ارتباط با ما

بازی های Rise Of Tomb Rider و Far Cry :Primal از قفل امنیتی Anti-Tamper Denuvo استفاده خواهند کرد

قطعا بازیبازان پلتفرم PC از قفل امنیتی پیشرفته Denuvo خوشش نمی‌آید این در صورتی است که این قفل هم هرروز برروی بازی های بیشتری قرار می‌گیرد و حالا بازی‌های Rise Of Tomb Rider و Far Cry :Primal  به این لیست پیوستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با وبسایت تحلیلی، خبری عصربازی همراه باشید.

به تازگی کمپانی بزرگ یوبی سافت EULA (قرارداد بین کاربران و ناشرین با حق استفاده قانونی از بازی و نرم افزار) بازی Far Cry :Primal را منتشر ساخته است که در مهمترین بند آن به نکته‌ی زیر اشاره شده است:

این بازی با  رعایت کامل EULA (قرارداد بین کاربران و ناشرین با حق استفاده قانونی از بازی و نرم افزار) و حمایت DRM Software که این حمایت با سبک امنیتی Anti-Tamper Denuvo صورت میگیرد منتشر خواهد شد.

کمپانی یوبی سافت یکی از نقاط قوت این قفل امنیتی و این قرارداد نامه را به طور آشکار برای کسانی که سعی در کرک کردن نرم افزارها و بازی‌ها دارند را منتشر ساخت که به شرح ذیل است:

طبق قراردادنامه EULA (قرارداد بین کاربران و ناشرین با حق استفاده قانونی از بازی و نرم افزار) و قفل امنیتی Anti-Tamper Denuvo برخی از فایل های امنیتی حتی پس از پاک کردن کامل نیز در سیستم باقی خواهند ماند. این فایل ها مربوط به امنیت کاربران و شرایط استفاده از بازی است و کاربرد دیگری ندارند.

یکی دیگر از شرکت های طرف قرارداد با قفل امنیتی Anti-Tamper Denuvo، شرکت Square Enix ناشر بازی Rise Of Tomb Rider  می‌باشد و این موضوع در آخرین بازی این کمپانی یعنی بازی Just Cause 3 نیز وجود داشت و این موضوع با این نکته که برخی از کاربران لگوی این بازی را در وبسایت Codefusion مشاهده کردند و این وبسایت توسط یکی از کارکنان مهم شرکت Denuvo ایجاد شده است، احتمال استفاده Rise Of Tomb Rider را از قفل امنیتی Denuvo دوچندان می‌کند.

نظر شما چیست؟ با فراگیر شدن این قفل امنیتی بزرگ و قدرتمند چه اتفاقی برای نسخه های کرکی خواهد افتاد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا