ارتباط با ما

بازی مزرعه داری (فارم تیف) به زودی !

بازی آنلاین و اندرویدی(فارم تیف) که توسط شرکت مستقل بازی سازی هگزی پیکسل ساخته شده، به‌زودی منتشر خواهد شد. بازی که به سبک شبیه ساز مزرعه داری ساخته شده دومین بازی ساخته شده در ایران در این سبک پس از (مزرعه نانو ) که توسط شرکت عصربازی در سال 93 در دو نسخه کامپیوتر و اندروید عرضه شد ساخته شده است . سبکی که رقبای جدی در سطح دنیا مانند HAYDAY در آن حضور دارند . این شرکت را گروهی از جوانان ایرانی پایه‌ریزی کرده‌اند که سال گذشته با حمایت مرکز رشد توانستند اولین بازی خود را با نام توپ‌های تنبل در کافه بازار منتشر کنند .

به گزارشی، بازی توپ‌های تنبل یک بازی کژوال بود که با استقبال گسترده‌ای از کاربران مواجه شد. در سال اخیر این شرکت به عنوان یکی از استارتاپ‌های شتاب‌دهنده آواتک دومین باز پی خود را که یک بازی کژوال و آنلاین است، به بازار عرضه می‌کند .
فارم تیف با داشتن ویژگی‌های بازی‌های کژوال و ایده‌های نو توانسته برای کاربران بازی‌های آنلاین، محیطی جذاب و هیجان‌انگیز ایجاد کند .
در بازی فارم تیف شما صاحب یک مزرعه هستید و می‌توانید در فضای آنلاین در زمانی محدود محصولات مزرعه داران دیگر را به دست بیاورید و منابع مزرعه خود را گسترش دهید، شما با به کارگیری مهارت خود در جمع‌آوری محصولات و مدیریت زمان، می‌بایست بیشترین محصول را در کمترین زمان بدست آورید .
دیگران نیز می‌توانند مزرعه شما را به دست بیاورند و شما با ارتقاء گاو خود خواهید توانست جلوی توسعه آن‌ها را بگیرید تا منابع کمتری از دست بدهید. این بازی حس رقابت بدون خشونت، فضایی گرم و سرگرم کننده ایجاد می‌کند که کاربر را برای مدتی طولانی درگیر می‌کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا