اخبار بازی هاارتباط با ما

بررسی نمایشگر GL2580HM بنکیو

بررسی نمایشگر GL2580HM بنکیو

GL2580HM یک نمایشگر 24.5 اینچی با پنل TN ال جی و رزولوشن 1080 پیکسلی بوده که در کنار فناوری IPS می تواند تجربه نمایش بی نقصی را به مخاطب ارائه دهد. علاوه بر نمایشگرهای ارزان قیمت، GL2580HM یک طراحی بی نظیر و باکیفیتی داشته که نشان نمی دهد با یک مانیتور مقرون به صرفه از بنکیو رو به رو هستید. از این اگر در بازار به دنبال نمایشگر قابل توجه و کارآمدی هستید، قطعا می توان GL2580HM  را یکی از بهترین ها دانست.

مزایا: طراحی بی حاشیه، کیفیت تصویر فوق العاده، کم مصرف

معایب: نمایشگر IPS LCD نامطلوب، بدون پورت DisplayPort

قابلیت های کلیدی:

قیمت 140 پوندی، صفحه نمایشی با رزولوشن 1080*1920 پیکسلی، طراحی بی حاشیه، صفحه نمایش 24.5 اینچی، پنل TN LCD، شدت روشنایی 250 نیتی

طراحی و ساخت

نمایشگر GL2580HM بنکیو از طراحی باریک و مدرنی بهره می برد که آن را شبیه به مانیتورهای حرفه ای و قابل توجه نشان می دهد. از این رو باید آن را بسیار کارآمد دانست و می تواند برای کاربری روزانه و حرفه ای روی آن حساب کرد. ضخامت حاشیه آن 1.5 میلیمتری بوده و نمایشگر معمولی به حساب می آید و در هنگام استفاده می توان شاهد کیفیت بالای آن بود.

حاشیه های کم موجب شدند تا GL2580HM به عنوان یک مانیتور پریمیومی و رده بالا به نظر برسد اما در حقیقت این نمایشگر معمولی بوده و نمی توان آن را بسیار حرفه ای به شمار آورد. بنکیو در تولید نمایشگر یکی از برندهای مطرح بوده که در سبد محصولاتش سعی می کند بهترین را به مشتریان ارائه دهد.

GL2580HM از کیفیت ساخت بالایی برخوردرا بوده و می توان تجربه کاربری قابل توجهی را برای مخاطبان خود به ارمغان آورد. بنکیو در این نمایشگر فریمی باریک را به کار گرفته تا جذاب و با طراحی زیبا به نظر برسد. در این رابطه نمی توان شرکت بنکیو را یکی از برندهای نامطلوب دانست و کمپانی موردبحث همیشه سعی داشته محصولاتی با طراحی چشمگیر توسعه دهد و GL2580HM نیز یکی از آنها محسوب می شود و می تواند رضایت مخاطب را جلب کند.

در بخش عقب می توان پورت های مختلفی چون DVI،VGA ، DisplayPort و HDMI را شاهد بود که همگی این پورت ها اجازه می دهند افراد بتوانند لوازم جانبی یا دستگاهی را به نمایشگر باکیفیت و کارآمد بنکیو متصل کنند. در این میان باید GL2580HM را یک مانیتور کاملی به شمار آورد که تجربه کاربری کاملی به مخاطب خود ارائه می دهد و هیچ نقصی با قیمت مورد اشاره نمی توان شاهد بود.

با پشتیبانی از فناوری AMD فری سینک می توان بازیها را به شکل روان و بی نقصی روی این نمایشگر به اجرا درآورد، بدون آن که شاهد نقض عملکردی باشیم. GL2580HM توسط تیم با استعداد بنکیو طراحی شده که حتی می تواند برای گیمرها گزینه مناسبی تلقی می شود. از این رو انتخاب آن برای کاربری حرفه ای انتخاب اشتباهی نبوده و می تواند مخاطب خود را شگفت زده کند. از این رو تنها طراحی جذاب محصول نیست که شگفت انگیز بوده و حتی در عملکرد نیز بنکیو تمام سعی خود را کرده تا بهترین را به مخاطب ارائه دهد.

 

به نظر می رسد با ویژگی های در نظر گرفته شده می توان انتظار عملکرد مطلوبی را داشت. بنکیو سعی کرده فناوری های مراقبت از چشم چون فیلکر فری و برخی دیگر را به کار گرفته که اجازه می دهد افراد ساعت ها به استفاده از نمایشگر پرداخته بدون آن که شاهد تار یا آسیب رسیدن به چشم باشند.

مانیتور اگرچه رده بالا نیست اما در میان هم رده های خود می تواند تجربه لذت بخشی را فراهم آورد. حاشیه کم پنل نمایشگر یکی از ویژگی های بارز این مانیتور بوده که باید آن را برای انجام برنامه و هر کار دیگری مطلوب دانست. البته پنل آن از نوع LCD بوده بنکیو از پنل LED بهره نگرفته و همین امر نیز در قیمت آن تاثیر مستقیمی داشته و موجب شد تا GL2580HM بنکیو نمایشگر کارآمدی باشد.

کیفیت تصویر این مانیتور بسیار رضایت بخش بوده و اجازه می دهد تا افراد بتوانند تجربه خوبی با GL2580HM داشته باشند. البته افراد نماید انتظار داشته باشند این نمایشگر عملکردی همچون یک مانیتور گیمینگ داشته باشند و در حقیقت شرکت بنکیو سعی کرده محصولی را معرفی و عرضه دارد که با هزینه کم ویژگی های بزرگی را در اختیار مخاطبش قرار می دهد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا