ارتباط با ما

بهترین بازیهای XBOX ONE در سال 2017/ قسمت اول

شرکت مایکروسافت در E3 2017 از کنسول میان نسلی رونمایی کرد که XBOX ONE X نام داشت. محصولی با مشخصات بزرگ و طراحی بهبودیافته و ابعاد کوچکتر از دو مدل دیگر. البته در E3 2016 معرفی اولیه ای صورت گرفت اما دقیق و آشکار نبود.

در نهایت این کمپانی ردموندی تصمیم گرفت تا در E3 2017 با معرفی کنسول میان نسلی به شایعات پایان داده و از قدرتمندترین کنسول جهان رونمایی به عمل آورد. بازیهای مختلفی در سال 2017 برای XBOX ONE منتشر شدند و تمامی آنها نیز با XBOX ONE X سازگاری دارند.

البته برای سازگاری بیشتر ابتدا سازندگان بروزرسانی را منتشر می کنند تا مخاطب آن را در کنسول خود نصب کرده تا قابلیت پشتیبانی فعال شود. به هر حال در سال 2017 شاهد معرفی و عرضه بازیهای مختلفی برای XBOX ONE بودیم.

از این رو قصد داریم در این مطلب شما را با برترین بازیهای سال 2017 کنسول جدید XBOX ONE X مایکروسافت آشنا سازیم بنابراین اگر از دسته گیمرها هستید این مطلب را دنبال کنید:

1- عنوانی که باید بازی کرد: The Witcher 3

The Witcher 3 یکی از تحسین برانگیز بازیهای تا به حال ساخته شده بوده که اگرچه سال 2015 منتشر شد اما همچنان فروش آن با قدرت ادامه دارد. این بازی با سبک نقش آفرینی و گرافیکی قابل توجه توانست سال 2015 جوایز متعددی را به خود اختصاص دهد. The Witcher 3 عنوانی درباره قهرمان افسانه گرالت ریویایی بوده که نسخه سوم آخرین عنوان فرنچایز محسوب می شد.

اگرچه استودیو سازنده برنامه ای برای ساخت ادامه داشته اما قرار است داستانی متفاوت برای این فرنچایز در نظر گرفته شود. The Witcher 3 علاوه بر PS4 و PC برای کنسول XBOX ONE نیز منتشر شد و پیشتر شاهد انتشار بروزرسان 4K آن بودیم.

2- عنوانی شوتر چندنفره: Battlefield 1

شرکت EA در سال گذشته بازی Battlefield 1 را برای پلتفرم های مختلف منتشر کرده است و با واکنش های مثبتی نیز رو به رو شد. این عنوان شوتر اول شخص که برای XBOX ONE منتشر شد در حال حاضر روی XBOX ONE X نیز قابل اجرا بوده و می توان با کیفیت 4K آن روی کنسول میان نسلی مایکروسافت اجرا کرد.

در این میان اگر بخواهیم به یکی از بهترین عناوین شوتر چند نفره XBOX ONE X بپردازیم، بازی Battlefield 1 یکی از آنها محسوب شده و توانسته عملکرد خوبی در گیم پلی داشته باشد.

3- عنوان شوتر ماموریتی: Prey

Prey از عناوین کلاسیک شوتر XBOX 360 بوده که توسط سازنده Dishonored توسعه یافت و نسخه جدید آن اخیرا برای کنسول های نسل هشتمی PS4 و XBOX ONE منتشر شده است. بازی که شما را در ایستگاه فضایی قرار می دهد و باید نقش Morgan Yu به عنوان یک فضانورد را ایفا کنید. سفری به فضا که شما را با موجودات بیگانه و فضایی رو به رو می سازد که قابل توجه است.

اگر بخواهیم به عنوان شوتر ماموریتی برتر کنسول XBOX One اشاره کنیم آن Prey شرکت بتسدا بوده که با استقبال بسیاری رو به رو شد و توانست موردتوجه قرار گیرد.

4- عنوان ریسینگ: Forza Horizon 3

اگر بخواهیم به یکی از عناوین ریسینگ قابل توجه کنسول XBOX ONE اشاره کنیم قطعا باید بازی انحصاری Forza Horizon 3 را اشاره کرد. بازی که با گرافیکی پویا و گیم پلی مهیج توانست امتیاز بزرگی را شامل حال خود کند.

گذشته از آن وجود خودروهای در مدل های مختلف در کنار ویژگی های گیم پلی لذت بخش موجب شده تا Forza Horizon 3 به عنوان بازی ریسینگ برتر XBOX ONE محسوب شود. قیمت این عنوان ریسینگ تنها 60 دلار بوده که تقریبا مشابه دیگر عناوین انحصاری این کنسول نسل هشتمی شرکت مایکروسافت است.

5- عنوان گرافیکی ماجرایی: Life is Strange

بازی Life is Strange یک فرنچایز جدید از استودیو فرانسوی بوده که در سال های اخیر اولین نسخه های آن منتشر شد. سپس شرکت سگا تصمیم گرفت نسخه جدید آن را با ادامه داستان نسخه های قبلی منتشر کند.

عنوانی که برای پلتفرم های مختلفی چون PC، PS4 و XBOX ONE منتشر شده و تجربه فوق العاده ای را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. بنابراین اگر بخواهیم به یکی از بهترین بازیهای ماجرایی گرافیکی کنسول نسل هشتمی XBOX ONE بپردازیم قطعا آن Life is Strange است.

منبع

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا