Take-Two هزینه توسعه بازیهای AAA را بیش از 100 میلیون دلار دانست
Take-Two هزینه توسعه بازیهای AAA را بیش از 100 میلیون دلار دانست
شرکت Take-Two به عنوان مالک 2k و راکستار محسوب می شود که بازیها محبوب و بزرگی را در بازار عرضه داشتند. در این میان مدیرعامل این شرکت اظهار نظری درباره عناوین AAA کرده است.
Michael Worosz یکی از مدیران شرکت اظهار داشت که برای توسعه عناوین AAA مدرن باید هزینه ای بیش از 100 میلیون دلار را در نظر گرفت و نمی توان با هزینه پایین آنها را توسعه داد.
او علت هزینه بالا را نیاز داشتن تیم توسعه به بهترین سیستم ها دانسته و افزود که اگر بخواهیم بازی بزرگ و قابل توجهی توسعه دهیم باید شرایط را فراهم آوریم که قطعا با هزینه پایین نمی توان به آن دست پیدا کرد.
البته بازیهای AAA چون GTA بیش از این رقم بوده زیرا در کنار طولانی بودن مدت زمان توسعه به تیمی با تعداد بسیار نیز نیازمند است. به هر حال گفته های این مدیرTake-Two بیراه نبوده و حقیقت محض است.