه، وزن 146 گرمی، حساسیت 8200 DPI(نقطه بر اینچ)،  چهار حالت ویژه برای تیراندازی در کنار یک حالت برای شلیک اسنایپری، حافظه ی 160 کیلوبایت برای ذخیره سازی دستورات شما برروی نرم افزار و ماوس،  9 عدد کلید، طول عمر 20 میلیون بار کلیک با حسگر اینفراد و اسکرولی با عمر یک میلیون چرخش است. اگر شما عاشق این ماوس ویژه شده اید هم اکنون می توانید با قیمت 110 هزارتومانی این ماوس را خریداری و از بازی کردن با این ماوس لذت ببرید.

 Cougar 700M Aluminum Gaming Mouse

CG700MK_29

شرکت کوگار یکی از شرکت‌هایی می‌باشد که به تازگی وارد بحث ساخت ماوس های گیمنگ و کیبورهای گیمینگ شده است و این شرکت توانسته است با محصولات انقلابی سری 700 و سری 500 خود؛ رقیب جدی‌ایی برای ماوس های هم رده خود باشد. طراحی شکیل، ارگونومی بالا و کارایی عالی و کیفیت بالای محصولات این شرکت، کوگار را از فرش به عرش رسانده است. امروز یکی از قدرتمندترین ماوس های این شرکت یعنی  Cougar 700M Aluminum Gaming Mouse را برای پیشنهاد در نظر گرفته‌ایم که دارای قابلیت های مهمی همچون دارای حساسیت 8200 DPI(نقطه بر اینچ)، مقدار حافظه‌ی 512 کیلوبایتی از شرکت ARM با رابط 32 بیت، فرکانس 1000 هرتز، هشت عدد کلید قابل برنامه ریزی و شخصی سازی، زمان پاسخ دهی 0.1 ثانیه، کابل 1.8 متری از نوع USB، نرم افزار اختصاصی برای اعمال تنظیمات و شخصی سازی های مربوطه، جنس بدنه آلومینیومی و پلاستیکی با دوام و با کیفیت، وزن 130 گرمی است و هم اکنون در بازار با قیمت 220 هزارتومانی در دسترس است.

Tt eSPORTS Black Element CYCLONE Gaming  Mouse

orginal_1446636892_2

آیا شما از آن دست گیمرهایی هستید که مدام در هنگام بازی دست شما عرق می کند؟ پس بهتر است یک خبر خوش به شما بدهیم ماوس Tt eSPORTS Black Element CYCLONE Gaming  Mouse دارای قابلیت انحصاری‌ایی می باشد که در این قابلیت یک عدد فن کوچک که توانایی بالایی در خنک کنندگی دارد به صورت جدا در بسته بندی این ماوس وجود دارد که با اتصال این فن دست شما خنک و خشک می ماند و می توانید بر بازی‌ها چیره شوید. این فن کوچک بسیار قدرت بالایی در خنک کنندگی دارد و اگر شما از آن خسته شوید می توانید به راحتی آن را از ماوس جدا و سپس بعداً آن را متصل کنید. از دیگر قابلیت های مهم این ماوس می توان به داشتن حساسیت 6500 DPI (نقطه بر اینچ)، نه عدد کلید قابل برنامه ریزی و شخصی سازی، 128 کیلوبایت حافظه برای ذخیره دستورات شما، طول کابل 1.8 متری با کیفیت، قابلیت نور پردازی ویژه، کانتکور USB با پوششی از جنس طلا برای مقاومت بیشتر اشاره کرد. در آخر هم باید بدانید هم اکنون این ماوس در بازار، با قیمتی برابر با 190 هزار تومان در دسترس می باشد.

Corsair Gaming Scimitar RGB Optical Gaming Mouse

Scimitar_016_A

دوستداران دوتا 2 و سری ورلد وار کرفت شاد باشید! زیرا شرکت کورسیر برای قشر MOBA باز و MMO باز یک ماوس ویژه ساخته است. این ماوس قرار است تا  در بازی‌های MOBA و MMO یار جدا نشدنی شما باشند و در بازی به کمک شما بیایند. شرکت کورسیر برای ساخت این ماوس از تمامی بازخورد ها استفاده کرده است و یک محصول همه فن حریف معرفی کرده است که توانایی بی نظیری دارد و می تواند تا 12000 نقطه بر اینچ را به راحتی تشخص دهد تا شما در بازی راحت تر پیش روی کنید جالب تر اینجاست که شما در هر زمانی که بخواهید می توانید این تنظیمات را کم و یا زیاد کنید. این ماوس بی نظیر دوازده عدد کلید قابل برنامه ریزی دارد که امروزه در کمتر ماوسی این تعداد کلید را مشاهده می کنیم. شما می توانید از این دوازده کلیدی که Scimita نام گرفته اند تمامی استفاده را ببرید. در کنار تمامی این قابلیت های بی نظیر این ماوس تنها دارای تاخیر  1 میلی ثانیه‌ایی است که این مهم در بازی های آنلاین بسیار بسیار مهم است و می تواند ورق را در بیشتر جاها برگرداند! این ماوس در ارگونومی با دست انسان هم بی نظیر طراحی شده است و هر شخصی می تواند با این موس به راحتی کار کند فرقی ندارد که کاربر دستش کوچک باشد یا دستش بزرگ باشد! این موس به گونه‌ایی طراحی شده است تا تمامی گیمرها بتوانند این موس را استفاده و از تجربه‌ی بازی کردن با این ماوس لذت ببرند.

سیستم نور پردازی این ماوس از طیف رنگی RGB استفاده می‌کند که کاربران می توانند با توجه به سلیقه‌ی خود سیستم نورپردازی این ماوس بی نظیر را انجام بدهند. طبق گفته‌ی دوتا 2 بازها این ماوس یکی از برترین ماوس های ساخته شده برای کاربران این بازی پر طرفدار است که در این بازی ویژگی خاصی را در اختیار گیمر ها می گذارد. این ماوس هم اکنون در بازار با قیمت  350 هزارتومان در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا