ارتباط با ما

از پیچیدگی DIRECTX 12 چه می دانید ؟

فکر نمی کنم در تاریخ ، API ای وجود داشته باشد که بیشتر از DirectX 12 مورد بحث و گفتگوی افراد مختلف قرار گرفته ، هرچند به نظر این API لیاقت چنین چیزی را دارد اما بعد از این همه مدت هنوز نظرات مختلفی نسبت به این API را شاهد هستیم و همچنان بر سر زبان ها است .

همچنین به نقل از سایت GamingBolt توسعه دهندگان عنوان ARK: Survival Evolved که هم اکنون در حال کار بروی بروزرسانیِ عنوان خود مبتنی بر DirectX 12 می باشند معتقدند که استفاده از DX12 پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد .
توسعه دهندگان به سوالاتی که در شبکه ی Reddit از آنها پرسیده شد چنین پاسخ دادن که :
“DX12 تکنولوژیِ جدیدی است که حتی استفاده از آن برای تیم های بزرگ هم کمی پیچیده و مشکل است ، ما به این تکنولوژی جدید اهمیت می دهیم اما الویت ایجاد تجربه ای خوب و مورد انتظار مخاطبین است. تکنولوژیِ DX11 دیگر به بلوغ کامل رسیده و از قبل بروی موتورهای بازی سازی مورد استفاده قرار گرفته اما DX12 سیستم جدیدی است که بنا به دلایلی هنوز آماده نمی باشد. همینطور هم اکنون الویت ما بهبود عملکرد سرورهای بازی و بهینه سازی بازی بروی سیستم تمامی کاربران است .”
با توجه به این سخنان اینطور به نظر می رسد که DX12 کاملاً متفاوت از تکنولوژی های قبلی خود است و همینطور که استفاده از آن می تواند تاثیر شگرفی در عناوین داشته باشد عدم آگاهی درست از آن می تواند باعث ناکامیِ برخی توسعه دهندگان شود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا