ارتباط با ما

عنوان Rime دیگر انحصاری نخواهد بود

بازی Rime را بخاطر دارید؟ عنوان ادونچری(ماجراجویی) که قرار است در سال 2017 (میلادی) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شود. خب، پس باید به شما بگیم که سازندگان این بازی، ناگهان در حال تغییر مسیر خود هستند! بله، این بازی طبق گفته‌ی استودیو سازنده یعنی Tequila Works (تکیلا ورکس) دیگر در انحصار پلی استیشن 4 نخواهد بود و این استودیو قصد دارد تا این عنوان را برای دیگر پلتفرم‌ها هم عرضه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه وبسایت تحلیلی، خبری عصربازی باشید.

بنظر می‌رسد این بازی مستقل نخواهد شد و توسط دو استودیو نا آشنا به نام Grey Box و Six Foot منتشر خواهد شد.همچنین استودیو تکیلا ورکس در ابتدای سال 2016 (میلادی) سونی را از لیست ناشرین بازی‌اش حذف و تا به امروز به صورت مستقل کار می‌کرده است و به زودی قصد دارد این بازی را در اختیار استودیوهای ذکر شده قرار دهد! استودیو سازنده این بازی قبل از اینکه این همکاری را با سونی قطع کند در سال 2014 درخواست کمک مالی به مایکروسافت ارسال کرده بود که جوابی دریافت نکرده بود. فیل اسپنسر در این باره گفته بود که:

این حرکتی نادرست بود و حرکت نادرست هم بخشی از این کسب و کار است!

نظر شما چیست؟ چرا این استودیو دیگر نمی‌خواهد با سونی همکاری کند؟ آیا این استودیو با سونی قصد معرفی بازی‌اش را برهمگان داشت یا یک استراتژی مهم است این کار؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا