اخبار بازی هاارتباط با ما

بررسی لپتاپ گیمینگ Predator Helios 300 ایسر

بررسی لپتاپ گیمینگ Predator Helios 300 ایسر

شرکت ایسر یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لپتاپ بوده که تاکنون توانسته بسیار موردتوجه قرار گیرد. ایسر یکی از شناخته شده ها در صنعت بوده که توانسته به خوبی نیاز مشتریان خود را شناخته و محصولی کارآمد در بازار عرضه دارد.

سری لپتاپ های Predator بسیار توانستند بین مخاطب های ایسر موردتوجه قرار گیرند و با طراحی گیمینگ و مشخصات کارآمد نه تنها عملکرد خوبی می توانند از خود نشان دهند بلکه قیمت مناسبی داشته و اجازه خواهند داد مخاطب به خوبی کاربری با آنها داشته باشد.

پیشتر ایسر تصمیم گرفت نوت بوک گیمینگ جدید Predator Helios 300 را معرفی کند. این لپتاپ به مشخصات قابل توجهی مجهز شده تا تجربه کاربری کاملی را برای گیمرهای PC به ارمغان آورد. البته بررسی آن قطعا می تواند بسیار مناسب باشد:

  • قیمت 1200 پوندی
  • تراشه گرافیکی GeForce GTX 1050 Ti یا GeForce GTX 1060 انویدیا
  • حافظه  رم 16 گیگابایتی DDR4
  • پردازنده چهار هسته ای Core i5 یا Core i7 اینتل
  • صفحه نمایش 15.6 اینچی یا 17.3 اینچی IPS FHD

مشخصات موردبحث ویژگی های کاملی را برای لپتاپ Predator Helios 300 ایسر رقم می زند. سخت افزار قدرتمند یکی از ویژگی های بارز محصول شرکت ایسر بوده که عمدتا در میان نوت بوک های Predator شاهد آن هستیم.

در این میان لپتاپ جدید Predator Helios 300 به عنوان یکی از جدیدترین نوت بوک های کمپانی تایوانی بوده که تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم می آورد. ایسر این مدل را در نسخه های 15.6 و 17.3 اینچی عرضه می دارد.

مدلی که شباهتی به Aspire VX 15 داشته اما در مشخصات ممکن است با نوت بوکی متفاوت رو به رو شوید. اگرچه سری اسپایر همانند Predator نیستند و قدرت بالایی توسط ایسر برای آنها در نظر گرفته نشده اما به طور کلی محصول کاملی است.

ضخامت 22 میلیمتری در کنار وزن 2.6 کیلوگرمی Predator Helios 300 را نسبتا سنگین و ضخیم نشان می دهد. البته در مقایسه با VX 15 تفاوت چندانی نداشته و به نوعی یکسان به نظر می رسند.

صفحه نمایش 17.3 اینچی آن وزنی 3 کیلوگرمی دارد که رقیب سرسختی برای ROG Strix GL702VM. در سوی دیگر مدل 15 اینچی وزن کمتری را دربرمی گرفت اما در مشخصات و ساختار متفاوت نیستند.

تفاوت بسیاری را نمی توان بین دو مدل VX 15 و Helios 300 مشاهده کرد اما در طراحی و مشخصات ایسر تفاوتی حاصل کرده تا کاربران تجربه متفاوتی در کار با آنها کسب کنند. البته Helios 300 قیمت بیشتری در مقایسه با VX 15 داشته و مشتریان ایسر باید برای خرید آن هزینه بیشتری کرده تا بتوانند لپتاپ مورد اشاره را کسب کنند.

 همچنین نسخه VX 15 دارای صفحه نمایش Full HD IPS نامطلوب تر بوده اما Predator Helios 300 از نمایشگر 1080 پیکسلی بهتری برای تجربه کاربری لذت بخش بهره می برد. با قیمت 1199 یورویی نسخه Predator Helios 300 در مقایسه با نسخه VX 15 بیش از 100 یورو قیمت بالاتری داشته که نشان می دهد محصول شرکت ایسر تجربه کاربری لذت بخش تری را به مخاطب ارائه می دهد.
مدل رده پایین تر این نوت بوک به مشخصات سخت افزاری چون پردازنده چهار هسته ای Core i5-7300HQ، حافظه رم 8 گیگابایتی DDR4، حافظه SSD با ظرفیت 128 گیگابایتی، HDD با ظرفیت 1 ترابایت، تراشه گرافیکی GeForce GTX 1050 Ti انویدیا و نمایشگر Full HD به فروش می رسد. بنابراین می توان انتظار عملکرد بالایی را از محصول شرکت ایسر داشت.
مدل های گران تر این لپتاپ شامل مشخصاتی چون پردازنده Core i7، تراشه گرافیکی GTX 1060، صفحه نمایش 1440 پیکسلی یا 1080 پیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت. هنگامی که بازی Ghost Recon: Wildlands شرکت یوبیسافت روی این لپتاپ اجرا شد توانستیم به کیفیت 1080 پیکسلی یا FHD روی این دستگاه برسیم. این نشان می دهد کمپانی ایسر سخت افزار قدرتمندی به کار گرفته که می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد و یکی از لپتاپ های مطرح گیمینگ باشد.
البته تنها بازی Ghost Recon: Wildlands نبوده که تجربه بازی لذت بخشی را با کیفیت FHD برای بازیکنان به ارمغان می آورد و می توان هر بازی AAA روزی را روی این لپتاپ تجربه کرد و کیفیت گرافیکی بالایی را شاهد بود. شرکت ایسر هر سال نسل جدیدی از نوت بوک ها را به فروش می رساند که می تواند نشان دهنده عملکرد گرافیکی و سخت افزاری بالا آن باشد.
ایسر  Predator Helios 300 دارای طراحی گیمینگ و قابل توجهی بوده که می تواند در کنار بازی لذت فراوانی را در انجام بازی ها رقم زند. با تمام این تفاسیر باید لپتاپ شرکت تایوانی را بسیار قابل توجه دانست که برای انجام عناوین باکیفیت و گرافیکی گزینه مناسبی تلقی می شود.
صفحه کلید گیمینگ در کنار طراحی جذاب موجب می شود تا نظر هر فردی را به خود جلب کند. گذشته از آن Predator Helios 300 نوت بوکی بوده که تجربه کاربری کاملی را به مخاطب خود ارائه می دهد و نباید آن را نامناسب دانست.
کیفیت ساخت بالا در کنار سخت افزار پرتوان اجازه می دهد تا بازیها را به شکل کاملی اجرا کرد بدون آن که شاهد نقص و ایراداتی روی این لپتاپ قدرتمند گیمینگ باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا