ارتباط با ما

پرچمدار شرکت انویدیا GTX 1080 معرفی شد|ضربه‌ی بزرگ بر پیکره‌ی 4K

بالاخره انویدیا اطلاعات نهایی از غول خود را منتشر ساخت که نشان از قدرت اعظم تکنولوژی این شرکت در بخش کارت‌های گرافیک می دهد. در ادامه خبر همراه وبسایت تحلیلی، خبری عصربازی باشید.

کارت Nvidia Geforce GTX 1080 قرار است تا در نسل پاسکال انویدیا پا به میدان بگذارد و تا بدین لحظه از نظر قدرت بی همتا است. قدرتی که شامل حافظه‌ی GDDR5X با پنهای باند فرکانس موثر 10گیگاهرتز، لیتوگرافی 16 نانومتری FinFET که مصرف برق را تا حداقل ممکن کاهش می‌دهد و بیشترین بازده را انتقال می دهد، فرکانس هسته 2.11گیگاهرتز است.

Nvidia Geforce GTX 1080 - Asrebazi

جالب است که بدانید همه‌ی این ها در کنار خنک کننده مخصوص انویدیا تنها با 67 درجه سانتیگراد بدست می آید که این بسیار جالب است کاری که شرکت AMD به نحوی از انجام آن شاید تا سال های آینده نیز برنیاید. طبق گفته‌ی این شرکت کارت Nvidia Geforce GTX 1080 دوبرابر کارت GTX 980 قدرت خواهد داشت و از Titan X نیز قدرتمندتر است که این موضوع این نوید را می دهد که قیمت آن نجومی باشد ولی به گفته‌ی این شرکت قیمت پایه این کارت 600 دلار خواهد بود که اگر در دست شرکای تجاری این شرکت بیافتد باید منتظر ماند تا چه قیمتی برای این کارت رقم می‌خورد.

GTX1080notes_MG_3864

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شرکت بزرگ AMD می تواند این فاصله ایجاد شده را با  AMD Radeon Pro Duo التیام بخشد یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا