نقد و بررسی بازی ها

معرفی و بررسی برترین بازیهای iOS & Android ماه نوامبر 2018

 

 

هر ماه یه سری بازی جدید برای بازیهای iOS & Android معرفی می‌شن و ما هم بین اون‌ها می‌گردیم تا ببینیم کدوم‌شون ارزش بازی کردن دارن. سلام به همگی. اینجا در عصر بازی. ۱۰ تا از بهترین بازیهای iOS & Android نوامبر ۲۰۱۸ رو بهتون معرفی می‌کنم. فقط قبلش بگم که توی این ماه یه عالم بازی جدید معرفی شدن که ارزش بازی کردن دارن. اما این لیست بازی‌های پولیه. ما داریم رو لیست بازی های رایگان هم کار می‌کنیم که طی روزهای آینده حتماً پخش خواهد شد.

 

معرفی و بررسی برترین بازیهای iOS & Android ماه نوامبر 2018
معرفی و بررسی برترین بازیهای iOS & Android ماه نوامبر 2018

 

شماره‌ی ۱۰، نسخه‌ی پیشرفته‌ی نوروینتر نایتسه که مشخصاَ بین بازی‌های آنلاین مولتی‌پلیر کمپانی بایوور کاملاً برجسته‌س. بازی مولتی‌پلیری که کم و بیش خیلی از بازی ها رو پشت سر گذاشته و باید متشکر بینداگ باشه که همونطور که میدونین درگیر بازی بالدارز گیت‌ه. این کمپانی کاری بزرگی انجام داده که نوروینتر نایت هرگز به پاش نرسیده. در حال حاضر قیمتش ۹.۹۹دلاره و فقط از Android پشتیبانی میکنه نه ios. نسخه‌ی بتای این بازی هم موجوده. پس یادتون باشه.

 

 

شماره‌ی ۹، پرزفون‌ه که یه بازی معمایی‌ه. در این بازی در حقیقت هی مجبورید توی زمان‌های استراتژیک بمیرین تا معماها حل شن. از طرفی هوشمندانه هم هست. خب سال‌هاست که هممون داریم بازی‌های ویدئویی انجام میدیم. اما مرگ در این بازی ها عموماً چیز بدی بوده اما حالا فرض کنین کل مسئله مرگه و توی ۶۰ تا معمای این بازی، مرگ نقش مهمی رو ایفا می‌کنه بازی ترغیب‌کننده‌ایه، گرافیک خیلی خوبی هم داره و از بیشتر جهات بازی قوی‌ایه. داخل بازی هم یه طنز سیاه عجیب غریبی وجود داره و این چیزیه که روی من خیلی تأثیر گذاشت. من واقعاً لذت بردم از این بازی. قیمتش ۳ دلار و ۹۰ سنته و هر دو نسخه‌ی بازیهای iOS & Android اون در دسترسه.

 

 

شماره‌ی ۸، نسخه‌ی رسمی کتلیدی‌ه که اگر بازی با کارت رو نمیدونین باید بگم که باید ردیف کارت‌ها رو مرتب کنی و فضای مناسبی رو برای گربه‌های مختلف بسازی. بازی سختی نیست در حقیقت ساده هم هست. در نگاه نخست کاملاً آسون به نظر میاد. ذهنتون رو درگیر نمیکنه اما گرافیکش هم یقیناً خیلی چشمگیر نیست یا چیزی نیست که خیلی بخواد توجهتون رو جلب کنه. اما لذتبخش و سرگرم‌کننده‌س. اگه کسی هستین که به دنبال رقابته، کتلیدی بازی خوبیه و با قیمت ۹۹ دلار، هم روی iOS & Android در دسترسه.

 

 

شماره‌ی ۷ اسکای گمبلرز استورم ریدرز ۲، یه بازی خیلی باحاله تیراندازه که واقعاً به عنوان یه بازی موبایل، واقع‌گرایانه‌س. یه عالم هواپیمان که همشون واقعاً واقعاً با جزئیات طراحی شدن. شما بالای شهرها پرواز میکنین. این شهرها هم خیلی دقیق طراحی شدن از اون دسته از بازی های خیلی خوبه که واقعاً به عنوان یه بازی موبایل شوکه‌تون میکنه. در این بازی مود کوآپ آنلاین و کامپتتیو هم موجوده. من بیشتر تک‌نفره بازی کردم. فعلاً فقط نسخه‌ی اندروید داره. قیمتش ۴.۹۹ دلاره که اگه ویژگیهای مثبتش رو در نظر بگیرین چندان قیمت بالایی نیست.

 

 

 

شماره‌ی ۶ ، بازی کاچله که نوعی بازی کمدی-ماجراجوییه و یه کم کثیف بازی داره اما بازی بامزه‌ایه. منظورم از کلمه ی کثیف، طنز زشت یا همچین چیزی نبود بلکه منظورم کاراکتراشن که یه خورده شلخته پلخته‌ن. که بی شک خودش نقطه‌ی قوت بازیه. چیزی که فضای بازی رو جذاب و جالب می‌کنه. المان های سرگرمی و ماجراجویی این بازی رو هم تشدید می‌کنه. گرچه خیلی پیش پا افتاده به نظر میاد اما در عین حال خیلی جذب‌کننده‌س. نقد اصلی من به طنز خیلی مستقیم این بازی نیست چون به نظر من برای خیلی از مردم این بازی جذابه. بلکه به این قضیه‌س که توی این بازی خیلی راحت می‌تونین برنده شین. اما در کل بازی‌ایه که واقعاً ارزش بازی کردن داره. قیمتش ۴.۹۹ دلاره من که خیلی ازش لذت بردم مطمئنم شما هم همین حس رو خواهید داشت و

 

 

شماره‌ی ۵, بازی ریورس ئه کوئسته. توی این بازی سیستم جی‌آرپی‌جی‌ در کنار مود بتل رویال پیاده شده. برای کسی که تجربه‌ی اینجور بازی‌ها رو داره خیلی جذابه. بازی توی یکی از روستاهای یه جزیره اتفاق میفته که اسمش جزیره‌ی اتلیاست که احتمالاً به جای خاصی اشاره داره. بازی اساساً رایگان‌ه اما. فقط مقدمه‌ش پولیه. قیمتش ۴۹۹ دلاره و هم روی بازیهای iOS & Android قابل اجراست. بازی سرگرم کننده‌ایه. نسخه‌ی خوبی از استراتژی آرپی‌جی محسوب میشه و من واقعاً دارم تلاش میکنم . که یه بار توش برنده شم. لذت بخشه.

 

 

شماره‌ ۴, بازی بلک پارادوکسه که اگه بازی های تیراندازی دو بعدی رو دوست دارین این بازی انتخاب خوبیه. بازی قوی‌ایه من ازش لذت بردم نه فقط چون رنگ آمیزی خیلی زیبایی داره و از نظر زیباشناسی چشم نوازه و یه موزیک خیلی خوب هم داره. بلکه به این دلیل که خیلی خوش ساخته. من از بازی باهاش کیف میکردم. سیستمش به این صورته که هی فضاپیماهاتون ارتقاء پیدا می‌کنن. خیلی خیلی عمیق نیست اما به اندازه‌ی کفایت عمق داره. سرعت پیشرفت بازی هم خوب و سریعه. من با دسته بازی نکردم اما از خیلی از کنترلر ها پشتیبانی میکنه . در حقیقت با وجود ویژگی های خوبی که داره خودش رو در فاصله‌ی خیلی زیادی از بازی‌های دیگه جا داده و باعث شد تا من همش و همش و همش دنبالش برم و بازی کنم.

 

 

شماره‌ی ۳, بازی اینتود دارک، نیئرد کمپه. یه بازی تاکتیکی که راهکار خودشو داره. یه بازی معماییه و تو سبک رترو گیمینگه. خیلی مینیمالیستی‌ه بنابراین اگر این سبک هنری رو دوست ندارین دنبال این بازی نرین. اما اگه میتونین باهاش کنار بیاین احتمالاً یکی از بهترین نمونه‌های این سبک بازیه. یکی از اون بازی‌هاست که یه عالمه چیز رو کنار هم میاره تا ازش یه چیز بسازه.. یقیناً تجربه جدیدیه دیدگاه جالبی پشتشه و به یادتون میمونه. قیمتش ۳۹۹ دلاره. نسخه‌ی اندرویدش در دسترسه. و من فکر میکنم ارزش زمانی که براش میذارین رو داره.

 

 

شماره‌ی ۲، بازی تسلاگرده. یه بازی ماجراجویی با گرافیک انیمیشنی جالب که واقعاً ازش لذت میبرین و بهتون این حس رو میده که انگار دارین یه انیمیشن دو بعدی مدرن تماشا میکنین. نمیخوام بگم که میشه با دیزنی یا چیزی مثل اون مقایسه‌ش کرد اما بی‌‌شک چشم‌نوازه. با یه عالم رنگ قشنگ و انیمیشنی زیبا که بازی رو لذتبخش می‌کنه. بازی سرعت خوبی داره و خلاصه اینکه نمونه‌ی خوبی از ژانر مترویدوانیاست. که همیشه جذاب بوده تسلاگراد هم روی iOS & Android قابل نصبه. قیمتش ۴.۹۹ دلاره که خیلی قیمت خوبیه. در نهایت

 

 

شماره‌ی ۱، بازی گینگدام راش ونجنسه که بازی خیلی خیلی خوبیه. به سبک بازی دفاع از قلعه‌های سنتیه من میگم خیلی سنتی چون بازیهای خیلی کلاسیکی هم تو این دست وجود داره و این جالبش میکنه. این بازی خیلی خوبیه و اصلاً شما رو تو دنیاتون تنها رها نمیکنه.میتونین آنلاین بازی کنینش. آفلاین هم میشه. گرافیکش بدک نیست که این مشکل همه‌ی بازی های این ژانره توی بخش تنظیمات اما خیلی ساده عمل نمیکنه. گرافیکش آزاردهنده هست اما در عین حال یه جورایی خاصه کم و بیش بازییه که پرچم ژانر خودش رو خیلی خوب بالا نگه داشته و راحت میشه گفت که از بهترین اونهاست. کینگدام راش ونجنس قیمتش ۴.۹۹ دلاره و هم نسخه‌ی iOS & Android در دسترسه. یه چندتا بازی خوب هم مازاد بر این‌ها براتون دارم که یکیش اسپیتکیس‌ه که یه بازی تک‌نفره‌س.

از نظر عملکرد پلتفرمش واقعاً عالیه اصلاً انتظار ندارین که کنترلش انقد خوب عمل کنه. توی دید من یه بازی جامپینگ خوبه که شرایط پلتفرم رو کاملاً در نظر می‌گیره و با محدودیت‌هاش کنار میاد. در نهایت بازی استورم بوی که از یه کتاب بچه‌ها که تو سال ۱۹۶۴ نوشته شده بود الهام گرفته. داستان بازی کاملاً متفاوته و من لذت بردم . نمیدونم بقیه هم این حس رو داشتن یا نه اما من دوسش داشتم. یه عالم ایده‌ی جالب توی این بازی هست. قیمتش ۲.۹۹ دلاره. هم نسخه‌ی iOS & Android ارائه شده .خب، شما کودوم یکی از اینها رو بازی کردین؟

کامنت بذارین و بگین که نظرتون درباره‌ی این ویدئو چیه. اگر دوسش داشتین لایک کنین. اگه تا حالا ما رو دنبال نکردین الان بهترین زمانه. از همه‌تون برای تماشای این ویدئو متشکرم تا دیداری دیگر در عصر بازی شما رو بخداوند میسپارم.

بازیهای iOS & Android

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا